Влада буде рекламувати послуги та товари вінницького бізнесу. У програмі також йдеться і про створення Фонду для підтримки малого та середнього підприємництва
Цього дня, 30 жовтня, міські депутати зібралися на останнє засідання міської ради сьомого скликання.
Протягом дня вони мають розглянути 42 питання. Зокрема, погодили створення нової програми підтримки малого і середнього бізнесу на території нашої громади. Вона діятиме з 2021 до 2023 року
На черговому засіданні міські депутати погодили створення Програми розвитку малого та середнього бізнесу на 2021-2023 роки. У ній посадовці ставлять за ціль підвищити конкурентоспроможність місцевих підприємств, що дасть нові робочі місця та збільшить податкові надходження до міської казни. А що заплановано зробити в рамках місцевої програми?
Місцеві чиновники будуть навчати вінничан як започаткувати власну справу, міський голова буде зустрічатись з підприємцями на регулярній основі; органи місцевого самоврядування продовжать збирати пропозиції та зауваження про те, як покращити бізнес-клімат.
Влада буде рекламувати товари та послуги вінницького бізнесу на різних виставках; поширювати історії успіху в медіа, просувати вінницькі бренди у містах, які є партнерами Вінниці.
До того ж в рамках програми планують розробити фонд підтримки малого та середнього бізнесу, який даватиме гроші підприємцям; продовжать діяти місцеві програми, де міська влада компенсує частину відсотків за кредитами.
На перспективу будуть пропонувати бізнесменам об’єднуватися в кластери (кооперативи) та створять Центр розвитку підприємництва на базі Інноваційного технопарку «Кристал».
В результаті реалізації Плану заходів Програми очікується:
налагодження ефективного діалогу між органами влади та бізнесу;
збільшення кількості підприємців;
підвищення рівня зайнятості у суб’єктів бізнесу;
збільшення податкових надходжень до бюджету Вінницької міської територіальної громади від суб’єктів МСП;
створення нових об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва;
вихід вінницьких підприємців на нові ринки та збільшення обсягів експорту товарів та послуг малого та середнього підприємництва;
забезпечення сприятливого бізнес-клімату для розвитку та ведення бізнесу.