Охоплені вогнем вагони машиніст хотів дотягнути до станції Райгород

Охоплені вогнем вагони машиніст хотів дотягнути до станції Райгород

Три вагони поїзда Вінниця-Гайврон-Христинівка згоріли вщент на маршруті, пасажирам вдалося врятуватися

Пожежа виникла 20 травня неподалік від села Райгород Немирівського району. Пасажирів висадили з вагонів на сьомому кілометрі після названої станції. Пасажирам вдалося врятуватися. Ніхто з них не постраждав. Три з чотирьох вагонів згоріли повністю.

Пасажири не постраждали, від вагонів залишилися металеві «скелети»

Про охоплений вогнем поїзд повідомив «20 хвилин» один з читачів газети, який в цей час знаходився на березі Південного Бугу. У тому місці колія проходить поруч з річкою. Журналіст, який побував на місці події о пів на дев’яту вечора, спілкувався з рятувальниками з Гайсина.

Відео дня

Ось що розповів керівник караулу Володимир Романов:

-Нам не одразу вдалося добратися до місця пожежі, - каже пан Володимир. – Місцевість така, що не під’їхати,  – з одного боку крутий кам’янистий берег, з іншого - річка. Вагон, який ми гасили, підтягнули до села Семенки. Тут колія проходить під мостом. Пожежну машину зупинили на мосту, рукава кинули вниз і там уже працювали.

За словами співрозмовника, гасити пожежу довелося майже дві години. Однак врятувати вагонну «начинку» не вдалося. Від вагона залишився тільки металевий «скелет». Трохи далі, у напрямку станції Райгород, стояли ще два знищені вогнем вагони.

-Людей висадили на сьомому кілометрі, - розповів місцевий житель Анатолій Гвалтюк. – Сталося це тоді, коли поїзд проїхав станцію Райгород.  Люди з криками покинули вагони, машиніст почав рухатися у зворотному напрямку. Мабуть, хотів дотягнути до станції, бо там більше можливостей загасити вогонь. Але є другий бік медалі – туди пожежним машинам не добратися. Словом, до станції не дотягнув, згоріли вагони на колії між Семенками і Райгородом.

Присутній на місці події помічник начальника Держслужби з надзвичайних ситуацій в області Олександр Кутовий підтвердив факт про відсутність постраждалих. За його словами, рятувальники вчасно прибули на місце, але приступити до роботи завадили обставини. Не було можливості добратися до вогню.

Як і чим добиралися пасажири? Голова Немирівської райдержадміністрації Юрій Погорелюк так відповів на це питання: «Частину людей розвезли автобусом до родичів, більшість продовжила добиратися до  місця призначення вагоном, наданим залізничниками». Представники Одеської залізниці категорично відмовилися будь-що коментувати. Чергова на станції Райгород пані Людмила (прізвище не стала називати), пояснила, що вона заступила на чергування після того, як сталася пожежа. Уточнила, що на даному відрізку дороги курсує тільки цей потяг. Тому перешкод для руху залишені на коліях згорілі вагони не будуть створювати. На сайті Одеської залізниці у суботу у першій половині дня не було інформації про загорання потяга.

Завжди багато стоячих пасажирів

Потяг, про який йде мова, проходить через райцентри Немирів і Гайсин нашої області, а також Гайворон (Кіровоградської) та Христинівка (Черкаської). Він настільки популярний, що його пасажири навіть створили групу ВКонтакті. Вона має назву «Поїзд Вінниця-Гайворон». Організувалися для того, щоб відновити цей маршрут. У свій час залізниця закрила його як нерентабельний. За наполяганням пасажирів поїзд знову став курсувати наприкінці минулого року. У перший, після відновлення, рейс він вирушив з Вінниці 13 грудня. А пробний рейс відбувся 30ь листопада. Тоді потяг прибув до Вінниці. З нашого міста він відправляється два дні на тиждень – у понеділок і п’ятницю. З Христинівки – у четвер та неділю.

Ось що пишуть про цей маршрут у групі «Поїзд Вінниця-Гайворон»

4 марта 2016, Сергій

Сьогодні їхав з Вінниці у всіх вагонах було більш ніж по 20 осіб стоячих, також були забиті людьми всі тамбури. Як на мене, то можна в п’ятницю приципити ще хоча б один вагон, аби всі люди могли сидіти. Також проводилось опитування щодо перенесення часу виїзду на 2 години, майже всі люди проголусували проти цього.

Дмитро Кучеренко

Потяг старий і вже давно своє відслужив...

Дмитрий Петлеванный

Народ, то інший поїзд приїхав? Знайомі пішли до траси пішки (ну а там кожен сам за себе)

Дмитро Кучеренко

Дмитрий, приїхав один вагон і забрав людей які залишились

Є також інформація про цей маршрут на сайті vin.depo

Олег Для багатьох мешканців Вінницької та Кіровоградської областей цей маршрут  чи не єдиний зручний засіб дістатися обласного центру або райцентрів. Якщо подивитися на цей маршрут в історичному контексті, то він має право на існування навіть з тїєї причини, що існував ще з самого початку появи у нашому місті залізниці. І був довгий час одним з основних пасажирських напрямків.

Перший рейс після відновлення поїзда Вінниця-Гайврон-Христинівка
Vladik | 1 декабрь, 2015 Спасибо за отличную новость! Дай Бог, чтобы этот маршрут появился вновь и больше не закрывался.
Что касается дизель-поезда Д1 - это действительно уникальный состав. Хочется отметить, что таких моделей дизель-поездов раньше в Виннице на пассажирских маршрутах не было.Сама модель очень старая, разработки конца 50-х годов. Строился серийно с 1964 по 1988(!) годы. В настоящее время эксплуатируется в Украине на Одесской, Львовской и Донецкой ЖД. Машина очень надёжная и по экипажной части практически вечная. На просторах СНГ (в частности, в Молдове) есть полностью перестроенные дизель-поезда Д1, на основе родной экипажной части. Они получили обозначение D1M. Но это уже совсем другой дизель-поезд, фото и информацию можно посмотреть здесь: https://trainpix.org/vehicle/54534/,
историю оригинальных Д1 здесь: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D0%B...

Щоб не перевозити повітря, треба змінити графік

Vladik Я очень рад, что запуска поезда Винница-Гайворон получилось добиться, но все же тот вариант решения вопроса, который предложила УЗ, имеет ряд существенных недостатков. Которые могут стать поводом, чтобы его УЗ опять грохнула "из-за низкого пассажиропотока".

Во-первых, в Христиновке очень мало дизель-поездов, что делает невозможным перевод рейса Винница-Гайворон на ежедневное курсирование в исполнении христиновского Д1. В другие дни этот же Д1 ездит по другим маршрутам.
Во-вторых, использование дизель-поезда РПЧ Христиновка Одесской ж. д. это значит нерациональное использование подвижного состава, так как привезя из Гайворона людей в понедельник утром, когда едут студенты этот же дизель-поезд повезет воздух в Христиновку в понедельник вечером. Из Христиновки на Винницу пятничным утром тоже выедет воздуховозом, чтобы забрать в Виннице пятничным вечером пассажиров на Гайворон. Это стало причиной отмены "из-за низкого пассажиропотока" пассажирского поезда №667/668 Винница-Гайворон.

Поэтому я, как один из участников инициативной группы, решение проблемы вижу в использовании дизель-поезда ДР1А формирования Юго-Западной ж. д., такого же как и те, которые бегают на Коростень и Хмельницкий. Даже если будет всего два рейса в неделю, то заселенность непиковых рейсов будет гораздо выше, чем в исполнении состава ОдЖД. Тогда получатся рейсы из Винницы по пятницам и воскресеньям, а из Гайворона по понедельникам и субботам. Утро субботы даст гораздо больше пассажиров на Винницу, так как суббота в отличии от пятницы, является базарным днем, когда крестьяне едут продавать свою продукцию на рынки Винницы, Немирова и Гайсина. Соответственно, и вечер воскресенья даст гораздо больше пассажиров, чем вечер понедельника.

