Перемога та серце: хто придумав туристичний бренд Вінниччини та як на нього реагують люди

Перемога та серце: хто придумав туристичний бренд Вінниччини та як на нього реагують люди
  • Власний туристичний бренд відтепер має не лише місто, а й область. Символом регіону стало поєднання двох елементів — літери V, а також серця.
  • Як і хто працював над створенням бренду? Які символи покладені в основу та як його тепер використовуватимуть? 

 

Розробляти туристичний бренд для Вінниччини розпочали ще восени 2019-го. Тоді у листопаді відбулася перша бренд-сесія, яку особисто провів президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга. Тоді обговорили побажання щодо дизайну та важливість брендування області. 

Далі — обласна адміністрація вибрала студію, яка займалася розробкою дизайну, і ось бренд Вінниччини презентували на конференції 3 червня. 

Відео дня

Як дізнаємося зі сторінки Івана Ліптуги, у партнерстві з яким розробляли бренд, нова айдентіка була розроблена у співпраці з Ivan Voin Studio

«Лого містить два основних елементи: букву V — першу букву в назві області, і серце, яке за формою нагадує географічний контур області на карті. Вийшов простий, лаконічний, інтуїтивно зрозумілий, легкий у використанні та красивий логотип, який може мати безліч колірних інтерпретацій. Бонусом до логотипа йде фірмовий жест, який символізує букву V, а також має значення «мир» і «перемога», — пише президент Національної туристичної організації України. 

Під час презентації бренду Вінниччини, розповіли, що над ним працювали обласна державна адміністрація, представниками туристичного сектору, органи місцевої влади, бізнес, громадськість та навчальні заклади. 

Чому бренд важливий для області? 

Як дізнаємося із сайту ОДА, Сергій Борзов вважає, що бренд регіону — це емоційно сильна торговельна марка, що має не тільки назву чи дизайнерське рішення, а ще й цілий комплекс асоціацій та ідентифікацій. Саме тому обласною державною адміністрацією було прийнято рішення щодо необхідності розроблення, патентування та просування туристичного бренду Вінницької області. 

Нагадаємо, ще у 2019-му у Вінниці з'явився новий бренд міста — «Місто ідей». Його розроблювали Андрій Федорів з командою. Зараз він активно використовується у туристичній промоції Вінниці. Власний бренд для області теж розробили задля того, щоб підвищити туристичну впізнаваність Вінниччини. 

— Туристичний брендинг — це найгучніший рупор для просування регіону, — каже президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга. — Туристична, інвестиційна, подієва привабливість дестинації залежить від того, яку маркетингову стратегію вибрав собі той чи інший регіон. А будь-яка маркетингова стратегія починається з позиціювання та брендингу. 

Ми намагалися дізнатися в ОДА у скільки області обійшлося створення бренду, проте у телефонному режимі нам не вдалося взяти коментар. Ми надіслали офіційний запит і опублікуємо відповідь згодом на сайті. 

Які символи поклали в основу і чому? 

Загалом було дев'ять варіантів, з яких обрали один, який і презентували. У фотогалереї можете поглянути, як виглядали перші варіанти. 

— Логотип вийшов лаконічним, простим, інтуітивно-зрозумілим, універсальним для використання і, на наш погляд, вдалим і природним саме для Вінницької області. У ньому легко читається буква V і вгадується форма серця, яка присутня в контурах Вінницької області, — каже Іван Ліптуга. — У логотипу є два основних графічних варіанти і безліч додаткових кольорових тематичних. У кольоровій версії основного логотипа можна побачити, крім контуру карти всередині букви V, різні елементи Трипільської символіки, як, наприклад, дерево життя, спіраль часу і жива вода, а також сонце, річку і ноти культурно бренду Вінниччини — Щедрика.

Де його тепер використовуватимуть? Розробники на презентації запропонували кілька варіантів, як варто використовувати новий бренд. 

