«Затори будуть постійним явищем». Вінничани про нову схему руху на Гагаріна

«Затори будуть постійним явищем». Вінничани про нову схему руху на Гагаріна
  • Рух на площі Гагаріна став регульованим. 
  • Сигнал для проїзду тепер тут вказують два десятки світлофорів. А для пішоходів проклали нові переходи через центр перехрестя.
  • Що про такі зміни думають вінницькі пішоходи та водії?

З третього жовтня на площі Гагаріна запустили світлофори. Тоді побачили, що під час червоного сигналу світлофору з боку Соборної в середньому стояло по 20-30 одиниць транспорту. Більшість машин встигали проїхати площу за один цикл. Пішоходи охоче користувалися новими переходами, а рух трамваїв не було ускладнено.

Однак справжній тест системи на придатність відбувся у перший будній день, 5 жовтня. Відео як транспорт проїжджає перехрестя під час ранкової години пік, можна подивитися в цьому матеріалі.

А що водії та пішоходи думають про «нову Гагаріна»?

Відео дня

Микола (47), таксист

— Моргунов сказав, що у пріоритеті спочатку люди, потім велосипедисти й громадський транспорт, і в останню чергу — водії приватних авто. Мене це обурює, бо основна маса містян їздять на машинах.

Щодо нарікань, то не розумію навіщо ці «гумки» вздовж колій поставили? Їх же скоро знесуть, гроші «на вітер». Робота світлофорів з боку другої школи (на в'їзді з Соборної) — бездарна. Це сьогодні понеділок тільки, далі буде гірше й затори починатимуться аж з «Урожаю». Навіщо ставити через кожні сто метрів світлофори та пішохідні переходи — не розумію. 

А навіщо потрібні стовпчики? Хіба що дурнів-«мажорів» ловити, які з місцевого ресторану напідпитку виїжджають. Побачите, через місяць-два ці стовпчики всі погнуті будуть стояти.

Віта (19), студентка

— Мені здається, що пішохідні переходи тут потрібні, вважаю, що це правильне рішення. Я навчаюсь у Торгово-економічному інституті й раніше мені доводилося підійматися вгору, переходити по небезпечному переходу, щоб перейти до Універмагу. Тепер же комфортний перехід.

 

Олександр (42), монтажник, водій

— Вважаю, що затори в години-пік тут будуть постійним явищем. А ці делінеатори стануть причиною масових ДТП. Їх «ловитимуть» колесами постійно. Дай Боже, щоб машина не переверталася від зіткнення з цією конструкцією. Коли буде ожеледиця, то це ж взагалі жах: без мату тут нічого не скажеш. Усі люди, з ким я говорив про нову розв'язку на Гагаріна — всі невдоволені.

Світлана (25), у декретній відпустці

— Бачу, що недоробили перехід на трамвайну зупинку: світлофор поставили, але «зебри» немає. І ще не вистачає пандусу, щоб для коляски був комфортний з'їзд. Думаю, що вони це зроблять. А так, мені як пішоходу, все подобається. Громадським транспортом майже не користуюсь, тому не можу сказати чи нормальний тут проїзд на транспорті.

Максим (19), студент, водій

— Мені не подобаються ці пішохідні переходи. Люди поки губляться, не можуть знайти місце, щоб перейти дорогу. Через світлофори аварійність може й зменшиться, але це спричинить ускладнення руху на Соборній. Сьогодні людей ще не багато, тому більш-менш проїхали. Але у п'ятницю будуть величезні затори. У цілому, гарно зробили, але ці червоні відбійники просто жахливі та неестетично виглядають.

Альона (21), адміністратор

— Я працюю в центрі, й щоб перейти ділянку з Соборної (від дому №101 - авт.) до Універмагу доводилося підійматися вгору на пішохідний перехід. З новими переходами зручно, хоча і доводиться доволі довго чекати на світлофорі. 

Як світлофори вплинуть на трафік складно сказати, але на Соборній вже давно зранку та ввечері, у години-пік, утворюються сильні затори.

Площа Гагаріна, нагадаємо, вже кілька років є «рекордсменом» за кількістю ДТП: у 2019 році — 13 ДТП, у 2018-му — 9, а у 2017 році взагалі антирекорд — 15 аварій. Водії винуватять в цьому зміну пріоритетів руху: головною дорогою з червня 2017 року стала Пирогова-Соборна замість Соборної-Хмельницьке шосе. Вони неодноразово подавали петиції до міської влади, щоб повернути старі пріоритети руху.

Однак у мерії вважають, що це не виправило б ситуацію. Тому запланували зробити проїзд на Гагаріна повністю регульованим: поставити 23 (!) світлофори для кожного потоку — автотранспорту, пішоходів, трамваїв.

Вони мають бути «розумними»: тривалість зеленого сигналу буде збільшуватися на тому напрямку, де найбільше скупчення транспорту.

На реорганізацію площі витратять близько 2 мільйонів гривень з бюджету Вінниці. Кілька місяців нова система руху працюватиме у «тестовому режимі», яким передбачена наладка інтервалів роботи світлофорів. 