Читайте також : Як і чому загорівся 20 травня потяг «Вінниця-Христинівка», з'ясує слідство
 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (20)
  • DINOSAURofficial

    Зачем нам писать расписание и фото рашапоездов?
  • Анонім

    На сайті Одеської залізниці інформації про пожежу нема досі!

    Анонім reply Анонім

    Вони лише по буднях працюють.

    Але, не сумнівайтеся, не буде.
  • Анонім

    Дякую автору за гарну статтю. Тільки я трішки поправлю автора: згоріло вщент не три вагони, а два. Один із трьох вагонів, які горіли, ще можна відновити.

    Анонім reply Анонім

    Звідки ви знаєте, що можна? Там один тільки метал залишився

    Анонім reply Анонім

    від пасажира, який їхав до станції Джулинка.

    Анонім reply Анонім

    пасажир знає, чи можна відновити вагон? Звідки в Джулинці такі специ?
  • Анонім

    Те, що Одеська залізниця категорично відмовилася, натякає на те, що вони відчувають вину за халатність підготовки в рейс (не ромонтували вчасно, а може й крали), не виключено, що спеціально хтось щось підклав в моторних відсік, щоб воно загорілося.  Треба розпорошити це о сина гнізд, яке спеціально приводить поїзди в неробочий стан, щоб не возити пільговиків.

    Чого тільки вартий анонімний коментатор, який постійно вимагає "атмєніть етот убиточний паровоз" під статтями на цьому сайті. Прес-служба залізниці працює "зовсім безпаливно".

    Дії Одеської залізниці вимагають глибокої як технологічної, так і правової оцінки.

    І директору Христинівського депо давно пора на пенсію, як деяким іншим "таваріщям".
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:11 В Україні планують закрити майже всі сільські школи 20:17 У Козятині чоловік осквернив Меморіал полеглим воїнам 19:46 Під час спільного застілля донька побила батька сокирою 19:15 Екстремальна їзда на даху Range Rover: як поліція покарала «каскадерів» photo_camera Від читача 00:11 Учні з Вінниці здобули призове місце на Таборі підприємництва у Львові 18:27 «Патрульний мало не зашпортнувся з TruСАМ у руках». За що поліцейські покарали подружжя військових офіцерів? 18:21 До яких лікарів можна звернутися без електронного направлення? 17:58 Зібрали 66 тисяч гривень на ЗСУ. В техколеджі відбувся благодійний бал в стилі 60 – 70 років photo_camera 17:23 Родинам полеглих військових у Вінниці вручили державні нагороди, присвоєні захисникам посмертно photo_camera 16:46 ТОП 3 ідеї, як відсвяткувати день народження сучасного підлітка у Вінниці (партнерський проєкт) 16:19 Сьогодні у Вінниці завершують опалювальний сезон 15:30 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (Новини компаній) 15:21 З палаючої квартири на вулиці Дачній у Вінниці врятували чоловіка 15:15 Власна справа від 100 тисяч гривень: який готовий бізнес можна придбати у Вінниці photo_camera 14:24 Чемпіон підняв гирю 220 разів. В області визначили найкращих спортсменів серед аграріїв 14:14 У лабораторії виготовляли кілограм амфетаміну на місяць і збували через мережу клієнтів у Вінниці play_circle_filled photo_camera 13:20 Напівфабрикати: шкода чи користь? (партнерський проєкт) 13:16 Внаслідок масштабного обстрілу 22 березня пошкоджені всі енергоблоки на Ладижинській ТЕС 12:57 Чому «Долина» має забрати водомати з Вінниці? Отримали пояснення від мерії 12:12 Судитимуть ділків, які пропонували «посприяти» отримати посаду ректора медуніверситету
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up