Стартує випуск електронних пенсійних посвідчень від "Ощадбанку" з 1 серпня 2016 року. Посвідчення видаватимуть безкоштовно та виключно за зверненням клієнта.
Електронні пенсійні посвідчення це водночас і документ, що посвідчує особу, і платіжна картка. Це ніби і зручно та є деякі нюанси.
- Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення "Ощадбанку", в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення "Ощадбанку" раз на рік", - зазначають у банку.
Першими хто отримає такі електронні пенсійні посвідчення стануть пенсіонери - переселенці.
Слід зауважити, що неотримання такого посвідчення не призведе до неотримання пенсії.
Довідка.
Що потрібно для отримання електронного пенсійного посвідчення:
звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП – при цьому надати Пенсійному фонду паспорт, ідентифікаційний номер та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи;
через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення "Ощадбанку", зазначеного в заяві. Надати туди паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік переміщеної особи;
укласти з "Ощадбанком" договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.
За місяць перші клієнти уже зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях "Ощадбанку".
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер