В прозорих офісах Вінниці персонал буде ввічливо спілкуватися з відвідувачами, швидко та на високому фаховому рівні знаходити рішення з питань, з якими до нього звертаються.
В четвер, 2 листопада 2017 року, виконком міської ради затвердив Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів Центру адміністративних послуг.
У новому документі увага акцентується на підвищенні якості обслуговування відвідувачів, створенні ефективної системи контролю термінів та якості надання послуг, організації регулярного «зворотного зв’язку».
Директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук розповіла, що серед основних стандартів – клієнтоорієнтований підхід та оптимізація бізнес-процесів під час обслуговування відвідувачів. Акцентується увага й на створенні ефективної системи контролю термінів і якості надання послуг, організації регулярного «зворотного зв’язку» з відвідувачами тощо.
«Складовими високої комунікативної культури спілкування адміністратора з відвідувачами є люб’язність, тактовність, ввічливість, доброзичливість і врівноваженість», – зазначила Ірина Копчук.
Довідка
Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів Центру адмінпослуг «Прозорий офіс» стосуються усіх посадових та службових осіб міської ради, її виконавчих органів, а також представників органів державної виконавчої влади, організацій та установ, що забезпечують прийом та обслуговування відвідувачів у Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» та його територіальних відділеннях, в тому числі керівників виконавчих органів міської ради, що забезпечують особистий прийом громадян у Центрі.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
З.А.Глядач
Тобто,для того,щоб тебе не послали на... потрібні ще якісь "вимоги"? Без них ніяк? А чи не о..їли наші чинуші?
Soj Stein reply З.А.Глядач