Тиждень тому, у п’ятницю 20 травня, згорів приміський дизель-поїзд Вінниця-Гайворон-Христинівка. Замість нього Одеська залізниця надала плацкартні вагони, але скротила маршрут – до Христинівки поїзд уже не йде, тепер його кінцевою точкою є станція Гайворон Кіровоградської області. За збігом обставин, у день пожежі у Києві відбулася розмова про можливу заміну одного дизель-поїзда на інший
З Вінниці до Гайворона поїзд відправляється о 15 годині 47 хвилин. Тільки два дні на тиждень – у п’ятницю і понеділок. 27 травня журналіст «20 хвилин» спілкувався з пасажирами та провідниками. Пасажири одностайні в оцінці заміни електрички на пасажирські вагони.
-Супер!– каже хлопець на ім’я Микола, прізвище не захотів називати. – Тепер їдемо у людських умовах. У вагоні м’які сидіння, можна прилягти. Всі верхні полиці зайняті. Пасажири відпочивають. В електричці сиділи, стиснувшись. А твердо як було!..
-Що ж тут супер, коли вам тепер тісно, - каже провідниця, відмовляється називати себе. - Електричка ширша, там з сумками не було проблем, тут тіснувато з ними, та й менше пасажирів можна взяти. У плацкартному вагоні 54 місця. Вагонів чотири. От і рахуйте, скільки буде всіх разом. А в електричці одночасно вміщалося 350 пасажирів.
Провідниця розповідає, що у них свої проблеми. Поїзд обслуговує бригада з Христинівки (Черкаська область). Але до Христинівки поїзд не ходить. Тому їм доводиться добиратися іншим транспортом. А це неблизька відстань, приблизно сто кілометрів.
У вагоні всі місця зайняті. Провідниця уточнює, що така само ситуація в інших вагонах. Вільних місць нема. Багато пасажирів молодого віку. Студенти на вихідні добираються. Провідниця схвально відгукується про них. Каже, під час пожежі дизель-поїзда вони допомагали старшим людям вибратися з вагонів. Саме тому ніхто не постраждав.
Після пожежі пасажирів найбільше цікавило, чи надасть залізниця інший состав на недільний рейс 22 травня з Христинівки до Вінниці. Як повідомив один з читачів на сайті «20 хвилин», замість дизель-поїзда дали п’ять плацкартних вагонів. За його словами, пасажири з радістю сприйняли таку заміну. Найбільше сподобалися кращі умови – м’які сидіння, лежачі місця. Хоча було п’ять вагонів, але все одно місць вистачило не для всіх. Дехто змушений був стояти у тамбурі.
У прес-службі Одеської залізниці журналісту «20 хвилин» повідомили, що у них нема інформації про те, скільки часу використовуватимуть плацкартні вагони на маршруті Вінниця-Христинівка. Порадили зробити письмовий запит, тоді надійде офіційна відповідь від керівництва.
Тим часом випадково вдалося дізнатися від одного з працівників Вінницької залізничної станції (просив не називати себе) інформацію, що саме в день пожежі дизель-поїзда у Києві, в адміністрації Південно-Західної залізниці, йшла мова про доцільність використання іншого дизель-поїзда.
-Обговорюється питання про обслуговування маршруту Вінниця-Гайворон дизель-поїздом Коростень-Вінниця Південно-Західної залізниці, - каже співрозмовник. – Один з варіантів – продовження маршруту, тобто поїзд йтиме з Коростеня, це Житомирська область, через станції Бердичів, Козятин, Вінниця і далі до Гайворона. Без зміни графіка руху, зрозуміло, не обійтися. На якому етапі знаходиться обговорення питання, і чи буде прийнято таке рішення, про це треба запитувати у начальства.
Працівник прес-служби Південно-Західної залізниці Вікторія Мазур пояснила, що вони не надають інформацію з тих питань, які знаходяться на стадії обговорення. Тільки тоді, коли остаточно вирішиться питання і буде прийнято рішення, повідомлять про нього на сайті. Співрозмовниця також зазначила, що їй нічого невідомо про те, що обговорюється питання продовження маршруту дизель-поїзда з Коростеня до Гайворона.
https://vn.20minut.ua/DTP/u-nemirivskomu-rayoni-gorit-pasazhirskiy-potyag-10507314.html
http://vn.20minut.ua/Podii/ohopleni-vognem-vagoni-mashinist-hotiv-dotyagnuti-do-stantsiyi-raygoro-10507398.html
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер