У депо комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» хочуть замінити металеву обшивку автобусу на склопластик. Причина цьому, метал швидко іржавіє та дуже важкий, що впливає на витрату палива для автобусів. Перший такий автобус зроблять влітку.
За словами директора транспортної компанії Михайла Луценка, склопластик може бути гарною альтернативою металу в обшивці автобусу.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ВИС в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
— Склопластик не іржавіє, він простіший у експлуатації. Плюс, вага автобусу буде менша, що збільшить економію палива. Наразі ми розпочали ремонт одного з автобусів, де буде така обшивка. Проте, ще не можу сказати, яка буде економія, бо це складний технологічний процес. Усе треба обрахувати, розробити дизайн тощо.
— А якщо такий автобус потрапить в аварію, чи витримає склопластик? — питає журналіст.
— Обшивка автобусу не рятує від удару. Це робить рама, каркас. У автобусах ми не будемо її замінювати на склопластик, і вона залишиться з міцного металу, — сказав директор транспортної компанії Михайло Луценко.
Також він розказав, що якщо експеримент з обшивкою буде вдалим, то у транспортній компанії продовжать заміняти метал на склопластик.
За інформацією української Вікіпедії, склопластік або склотекстоліт — полімерний матеріал, армований скловолокном.
Він має високу міцність, гарні ізоляційні властивості та динамічну стійкість. Його найчастіше застосовують у виробництві матеріалів органічного походження, в енергетиці, будівництві, транспортному машинобудуванню для виготовлення кузовів, невеликих суден і човнів, вагонів тощо.
Нагадаємо, що раніше журналісти дізналися скільки взагалі громадського транспорту у Вінниці. У матеріалі ви можете дізнатися скільки маршруток, автобусів, тролейбусів та трамваїв є на міських маршрутах.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер