У Вінниці 3 червня в ресторані «Mont Blanc» відбулася презентація бренду Вінниччини.
— Поєднання двох елементів — літери V, а також серця, створює унікальну графічну композицію, яка має безліч варіантів інтерпретацій для різних видів маркетингових комунікацій та просування кожного окремого виду туризму Вінницької області, — зазначають у Департаменті міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької ОДА.
— Брендувати — це значить додавати додану вартість.Бренд регіону – емоційно сильна торгівельна марка, що має не тільки назву чи дизайнерське рішення, а ще й цілий комплекс асоціацій та ідентифікацій. Так він сприймається споживачами, — каже голова ОДА Сергій Борзов. — Саме тому обласною державною адміністрацією було прийнято рішення щодо необхідності розроблення, патентування та просування туристичного бренду Вінницької області.
Колишній очільник області Владислав Скальський також висловився з даного приводу. Сказав, що цей знак розробляли з листопада 2019 року.
— Експерти, представники індустрії гостинності, місцевого бізнесу, лідери думок, блогери, ЗМІ і, звичайно, наш старий друг — Іван Ліптуга! Потім був Ковід, який докорінним чином вплинув на туризм… та усе наше життя…Але! Українці стали частіше звертати увагу на внутрішні можливості подорожувати. Ідентифікувати Вінниччину серед інших регіонів України, створити стійкий образ, що буде спливати на думці кожного разу, коли хтось буде згадувати Вінницьку область — це завдання бренду регіону! Підсилити впізнаваність регіону як всередині, так і зовні, — каже Скальський. — Перевірено і доведено Вінницею, що вже два роки використовує свій бренд Міста Ідей. Одним з найголовніших інструментів стати по-справжньому відкритими світу — сучасний аеропорт. Отже маю надію, що все вийде і проект реконструкції летовища відбудеться!
Пропонуємо вам подивитися презентацію даного знаку. У ролику краса нашого краю та перелік варіантів, з яких обрали головний символ.
Тим часом у соцмережах такий знак висміюють. Дехто пише, що це жах та ганьба. Думки, як завжди різні. Кожна людина має свою позицію та вподобання. Проходьте опитування. Дізнаємося, скільки «за» та «проти» такого символа.
Чи подобається вам новий туристичний бренд Вінницької області?
Читайте також:
Передчасно пішла з життя викладачка ДонНУ Олена Титова
Ціни на проїзд та тіло на Космонавтів: важливе за 3 червня на 20minut.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер