У Вінниці міркують про електронний квиток ще з 2013 року. Мета впровадження такої системи: полічити пільговиків, зробити чітку компенсацію за їх проїзд та мати актуальні дані про пасажиропотік у громадському транспорті.
Для втілення проекту знайшли інвестора. Європейський банк реконструкції та розвитку дав 8 мільйонів євро для впровадження системи. Далі — разом з консультантами розробили зміни, які увійшли в закон про е-квиток, що був прийнятий в 2017 році. А з наступного року вінничани відчують зміни в транспорті.
Корисне посиланняАктуальні ціни на Daf у Вінниці на Automoto.ua.
З 2018-го розпочнуть видавати пластикові картки для проїзду — електронні квитки. Це проїзна картка з чіпом. Саме на таку картку вінничани будуть «кидати» кошти. А платити за проїзд треба буде не кондукторам, а через валідатори. Тоді як пільговики будуть просто «відмічатися» в транспорті.
Пільговики, студенти та школярі отримають картку для проїзду безкоштовно. Але якщо загублять, то дублікат доведеться купити за власний кошт. Усі інші зможуть купити картки в мережі продажу, яку ще треба створити.
Електронна картка коштуватиме від 1 до 2 доларів (26-52 грн - авт.)
Або зможуть взяти персоналізовану картку у «Прозорих офісах». Така картка матиме значно більший функціонал, ніж «безіменна».
— Сюди буде прив'язана електронна картка пацієнта, карта пропуску в школі тощо. Плануємо залучати мережу приватних підприємств, щоб власники електронних карток отримували знижки на товари та послуги. Пам'ять в чіпі буде великою і записати туди можна буде будь-яку інформацію. Тому функціонал з часом ставатиме ще більшим, — сказала директор комунального підприємства «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
Серед варіантів оплати буде й система NFС. За проїзд можна буде розрахуватися і завдяки смартфону, який має такий чіп. Тобто, оплата буде з банківської картки, що прив’язана до мобільного банкінгу.
Паперові квитки з появою електронної системи не зникнуть. Так, зможуть розрахуватися вінничани та мешканці інших міст. Або придбати е-квиток на зупинці. А що робити пільговикам, які проїздом у Вінниці?
— Вони мають зареєструватися у нас в офісі та отримують картку для автоматизованої оплати проїзду. Пільгові категорії громадян платити за проїзд не будуть. Вони будуть тільки «відмічатися», що їдуть в громадському транспорті. Це дозволить нам чітко підраховувати пасажиропотік. Інші жителі, які не проживають у Вінниці, зможуть придбати е-квиток, — пояснила Катерина Бабіна.
Як розказали чиновники, вартість квитка через нову систему рости не буде. До того ж, у Вінниці з’явитися ще один варіант квитка — «диференційна оплата проїзду». Над цим працюють іноземні консультанти, щоб розробити зміни в українському законодавстві.
— Таким чином, з'явиться квиток не просто за проїзд, а за тривалість цієї поїздки. Тобто, людина отримає квиток на 30-40 хвилин і зможе їздити з пересадками та не сплачувати щоразу. Звісно, протягом дії цього квитка. Вже створена робоча група при Міністерстві інфраструктури, яка розробить відповідні зміни, — пояснила очільниця КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
Міжнародний тендер оголосили ще в 2016 році. Загальна сума на впровадження системи електронного квитка — 9 мільйонів євро, де 1 мільйон візьмуть з бюджету Вінниці.
До мерії звернулося 109 компаній з 17 країн світу. З них відібрали 15 компаній. А ті, що підходять під усі вимоги тендеру — лише три компанії.
— Зараз ми закінчили 1 етап торгів: розглянули пропозиції та провели роз'яснювальні зустрічі. Відібрали три компанії — RNG (Польща), «Мікроелектроніка" (Чехія), Консорціум «Сварка» та AEP (Італія). Переможцем стане та компанія, що запропонує найменшу ціну, — розповіла директор КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
Майже 400 тисяч поїздок відбувається щодня у Вінниці. І на цю масу пасажирів треба кондуктори. Навіть з появою автоматизованої оплати кондуктори будуть працювати ще довгий час.
— У транспортній компанії не вистачає приблизно 150 кондукторів. Люди бояться, що ця посада буде скорочена з часом. Хочу всіх заспокоїти, такі фахівці будуть нам потрібні навіть з появою е-квитка. Вони стануть консультантами. Їх послуги нам будуть потрібні як мінімум два роки. Надалі, кондукторів перевчать на інші посади. Ніхто не залишиться без роботи, — розказала Катерина Бабіна.
Усю систему планують впровадити за 18 місяців з дати підписання угоди з підрядником. Спочатку прилади оплати проїзду з'являться в тролейбусах та трамваях. А потім і в маршрутках.
Нагадаємо, що 18 грудня оголосили результати конкурсу на логотип для електронного квитка.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
ТОП -4 брехні від влади транспортна реформа та е-квиток .
1 Дивний результат транспортної реформи: Збитки ТТУ у 2011 - 300 тисяч, у 2012... 1,5 мільйона. рік 2017... (впевнений результату не буде, щоб Путін не прийшов)
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/Podii/divniy-rezultat-transportnoyi-reformi-zbitki-ttu-u-2011---300-tisyach--10256088.html
2 "Як розказали чиновники, вартість квитка через нову систему рости не буде.
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/DTP/top-4-faktiv-pro-elektronniy-kvitok-u-vinnitsi-10661012.html"
Проста математика. 9000000*33,3=299.7 млн. грн. 24 місяці (час єксплутації без додаткових витрат) . результат 416250 грн у день. (Майже 400 тисяч поїздок відбувається щодня у Вінниці.
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/DTP/top-4-faktiv-pro-elektronniy-kvitok-u-vinnitsi-10661012.html)
вартість забавки Е -квиток (з врахуванням пільговиків у вартості квика 3,5 грн
416250: 400000=1,04 грн. (майже 30%).
Шановні читачі нагадую що гроші які надає банк у Європі треба віддавати, але про це напевне не беруть до уваги в Україні.
3 У транспортній компанії не вистачає приблизно 150 кондукторів. Люди бояться, що ця посада буде скорочена з часом.
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/DTP/top-4-faktiv-pro-elektronniy-kvitok-u-vinnitsi-10661012.html.
Дивно але Михайло Курдюков виклав матеріал:
«Якщо хочеш стати психом, то йди працювати»: кондуктор про свою роботу
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/lyudi/yakscho-hochesh-stati-psihom-to-ydi-pratsyuvati-konduktor-pro-svoyu-ro-10658909.html" Матеріал цікавий , цілком правдивий, сам мав розмову з кондукторами, про зарплатню, обіцянки, та реальні зарплати, про каси до 2т грн., про соціальний захист і плани.
до 3 тис грн на руки - реальна зарплата та реальна проблема чому такий дефіцит працівників, з 5 ранку на ногах без соціального захисту.
4 " Надалі, кондукторів перевчать на інші посади. Ніхто не залишиться без роботи, — розказала Катерина Бабіна." - читаю і виникає думка можливо пані Катерина не вивчала економіку? Або не вміє користуватись калькулятором. Якщо це правда, необхідно інвестору сказати правду що кошти а саме 9 млн євро він витрачає не на бізнес проект а на благодійність. ( благодійний фонд ТТУ, гроші які наші чиновники вже важають своїми)
Шановний авторе, Валерій Чудновсьий , читачу донести результат реформи , або змін найлегче мовую цифр. Зарплата Катерини Бабіної, адміністративні витрати транспортної компанії, отриманий прибуток транспортної компанії, кошти які транспортна компанія виплатила за отриманий транспорт по кредиту, ДОТАЦІЇ З БЮДЖЕТУ. Авторе, викладіть бізнес обгрунтування цієї забаганки влади за рахунок платників податків.
Не хочу писати про кошти на адміністрування, супровід та ремонт системи, це окремі потоки про це краще не писати.
Втрачені мільйони, сотні людей без роботи, більші тарифи, борги в іноземні банки і т.д
Навіщо тоді воно взагалі нам????
------------------
угу....і якщо якась аварія на дорозі, то піде таких квитків штуки два тільки в один бік.....от сьогодні мій автобус спізнився більш ніж на 10 хвилин, а годинник то тікає
???
Теперь когда будешь тратить деньги - власть будет знать сколько и куда,
хотят все конролировать ...