— Зараз у даного бренду буде найскладніший етап. Від перших двох-трьох років залежить чи буде життя у даного бренду в майбутньому, чи ні. Тому зараз важливо, щоб впровадженням бренду зайнялася професійна команда креативних і активних громадян регіону з абсолютно різних сфер, — каже Ліптуга. — Бренд повинен щодня з'являтися в різних комунікаціях, щоб люди до нього звикли. Всупереч усталеним традиціям в нашій країні, які дісталися нам у спадок з радянського минулого, необхідно виділяти достатні фінансові ресурси на просування і маркетинг. Саме нічого не станеться.

Як реагують вінничани на брендування? 

У день представлення цього туристичного бренду Вінниччини, 4 червня, ми писали публікацію про це і запитали у наших читачів, чи подобається їм бренд. 

Як бачимо, з результатів опитування читачів більшості, а саме 69%, не подобається таке брендування. Ще 23% наших читачів вважають, що нове лого — хороше. І ще 8% байдуже ставляться до цього. 

У соцмережах також можна побачити схвальні й, м’яко кажучи, не дуже позитивні відгуки на туристичний бренд області. Вінничанка Юлія під нашим дописом про новий бренд, до прикладу, пише «Ні смаку, ні фантазії». Також вінничанка Алла пише: «Хочеться заплакати й вклепати лопатою автору цього творіння поміж ріг». 

Натомість під дописом Сергій Борзова про туристичний бренд можна знайти й схвальні коментарі. До прикладу, вінничанка Ірина пише: «Дуже круто! Сподіваюсь, втілювати ідею будуть творчі та креативні люди! Не розчаруйте мене».

Під час презентації Іван Ліптуга підсумовував: «Бажаю Вінниччині максимально ефективно використовувати цю айдентику для свого макетного просування. Сподіваюсь що цей брендбук буде прийнятий людьми, які проживають в області». 

Пропонуємо вам теж проголосувати, чи подобається вам новий туристичний бренд області?

Опитування

Чи подобається вам новий туристичний бренд Вінницької області?


 

Читайте також: 

V — Вінниччина. Для області розробили власний туристичний бренд (ОПИТУВАННЯ)

Кросворд від 20minut.ua: що ви знаєте про вінницькі школи?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Oleg Horobets

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 Нагородили 21-річного воїна, який врятував життя побратимам під час обстрілу «Градами» 20:21 «Продемонстрували майстерність у сфері, що стрімко розвивається». Про конкурс юних програмістів photo_camera 19:58 В Іллінцях через несправну пральну машинку ледь не згоріла квартира 19:04 На Вінниччині зафіксували 57 випадків браконьєрства під час нересту Від читача 20:49 Прагнеш знайти роботу своєї мрії? Відвідай Ярмарок кар‘єри 2024 на стань на крок ближче до професійної реалізації! 18:23 «Де мій лист, Укрпошто?» Два тижні журналіст чекає конверт з Могилів-Подільського 18:17 На Вінниччині судитимуть учасників масштабного підпільного виробництва алкоголю photo_camera 18:02 Мільйони, бізнеси та енергетика: декларації членів медкомісій розкривають несподівані зв'язки 18:00 Де замовити передвеликоднє прибирання: огляд клінінгових компаній та хімчисток Вінниці (партнерський проєкт) 17:23 Оголосили підозру жінці, яка бреше про українських полонених та виправдовує агресію рф 17:07 Захисник з Козятинщини отримав «Золотий Хрест» від Головнокомандувача ЗСУ 16:19 Поліція шукає 16-річну дівчину та 17-річного хлопця 15:55 Вкрала понад 200 тисяч? ОСББ на Лялі Ратушної звинувачує колишню бухгалтерку в махінаціях photo_camera 15:14 На Калинівщині перекинувся легковик. Загинула 20-річна пасажирка 15:00 Квадромарафон «RUN 4 VICTORY»: компанія МХП проводить благодійний забіг у чотирьох містах України (новини компаній) 14:21 Двоє чоловіків продавали за $6000 ухилянтам «путівки» до Молдови 13:57 «Почули» після публікації: чоловік, якому без пояснень не дали групу, добився справедливості 13:13 У Вінниці збільшили кількість автобусів на одному маршруті 12:08 Терор України окупантами: 170 атак на фронті, загиблі та поранені серед мирних жителів 11:14 Родом з Калинівки, але жив у Вінниці. На війні загинув військовий Павло Радецький
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up