Розвиток транспорту Вінниці став «на паузу». Під питанням — нові VinLine і турецькі автобуси

Розвиток транспорту Вінниці став «на паузу». Під питанням — нові VinLine і турецькі автобуси
  • До кінця 2020 року в місті мали бути ще 5-6 VinLine, 10 турецьких автобусів, повністю діюча система електронного квитка.
  • Але коронавірусна хвороба внесла свої корективи і зараз більшість планів транспортників — призупинені. 
  • Дізналися, як пандемія вплинула на роботу найбільшого перевізника Вінниці.

Комунальні служби не припиняють роботу. Зокрема, триває будівництво школи на Поділлі, побудова стадіону біля 33-ої школи; переобладнали районну лікарню у Вінниці під інфекційну. Чи може схожим розвитком похвалитися міський транспорт, який внаслідок карантину має низький пасажиропотік та несе збитки?

Тролейбус на Тяжилів

Виконком міськради, 2 квітня, ухвалив рішення про продовження тролейбусної лінії на Тяжилові: департамент транспорту отримав вихідні дані для проектування контактної мережі від зупинки «Лугова» до зупинки «СТО».

— Зараз готуємо проектно-кошторисну документацію для продовження тролейбусної лінії. Це поки що все, що я можу сказати, — розповів директор департаменту транспорту, енергетики та зв’язку Михайло Варламов.

Відео дня

Розвиток транспорту Вінниці став «на паузу». Під питанням — нові VinLine і турецькі автобуси, фото №1 на сайті 20minut.ua

На тому ж засіданні ухвалили рішення про передачу проектної документації (ПКД) на реконструкцію вулиці Батозької (колишня Кірова - авт.), в тому числі заміну трамвайної колії. Однак і тут в мерії не кажуть про терміни та вартість робіт.

— Нам передали стару ПКД, яка буде скоригована відповідно до наявних і майбутніх об'єктів. Там триває будівництво «Епіцентру», планується реконструкція проспекту Коцюбинського, має змінитися частина району колишнього м'ясокомбінату, — говорить керівник департаменту комунального господарства і благоустрою Володимир Ніценко.

Він додає, що реконструкція Батозької буде зроблена за прикладом Замостянської — на цій вулиці також замінять всі комунікації, асфальт, озеленення, колію тощо. Водночас, про звуження доріг, як це сталося на ділянці від Будинку офіцерів до «Зорі» — поки не йдеться.

— Коли починається цей процес? Не готовий сказати, бо на видатки бюджету впливає пандемія коронавірусу. Але до початку реконструкції ми маємо підготувати проект, над чим зараз активно працюємо, — каже Ніценко.

Докарантинні плани

Коронавірусна криза призупинила й ті плани, які були оголошені ще на початку року. Виробництво 5-6 VinLine, закупівля 10 турецьких автобусів зараз «під питанням».

— Поки всі ці плани призупинені. Один з запланованих VinLine майже готовий. Будемо сподіватися, що на початку травня ми вийдемо на нормальні умови роботи і тоді подивимось, що зможемо зробити у цьому році, а що ні. Усе залежить від фінансування, пасажиропотоку та від того стану, в якому буде наше підприємство після завершення цієї ситуації, — розказує директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко. 

Чоловік каже, що їхнє головне завдання зараз — забезпечити перевезення тих пасажирів, які забезпечують життєдіяльність міста. І таких пасажирів, за інформацією транспортників, вже більше 63 тисяч, бо саме стільки спецперепусток видали на руки. 

Розвиток транспорту Вінниці став «на паузу». Під питанням — нові VinLine і турецькі автобуси, фото №2 на сайті 20minut.ua

Як результат, транспортники отримали дані про реальний пасажиропотік і зменшили випуск транспорту на маршрути.

— Зараз на лінії 100 тролейбусів, 55 трамваїв та 53 автобуси. Більше транспорту зранку та ввечері, це в години-пік. З 10.00 до 17.00 години машин менше, — каже Луценко.

