Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів

Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів
Прилад вміє розпізнавати, коли пасажир виходить та заходить до транспорту. А валідатор рахує кількість оплат на борту
  • На вході до громадського транспорту стали рахувати пасажирів. Робить це непомітна «коробка», що закріплена на кожних дверях у шістьох одиницях транспорту.
  • Ще система вміє розпізнавати кількість пасажирів, які заходять / виходять та зможе допомогти транспортникам у боротьбі з «зайцями».

У громадському транспорті встановлюють електронні лічильники. Прилади, які розробила вінницька фірма Gemicle рахуватимуть пасажирів, які заходять у транспорт. Непомітні «коробки» з електронним начинням, що мають назву «Інтрансо», поставили над кожними дверима шести одиниць транспорту: у двох тролейбусах, автобусах та трамваях.

Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів, фото №1 на сайті 20minut.ua
Лічильник пасажирів закріплений над дверима. Скріншот з сюжету ВІТА ТВ

«Наші алгоритми розпізнають, як люди заходять та виходять у транспорт. І ми можемо надавати інформацію по кожній зупинці — скільки людей зайшло, вийшло; відстежувати, де знаходиться транспорт, які були затримки на маршруті тощо», — розказує керівник компанії Gemicle Марат Хазін в сюжеті телеканалу «ВІТА».

Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів, фото №2 на сайті 20minut.ua

Відео дня

Водночас подібний функціонал — відстежування кожної одиниці транспорту, підрахунок пасажирів, слідкування за інтервалами — має й електронний квиток, який складається з валідаторів та бортового комп’ютера у водія. Для чого ж тоді «Вінницькій транспортній компанії» ще одна розумна система на борту?

— Валідатори фіксують пасажирів, які розрахувалися за проїзд. А ця система з лічильником — рахує кількість пасажирів, які зайшли у транспорт, — пояснив журналісту «20 хвилин» гендиректор транспортної компанії Михайло Луценко. — Розумієте, люди, які не платять за проїзд, нікуди не ділися з громадського транспорту. Але якщо ми матимемо дані про кількість пасажирів та дані про кількість оплат на кожному борту, то зможемо отримати різницю. І, відповідно зможемо реагувати: на маршрути, де найбільше так званих «зайців» будемо направляти більше контролерів.

Лічильники «зайців». У транспорті Вінниці почали рахувати пасажирів, фото №3 на сайті 20minut.ua

Крім того, Луценко розказав, що лічильник «зайців» транспортники ще тестують, щоб побачити реальну похибку пристрою. На перспективу встановлювати більше приладів «Інтрансо» поки не планують.

До цього журналіст спілкувався з Марахом Хазіним, який очолює вінницьку компанію Gemicle. Система з електронним лічильником, яку розробляє ця компанія, має ще й відеонагляд, бортовий комп’ютер для водія та онлайн-диспетчера, який надає рекомендації по зміні транспортного потоку.

Раніше фахівці змонтували систему підрахунку пасажирів Intranso в електробусі SkyWell. Водночас «Інтрансо» змонтовані у транспорті Львова і Маріуполя, система діє і за кордоном. Загалом, близько 1000 автобусів працює з лічильниками від вінницької IT-фірми. Також Хазін розповідав журналісту про свої враження від роботи вінницького е-квитка.

У вінницьких маршрутках, нагадаємо, ставлять валідатори. Чи залишиться готівка?

 

Читайте також:

«Зняло 17 разів за проїзд о п'ятій ранку»: вінничани знову скаржаться на роботу валідаторів

Як Окружний суд відмовився скасувати е-квиток у Вінниці. Опублікували повне рішення

З 1 вересня пільговики мають фіксувати проїзд через валідатори. А як діятимуть проїзні?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (29)
  • Читач48
    ха ха ха рассмешили. мерия напоролась на то что и ожидалось. в желании быстро ЛЕГАЛЬНО украсть были упущены банальные простые вещи, такие как менталитет хохлов. денег ввалили немерено ,откаты получили а выручка упала ниже чем при было при бумажных талончиках. Живые деньги всегда приоритетнее электронно-виртуальных. Не удивлюсь если через определенное время мы узнаем что некий чиновник получал на свои счета деньги за оплату проезда через смс или т.п. А еще интересно а как льготников регистрирует апарат?
  • Bohdan Kotlovskyj
    Це все добре, але ще якби тих "зайців" дійсно штрафували. Якось їхав в трамваї, позаду сидів "індивід" в якого валідатор не зчитував картку банківську. До нього підійшов контролер і думаєте був штраф? Ні, не було, після 5хвилинної суперечки про те що і як потрібно робити КОНТРОЛЕР взяв в "індивіда" 10 грн сам пішов, розміняв ті гроші, попросив іншого пасажира аби той розрахувався, взяв квиток і разом із рештою віддав "індивіду". А так можна було? Подумав я собі
  • Жанна Гайдай
    Цікаво звичайно. А мам з колясками він як має розпізнавати? Він же просто буде рахувати що заїхала не коляска а зайшла людина
  • Daily
    то тепер будуть кошти повертати  бо буває оплачую через валід та смс  зайшов один заплатив  за двох

keyboard_arrow_up