Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів

- На вході до громадського транспорту стали рахувати пасажирів. Робить це непомітна «коробка», що закріплена на кожних дверях у шістьох одиницях транспорту.
- Ще система вміє розпізнавати кількість пасажирів, які заходять / виходять та зможе допомогти транспортникам у боротьбі з «зайцями».
У громадському транспорті встановлюють електронні лічильники. Прилади, які розробила вінницька фірма Gemicle рахуватимуть пасажирів, які заходять у транспорт. Непомітні «коробки» з електронним начинням, що мають назву «Інтрансо», поставили над кожними дверима шести одиниць транспорту: у двох тролейбусах, автобусах та трамваях.
«Наші алгоритми розпізнають, як люди заходять та виходять у транспорт. І ми можемо надавати інформацію по кожній зупинці — скільки людей зайшло, вийшло; відстежувати, де знаходиться транспорт, які були затримки на маршруті тощо», — розказує керівник компанії Gemicle Марат Хазін в сюжеті телеканалу «ВІТА».
Водночас подібний функціонал — відстежування кожної одиниці транспорту, підрахунок пасажирів, слідкування за інтервалами — має й електронний квиток, який складається з валідаторів та бортового комп’ютера у водія. Для чого ж тоді «Вінницькій транспортній компанії» ще одна розумна система на борту?
— Валідатори фіксують пасажирів, які розрахувалися за проїзд. А ця система з лічильником — рахує кількість пасажирів, які зайшли у транспорт, — пояснив журналісту «20 хвилин» гендиректор транспортної компанії Михайло Луценко. — Розумієте, люди, які не платять за проїзд, нікуди не ділися з громадського транспорту. Але якщо ми матимемо дані про кількість пасажирів та дані про кількість оплат на кожному борту, то зможемо отримати різницю. І, відповідно зможемо реагувати: на маршрути, де найбільше так званих «зайців» будемо направляти більше контролерів.
Крім того, Луценко розказав, що лічильник «зайців» транспортники ще тестують, щоб побачити реальну похибку пристрою. На перспективу встановлювати більше приладів «Інтрансо» поки не планують.
До цього журналіст спілкувався з Марахом Хазіним, який очолює вінницьку компанію Gemicle. Система з електронним лічильником, яку розробляє ця компанія, має ще й відеонагляд, бортовий комп’ютер для водія та онлайн-диспетчера, який надає рекомендації по зміні транспортного потоку.
Раніше фахівці змонтували систему підрахунку пасажирів Intranso в електробусі SkyWell. Водночас «Інтрансо» змонтовані у транспорті Львова і Маріуполя, система діє і за кордоном. Загалом, близько 1000 автобусів працює з лічильниками від вінницької IT-фірми. Також Хазін розповідав журналісту про свої враження від роботи вінницького е-квитка.
У вінницьких маршрутках, нагадаємо, ставлять валідатори. Чи залишиться готівка?
Читайте також:
«Зняло 17 разів за проїзд о п'ятій ранку»: вінничани знову скаржаться на роботу валідаторів
Як Окружний суд відмовився скасувати е-квиток у Вінниці. Опублікували повне рішення
З 1 вересня пільговики мають фіксувати проїзд через валідатори. А як діятимуть проїзні?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Читач48ха ха ха рассмешили. мерия напоролась на то что и ожидалось. в желании быстро ЛЕГАЛЬНО украсть были упущены банальные простые вещи, такие как менталитет хохлов. денег ввалили немерено ,откаты получили а выручка упала ниже чем при было при бумажных талончиках. Живые деньги всегда приоритетнее электронно-виртуальных. Не удивлюсь если через определенное время мы узнаем что некий чиновник получал на свои счета деньги за оплату проезда через смс или т.п. А еще интересно а как льготников регистрирует апарат?
-
Bohdan KotlovskyjЦе все добре, але ще якби тих "зайців" дійсно штрафували. Якось їхав в трамваї, позаду сидів "індивід" в якого валідатор не зчитував картку банківську. До нього підійшов контролер і думаєте був штраф? Ні, не було, після 5хвилинної суперечки про те що і як потрібно робити КОНТРОЛЕР взяв в "індивіда" 10 грн сам пішов, розміняв ті гроші, попросив іншого пасажира аби той розрахувався, взяв квиток і разом із рештою віддав "індивіду". А так можна було? Подумав я собі
-
Жанна ГайдайЦікаво звичайно. А мам з колясками він як має розпізнавати? Він же просто буде рахувати що заїхала не коляска а зайшла людина
-
Dailyто тепер будуть кошти повертати бо буває оплачую через валід та смс зайшов один заплатив за двох