А через це частина працівників у відпустках.

— У процентному співвідношенні ми зараз маємо 70% від штату, а 30% робітників — не задіяні на підприємстві. Зараз працюють ті, хто займається випуском транспорту та його обслуговуванням, — розповів гендиректор транспортного підприємства.

Про збитки у «Вінницькій транспортної компанії» поки не готові говорити.

— Зараз важко порахувати — бо це і зарплати, і витрати на електроенергію, паливо тощо. Будемо підсумовувати збитки, коли цей карантин припиниться, — каже Михайло Луценко.

Водночас, у одній з останніх постанов Кабмін послабив карантин для міського транспорту: тепер в тролейбусах, трамваях, автобусах і маршрутках можна перевозити пасажирів на всіх сидячих місцях, кількість яких вказана у техпаспорті.

Форс-мажор з е-квитком

Цієї весни в маршрутках мали змонтувати валідатори, поставити електронні табло з похвилинним графіком транспорту та запустити електронний проїзний. Але й тут коронавірусна пандемія внесла свої корективи.

— Підрядник «Мікроелектроніка» написав нам, що обставини з пандемією та запровадженням жорсткого карантину є форс-мажором. І, на жаль, фахівці з Чехії не можуть до нас доїхати, щоб зробити налагоджувальні роботи. Якщо карантин продовжить тривати після 24 квітня, то будемо самі виконувати ці роботи. Обладнання, яке залишилося змонтувати, в нас є, — каже директорка «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.

Вона розказує, що їхне підприємство зараз частков на карантині: співробітники «Вінницякартсервіс» займаються вдосконаленням програмного забезпечення «Картки вінничанина» та підтримують обладнання, яке вже змонтовано у громадському транспорті.

Втрати міського бюджету через коронавірус, нагадаємо, оцінили у 370 мільйонів гривень на рік.

 

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (8)
  • Vlad Podil'skiy
    І заходиш такий зранку в тролейбус, а там на валідаторі: "Зміна завершена"...
    :-/
  • AK
    Ага, бла-бла-бла і коронавірус винуватий, а те, що казна з дирою ще задовго до епідемій була, то баранам можна не говорити, власне, по Вінниці преЗедент пройшов з хорошим відривом, тому, вас не шкода. Не обляпайТесь, коли будете їсТи, барани обрали собі жити у лайні, закономірно, що воно настане ще.
  • Влад
    Да, да, да)...у зеленых ща экономике на дне ща будет карантин виноват, а не их воровство и некомпетентность, а мудрі с мордочками слоупоков будут этому внимать и чавкать, внимать и чавкать, ага. Некоторые вещи у нас не меняются. Зато даже за действия воров и отсутствие любого противодействия мудрых в последних пол года стало понятно, почему Украина страна 3-го мира до сих пор.
  • Alexey Bakulin
    Зато есть 26,5 млн./год на коммунальное ТВ "ВИТА" из наших уплаченных налогов, которое лет 8 никто смотрит. И ролики, которого набирают от силы 1000 просмотров. И прочие "проекты" типа фонтана у входа в парк размером 2х2м за млн.
    AK reply Alexey Bakulin
    Правильно, для чого Віта, якщо є Коломойканали? Давайте все окрім г+г заберемо!
    Alexey Bakulin reply Alexey Bakulin
    Larisa Nikolaevna он на балансе у города и финансируется из горбюджета. Дело ведь не только в канале. Там, если покопаться, много интересного можно найти. Например, финансирование "дня города" и "дни Европы" должно быть полностью за счет спонсоров, а не из бюджета. По факту и город тратит и спонсор(если найдут). Сколько тратит город, никто толком не говорит.
    Larisa Nikolaevna reply Alexey Bakulin
    Alexey Bakulin это точно! Интересно, кому принадлежит этот канал

keyboard_arrow_up