Оновлена служба «102» з учорашнього дня, із 24 січня, обслуговує всю Вінницьку область. В диспетчерській «Цунамі», що запрацювала приблизно рік тому разом зі стартом патрульної поліції Вінниці, досі приймали лишень виклики вінничан й передавали інформацію міським «копам». Згодом службу розширили та обладнали, щоб була здатна обслуговувати усі населені пункти Вінниччини.
І тепер вінницькі оператори приймають виклики також із районів по «102», а диспетчери - розподіляють їх між новоствореними групами реагування територіальних підрозділів поліції.
Нагадаємо, що групи реагування патрульної поліції створили зі працівників інших поліцейських підрозділів у процесі перерозподілу кадрів за новим штатним розкладом. Ще мають 20 вакансій і оголосили конкурс. Обіцяють зарплату бажаючим служити патрульними у районах, більше 6000 гривень. Докладніше про це та інші поліцейські вакансії можна дізнатися ТУТ.
Що вінницький центр керування нарядами обслуговує усі населені пункти області, розказав виконуючий обов'язки начальника управління превентивної діяльності Руслан Петрунько. За його словами, у центральну диспетчерську ще не потрапляють дзвінки, зроблені зі стаціонарних телефонів інших населених пунктів. Поки що система приймає тільки ті районні виклики, що робилися з мобільних.
- Усі дзвінки з телефонів мобільних операторів «МТС», «Київстар» та «Лайф» вже надходять до нас, в Центр управління нарядами, – сказав він. – Що стосується дзвінків по стаціонарних телефонах, то поки що тривають перемовини з «Укртелекомом». Є деякі технічні проблеми, які врегульовуються. Найближчим часом усі телефонні дзвінки на лінію «102» будуть приходити сюди, в єдиний центр, що базується в Головному управлінні поліції. Це дозволяє більш якісно здійснювати контроль за тим, щоб усі заяви з будь-якого приводу були розглянуті, щоб на усі звернення належним чином відреагували.
Руслан Петрунько пояснив, як раніше контролювали реагування працівників різних чергових частин на дзвінки людей по «102». Тільки, якщо була скарга на котрогось, починали перевірку, піднімали записи. Не було скарги - ніхто й не знав про проблему. Тепер фіксувати і контролювати, як здійснювалося реагування, чи допомогли людині, що набрала короткий номер поліції, будуть фактично в онлайні.
- Кожний дзвінок в системі реєструються, він є у базі і ми можемо підняти в будь-який момент будь-яку інформацю по будь-якому дзвінку, який надходив. І в тому числі, можемо прослідкувати, як відбувалося реагування на це повідомлення, які дії працівниками поліції були ужиті для вирішення проблеми, - говорить Руслан Петрунько.
Зараз у службі «102» позмінно, у цілодобовому режимі працюють 29 операторів. Як сказали у секторі комунікацій обласної поліції, така кількість людей дозволяє опрацьовувати всі повідомлення громадян у короткий термін.
Читайте також:
Нова поліція поміняє старі лінії «102» на систему «ЦУНамі» за півмільйона гривень
Як нова служба «102» посилає на виклики патрульних поліцейських. Репортаж
Набирають поліцейських у групи швидкого реагування. На які умови і зарплату?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер