- Найбільшим попитом у людей користується двозонний тарифний лічильник, - розказують у прес-службі міської ради.
Нічний тариф (з 23 години до 7 години) двозонного лічильника складає 50%, а тризонного – 40%.
Встановлюють тарифні лічильники лише спеціалісти енергопостачальної організації ПАТ «Вінницяобленерго». Купують їх самі люди. Після чого вони звертаються в «Вінницяобленерго» з відповідної заявою для встановлення.
Нагадаємо, що з 1 вересня зросли тарифи на світло. Тож вінничани, які користуються звичними лічильниками платять за електроенергію по наступним показникам:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 39 від 24 вересня 2025
Читати номер
нельзя так писать. это обширная тема. она действительно интересна людям но это неуважение к читателю.
вы даже заголовок не раскрыли "Хочете платити за світло менше – встановлюйте тарифні лічильники"
краткая суть статьи - обращайтесь в "Вінницяобленерго"
Тоді чого я маю платити за лічильник, хіба недостатьно прийти в РЕС і написати заяву на заміну лічильника на двохзонний?
Хтось може це пояснити???
Цікаво було б почути коментарі представників РЕСа і антимонопольного чи КРУ
Окружний адміністративний суд міста Києва визнав незаконним і нечинним з моменту прийняття постанову НКРЕКП від 26 лютого 2015 року № 220 «Про встановлення тарифів на електроенергію, що відпускається населенню». Таке рішення було прийнято 8 вересня у справі № 826/6876/15. Його текст опубліковано в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Суд задовольнив заявлені позовні вимоги частково. Постанова НКРЕКП незаконна, оскільки згідно діючої на момент його прийняття редакції частини 2 ст. 12 Закону україни «Про електроенергетику» виключні повноваження по встановленню тарифів на електроенергію були тільки у Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ). При цьому такі повноваження були надані НКРЕКП тільки Законом № 514-VIII від 4 червня 2015 року, який набув чинності 16 липня 2015 року.
Також суд зазначив, що повноваження, надані суб'єкту саме законом, можуть бути змінені у бік зменшення або можуть бути надані іншій особі тільки законом, а не підзаконним нормативно-правовим актом.
Таким чином, оскаржувана постанова НКРЕКП про поетапне підвищення тарифів прийнята з перевищенням владних повноважень, встановлених законом, а саме, ч. 2 ст. 12 Закону України «Про електроенергетику» та ст. 3 Закону «Про природні монополії».