Долучайтесь до опитування, яке проводимо на фейсбук-сторінці «Новини Вінниці на 20хвилин»

Про зміну руху на Гагаріна писали у матеріалах:

Епіцентр ДТП стане осередком заторів? Що не так з планами на площу Гагаріна

Тестовий режим та 23 світлофори. Що робитимуть з площею Гагаріна

Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (49)
  • Как-то так

    Ніяких заторів. Все зроблено правильного.
  • NY

    Все там правильно зробили, можна спокійно проїхати! Хіба що прибрати ті стовпчики. А причина заторів в тому що нагнали нереальну кількість евро хлама і кожен бажає вести свою Ж** не у громадському транспорті, а у своїй машині.
  • Oleksii Bobko

    Їхав там сьогодні. Все добре зробили. Їдеш спокійно на зелений і не боїшся.

    Яна Киливник reply Oleksii Bobko

    Oleksii Bobko и это 19.30 вечера было, представляю что там в рабочее время творится

    Яна Киливник reply Oleksii Bobko

    Oleksii Bobko ооо, Вам повезло, Вы ехали, а я 4 светофора простояла, что бы поехать
  • Юля Ве

    вже двічі в годину-пік проїхалась з цими світлофорами. Хоч готувалась простояти там, проїхала доволі швидко. Час покаже але поки більше остраху, ніж справді проблем.

    Сергей Киселев reply Юля Ве

    Юля Ве это не асы вождения, а люди, не знающие либо не соблюдающие правила дорожного движения. Являются потенциально опасными участниками дорожного движения. И для них светофор абсолютно ничего не меняет, т.к. его требования они нарушат также, как и требования знаков дорожного движения. К сожалению(

    Юля Ве reply Юля Ве

    Sergey  Kiselyov для упоротих асів водіння https://www.facebook.com/watch/?v=337405147552419

    Юля Ве reply Юля Ве

    пара днів експлуатації не може показати рівень ефективності. а от рівень кіпішу від "а ми й так звикли" добре видно.

    Сергей Киселев reply Юля Ве

    Юля Ве от зеленого до зеленого может и 67 секунд, но проехать за один цикл не получится. Для тех кто по жизни не умеет ездить - нужно выжидать зазор, пока проедут все по главной, у умеющих такой проблемы не было.
    Нервный срыв может вызвать не 15 секунд светофора и даже не 5 мин, а миллионы зря потраченных бюджетных средств, которые, вместо пользы, создают трудности, а также люди, которые пытаются оправдать подобные неэффективные действия.

    Юля Ве reply Юля Ве

    Sergey  Kiselyov раніше треба було вичікувати зазор поки по головній проїдуть всі, або шмигати між тачками. добре було тільки коли летів по головній. і на світлофорі таймер показує від зеленого до зеленого аж 67секунд. Вочевидь у вас вічно підгорає, що привиділись якісь 5 хвилин на світлофорі. Для тих хто по життю не вміє організувати свій час, навіть світлофор у 15 секунд викликає нервовий зрив.

    Сергей Киселев reply Юля Ве

    Юля Ве а раньше в любое время можно было просто проехать и ни к чему не готовиться)
    Для тех кто по жизни не торопится и не стремиться ни к чему - нормальная позиция: подождать минут 5-10, пока проедешь, потому что идиоты поставили 50 светофоров там, где они точно не нужны.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:00 У Вінниці відбудеться тренінг «Домедична допомога. Зупинка кровотеч» 20:03 Ярмарок локальних брендів, смачна їжа, майстерки і активності — уже цими вихідними у Вінниці 19:24 «У полковника навчилися»: 600 маскувальних сіток передали на фронт «берегині» з Білої і Гальжбіївки 19:05 Сонячні панелі на будинках з ОСББ: як працює програма Фонду енергоефективності Від читача 17:36 Укртелеком продовжує допомагати забезпечувати стабільність роботи державних служб 18:37 Мамі штрафи, а хлопцю нічого: чому не карають 20-річного, який підсадив 16-річну дівчину на «солі»? play_circle_filled 18:07 У Вінниці відкрили Центр туристичної інформації 17:12 Працюють по 27 годин: хірург «Червоної Калини» Богдан Журавель розповів про роботу на передовій 16:13 У Вінниці молитовно вшанували Подільську святиню — Браїлівську ікону Божої Матері 15:18 У проєкті нового ЦНАПу, який будують у Стрижавці, знайшли переплати на мільйони гривень 15:08 Вінничанин, який вкрав у коханки півтора мільйона гривень, вийшов під таку ж заставу 14:11 До смерті побив 92-річну бабусю коханої: у поліції розповіли обставини трагедії 13:09 У власність держави повернули земельну ділянку, якою володів громадянин росії 12:06 Здавав координати військових частин та навчальних центрів ЗСУ. Затримали завербованого курсанта 11:06 Заплатив $2000 за нелегальну подорож до Молдови. Прикордонники спіймали ухилянта 10:41 Потужний удар по ворожому арсеналу боєприпасів знищив близько 400 «Шахедів» 10:13 Без світла та води: оперативні дані про відключення 10 жовтня 10:10 Факторія та Сінема Сіті: де відзначити незабутній день народження вашого підлітка (партнерський проєкт) 09:07 «Прожив коротке, проте гідне життя..», — у Радівці відкрили меморіальну дошку Герою Івану Левчуку 08:11 Сьогодні вітайте працівників стандартизації та метрології. Історія, традиції та забобони 10 жовтня
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up