Розрахунок за допомогою електронного квитка у Вінниці став можливий з грудня минулого року. Спеціальне обладнання встановлене у всіх трамваях, тролейбусах та в автобусах. Таку новацію впроваджують поступово, тому є й інші варіанти оплати. Проте, все більше містян надають перевагу розрахунку використовуючи Муніципальні та банківські картки.
«Ми видали 27 тисяч 76 пільгових персоніфікованих карток вінничан. Щодня ними користуються 2250 пільговиків. Що ж до решти карт, придбати неперсоніфіковану Муніципальну картку можна у кіосках «Преса», а також через сайт ET.VN.UA можна замовити персоніфіковані Загальну, Студентську та Учнівську картки. Поповнення Муніципальних карток також здійснюється через сайт, або через платіжні термінали та на сайті EasyPay, у кіосках «Преса», та через мобільний додаток і сайт Portmone. Хочу зазначити, що у нас також налаштована робота служби контролю, яка буде працювати більш активніше й контролюватиме оплату проїзду громадян будь-яким способом, — розповіла речниця «Вінницякартсервіс» Вероніка Савчук. Окремо прошу звернути увагу на те, що проїзд у транспорті без реєстрації в системі Пільгової картки – прирівнюється до неоплаченого. Тож закликаю усіх громадян, які отримали Муніципальну картку вінничанина (Пільгова) обов’язково реєструвати проїзд заходячи у транспорт».
Читайте також:
«Залиште все як є» Пільговики хочуть скасувати е-квиток у суді
Увімкнули валідатори. У 40 тролейбусах вже можна платити карткою
«Гроші на картці згорять через 30 днів?» Відповіді на популярні питання про е-квиток
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 45 від 6 листопада 2024
Читати номер
З.А.Глядач
Olga Olga
AK
Olha Danylevska
Vlad Podil'skiy reply Olha Danylevska
Анонім reply Olha Danylevska
Збиток Вінницької транспортної компнії 9м 2019 -199 млн грн 2018-144 млн.
Утримання Вінницякартсервісу(передбачено на 2019р) близько 12 млн грн
Вінницякартсервіс придбав для власних потреб авто, купу офісної техніки, поліграфії.
Сумма коштів отриманих транспортниками вдень суттєво менша за вирати за цей день для утримання вінницякартсервісу.
Я можу надати докази про завищення цін на техніку IT компьютери не менше 20%., перенесення тендерів з "зрозумілих" для пана Борисенко В причин. Цей список є можливість продовжувати ще не на одну сторінку.
Кредит на Е квиток на 6,5 млн євро ( близько 40 одиниць нової техніки МАЗ)
Пані Ольга, поясніть мені де є межа у дерибані бюджетних коштів і який збиток у 2020 році повинні отримати транспортники для того щоб наші ЗМІ надали технічне обгрунтування цих витрат і зрозуміти що показники від впровадження Е квитка пані Бабіною є повним провалом? Чому при оплаті карткою інших послуг ми за декілька секунд отримуємо документальне підтвердження транзакції, а у Вінницякартсервісі нам розповідають байки? Таких питань які розпочинаються з "Чому" велика купа , а не ЗМІ а не контролюючі органи це не цікавить?
З.А.Глядач reply Анонім