Комунальні служби не припиняють роботу. Зокрема, триває будівництво школи на Поділлі, побудова стадіону біля 33-ої школи; переобладнали районну лікарню у Вінниці під інфекційну. Чи може схожим розвитком похвалитися міський транспорт, який внаслідок карантину має низький пасажиропотік та несе збитки?
Виконком міськради, 2 квітня, ухвалив рішення про продовження тролейбусної лінії на Тяжилові: департамент транспорту отримав вихідні дані для проектування контактної мережі від зупинки «Лугова» до зупинки «СТО».
— Зараз готуємо проектно-кошторисну документацію для продовження тролейбусної лінії. Це поки що все, що я можу сказати, — розповів директор департаменту транспорту, енергетики та зв’язку Михайло Варламов.
На тому ж засіданні ухвалили рішення про передачу проектної документації (ПКД) на реконструкцію вулиці Батозької (колишня Кірова - авт.), в тому числі заміну трамвайної колії. Однак і тут в мерії не кажуть про терміни та вартість робіт.
— Нам передали стару ПКД, яка буде скоригована відповідно до наявних і майбутніх об'єктів. Там триває будівництво «Епіцентру», планується реконструкція проспекту Коцюбинського, має змінитися частина району колишнього м'ясокомбінату, — говорить керівник департаменту комунального господарства і благоустрою Володимир Ніценко.
Він додає, що реконструкція Батозької буде зроблена за прикладом Замостянської — на цій вулиці також замінять всі комунікації, асфальт, озеленення, колію тощо. Водночас, про звуження доріг, як це сталося на ділянці від Будинку офіцерів до «Зорі» — поки не йдеться.
— Коли починається цей процес? Не готовий сказати, бо на видатки бюджету впливає пандемія коронавірусу. Але до початку реконструкції ми маємо підготувати проект, над чим зараз активно працюємо, — каже Ніценко.
Коронавірусна криза призупинила й ті плани, які були оголошені ще на початку року. Виробництво 5-6 VinLine, закупівля 10 турецьких автобусів зараз «під питанням».
— Поки всі ці плани призупинені. Один з запланованих VinLine майже готовий. Будемо сподіватися, що на початку травня ми вийдемо на нормальні умови роботи і тоді подивимось, що зможемо зробити у цьому році, а що ні. Усе залежить від фінансування, пасажиропотоку та від того стану, в якому буде наше підприємство після завершення цієї ситуації, — розказує директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.
Чоловік каже, що їхнє головне завдання зараз — забезпечити перевезення тих пасажирів, які забезпечують життєдіяльність міста. І таких пасажирів, за інформацією транспортників, вже більше 63 тисяч, бо саме стільки спецперепусток видали на руки.
Як результат, транспортники отримали дані про реальний пасажиропотік і зменшили випуск транспорту на маршрути.
— Зараз на лінії 100 тролейбусів, 55 трамваїв та 53 автобуси. Більше транспорту зранку та ввечері, це в години-пік. З 10.00 до 17.00 години машин менше, — каже Луценко.
А через це частина працівників у відпустках.
— У процентному співвідношенні ми зараз маємо 70% від штату, а 30% робітників — не задіяні на підприємстві. Зараз працюють ті, хто займається випуском транспорту та його обслуговуванням, — розповів гендиректор транспортного підприємства.
Про збитки у «Вінницькій транспортної компанії» поки не готові говорити.
— Зараз важко порахувати — бо це і зарплати, і витрати на електроенергію, паливо тощо. Будемо підсумовувати збитки, коли цей карантин припиниться, — каже Михайло Луценко.
Водночас, у одній з останніх постанов Кабмін послабив карантин для міського транспорту: тепер в тролейбусах, трамваях, автобусах і маршрутках можна перевозити пасажирів на всіх сидячих місцях, кількість яких вказана у техпаспорті.
Цієї весни в маршрутках мали змонтувати валідатори, поставити електронні табло з похвилинним графіком транспорту та запустити електронний проїзний. Але й тут коронавірусна пандемія внесла свої корективи.
— Підрядник «Мікроелектроніка» написав нам, що обставини з пандемією та запровадженням жорсткого карантину є форс-мажором. І, на жаль, фахівці з Чехії не можуть до нас доїхати, щоб зробити налагоджувальні роботи. Якщо карантин продовжить тривати після 24 квітня, то будемо самі виконувати ці роботи. Обладнання, яке залишилося змонтувати, в нас є, — каже директорка «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
Вона розказує, що їхне підприємство зараз частков на карантині: співробітники «Вінницякартсервіс» займаються вдосконаленням програмного забезпечення «Картки вінничанина» та підтримують обладнання, яке вже змонтовано у громадському транспорті.
Втрати міського бюджету через коронавірус, нагадаємо, оцінили у 370 мільйонів гривень на рік.
Читайте також:
Як працює карантинний блокпост на в’їзді у Вінницю. Відеорепортаж
Не громадським транспортом єдиним. На чому ще можна пересуватися Вінницею
Центр міста без людей та машин. Відео з квадрокоптера та ОПИТУВАННЯ
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Vlad Podil'skiy
:-/
AK
Влад
Alexey Bakulin
AK reply Alexey Bakulin
Alexey Bakulin reply Alexey Bakulin
Larisa Nikolaevna reply Alexey Bakulin