- Мені подобається кава, і я люблю фотографії. Я не фотограф, але люблю спостерігати за процесом їх створення. Для мене зараз мої проекти – це моє задоволення. На роботу я приходив за розпорядком. А зараз я генерую ідеї цілодобово, - розповідає співвласник фотостудії Together & Forever Артем Терез.
Перший бізнес-досвід Артем отримав ще у школі. З товаришами по футбольній секції 13-річний Артем брав учнівський квиток до Києва на електричку третього класу, їхав купувати на розпродажах речі з фірмових спортивних магазинів. На мамині слова, про те, що він не знає міста, відповідав, що «язик до Києва доведе».
Після служби в армії у 19 років вирішив попрацювати в торговому центрі продавцем одягу. Щоб фінансово не залежати від батьків, знайомитись з людьми та розвивати себе. Зараз навчається у київській академії МВС на заочному, але в цій сфері себе не бачить. Півтора роки тому зрозумів, що пора рухатися далі і звільнився з магазину.
Після участі у популярному шоу «Серця трьох» Артем став популярним серед шкільної аудиторії. Фани навіть створили групу в соцмережі «Артем Терез – наш президент». Так хлопець спочатку зібрав навколо себе аудиторію, залишилось лише придумати нішу. Зупинилися на випускних альбомах.
Стартували в кінці жовтня минулого року. Промоніторили ринок та встановили максимально конкурентоспроможну ціну. По школах не ходили, реклама йшла через соцмережі. Для запуску запросили випускників, дітей відомих осіб, покликали візажистів по бартеру та надрукували флаєри.
- Заробіток нас порадував. Затрат вийшло до тисячі гривень. А чистого прибутку - тисяч п’ятдесят за один сезон, - каже Артем. - Працювати з молоддю дуже подобається, особливо зі студентами-медиками. Спочатку було лячно спостерігати, як вони проводять розтин тварин, але тепер уже звикли. Єдиний мінус - усі випускники з шампанським, і кожен тобі пропонує з ними підняти келих. Мусимо постійно відмовлятися.
У команді три людини: фотограф, дизайнер, Артем виконує адміністраторські функції. Замовникам пропонують три продукти: книга А за 600 гривень – більш дорогий та вінтажний продукт у шкіряній обкладинці. Книга В з універсальним дизайном у стилі лофт: «під дерево» за 450 гривень – хіт сезону. Книга С – за 300 гривень звичайний шкільний альбом, з фірмовим дизайном.
На наступний сезон вже підготували новинки – альбоми для випускників дитсадка. Та планують зруйнувати стереотип з приводу випускних альбомів: готують новий продукт - коробку, в якій зберігатимуться фотографії різних розмірів, перемішані з побажаннями від випускників, та контактами.
Роботу в студії Артем поєднує з кавовим бізнесом. Вважає, що повинно бути декілька проектів, які підтримуватимуть один іншого, для підстраховки. На сьогодні у нього вже дві кавові точки, одна з них біля фонтану “Рошен”.
- У мене було спортивне дитинство. Коли я чогось дуже сильно хочу, я робитиму це до останнього. Потрібно оцінити свої сили для успіху. Але якщо ти бачиш ціль і прийняв рішення йти – йди, - каже Артем.
Не знайшов роботу для душі, створи її сам! Центр Громадської Активності "Результат" за підтримки Медіа Корпораціії «RІА» в рамках проекту "Startup&Go" проводить зустрічі з молодими вінницькими підприємцями. Слідкуй за розкладом зустрічей в соцмережі та приходь за адресою: вул. Хмельницьке шосе 23 (прохід зліва від торгового інституту ВТЕІ КНТЕУ). 4 поверх.
Читайте також:
Подруги Анна та Олена звільнились з банку, щоб декорувати вінницькі весілля
Бізнес у кризу: колишній боєць АТО відкрив сімейний кінотеатр
Вінничанин робить бізнес на іграшках для дорослих
Кавовий бізнес по-новому: без сиропів та з безкоштовними зефірками
Як зробити бізнес в кризу: подружжя відкрило історичне кафе у центрі міста
Як зробити бізнес в кризу: Євгенія Маркова заробляє на приготуванні та доставці їжі
Як зробити бізнес в кризу: 28-річна Аліна відкрила спортивний центр
Як зробити бізнес в кризу: Олександр відкрив у Вінниці чоловічу перукарню
Як зробити бізнес у кризу: травматолог Андрій лікує вінничан за допомогою тренажерів
Бізнес в кризу: власник кінотеатру “Бродвей” каже, що він окупився за півроку
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер