«Вінницька транспортна компанія», 3 січня, опублікувала тендер для закупівлі п’яти машинокомплектів на тролейбуси VinLine. У тендерній документації пишуть, що кузов повинен мати довжину 11,5-12,2 метра та ширину 2,55 метра (з боковими дзеркалами — 2,95 метра).
Місць для сидіння — не менше 30, загальна кількість місць: не менше 80. Кузов має бути з низькою підлогою і комплектується системами стисненого повітря гальмівної системи, підвіски (без компресорного агрегату); системою гідравлічного підсилювача руля; зовнішнім і внутрішнім освітленням; світовою і звуковою сигналізацією; ходовою і гальмівною педалями.
Таких машинокомплектів потрібно п’ять штук. За умовами тендеру, кузови та всі комплектуючі повинні бути новими, виготовленими не пізніше 2019 року.
Перший кузов майбутній підрядник має привезти протягом 20 днів з моменту підписання угоди, наступний — протягом 30 днів після доставки попереднього кузова і такий графік діятиме надалі. Кінцевий термін поставки — лютий 2021 року.
Початок аукціону призначили на 10 березня 2020 року. Зараз транспортники збирають пропозиції на участь в тендері.
У 2019 році КП «Вінницька транспортна компанія» виготовила чотири VinLine. Їх незмінна особливість — всі зібрані на базі білоруського кузова «МАЗ».
На презентацію першого VinLine запрошували журналістів, тому точно знаємо, що перша модель має ризький двигун, систему керування з Броварів, склопластик для корпусу, акустичну систему оголошення зупинок та увесь монтаж робили у Вінниці.
Така комплектація дає на 30% менше споживання електрики у порівнянні зі старими ЗіУ-9 (їх у депо найбільше — 120 штук). З чого складені інші вінницькі тролейбуси — інформації немає у відкритому доступі.
Вінницький тролейбус своїм зовнішнім декором наслідує VinWay — трамваї, які збирали у Вінниці з 2015 до 2018 року. Нині у місті є 10 «ВінВеїв».
Трамвай VinWay (зліва) і тролейбус VinLine
Перший тролейбус (бортовий номер № 041) вийшов на вулиці Вінниці в травні 2019 року. Другий (№ 042) — презентували на День міста. Третій (№ 043) виїхав на лінію у грудні. А четвертий тролейбус (№ 044) закінчив обкатку в останні дні 2019 року і за словами транспортників має скоро вийти на маршрут.
На збирання та закупівлю матеріалів для першого VinLine витратили близько п’яти мільйонів гривень. На закупівлю матеріалів для ще трьох тролейбусів витратили 15,5 мільйонів гривень.
У 2020 році збираються зробити п’ять VinLine. На це планують витратити 25 мільйонів гривень з міської казни. За таким планом на кінець 2020 року в місті буде вже дев’ять вінницьких тролейбусів.
Чи задоволені тим, що у Вінниці роблять тролейбуси?
Головне фото: transphoto.org; усі інші — «20хв»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 37 від 11 вересня 2024
Читати номер
Вадим Шарагов
Вадим Шарагов
Володимир Давиденко
Svyatoslav Usatyuk