З паном Луценком спілкувалися біля нового тролейбуса, в який раз-по-раз заходили вінничани, які прийшли на Соборну на День міста. У салоні охочим пояснювали, як правильно користуватися електронним квитком. Разом з дорослими були діти.
-Якщо дітям цікаво, значить , у майбутньому у вас не буде проблем з водіями, - жартома звернувся один з чоловіків до Михайла Луценка.
За словами керівника підприємства, випробування машини розпочнуть на наступному тижні.
-Машина готова до випробувань, - говорить Михайло Луценко. - На наступному тижні розпочнемо випробовувати. Дуже скоро тролейбус вийде на лінію. Ми його вже об’їздили. Машина добре проявила себе. Не потребує додаткових втручань. Перший власний тролейбус працює нормально.
Кузов, як і в першому тролейбусі, білоруський, заводу МАЗ. Однак є новинки, які сподобаються і водіям, і пасажирам.
-Якщо взяти компресор, який використали у другому тролейбусі, то він працює значно тихіше, - розповідає Михайло Луценко. - Його робота не відчувається в салоні, це, зрозуміло, комфорт для пасажирів.
Ще одну новинку відчують водії, які працюватимуть на другому VinLine.
У старих машинах вони змушені один, а то й два рази за зміну, тобто протягом восьми годин роботи, замінювати вугільну вставку на струмоприймачі. Робити це доводилося за будь-якої погоди. А ще коли злітають штанги. А вони злітають тоді, коли розсипається вугільна вставка.
-Тепер заміна такої вставки робитиметься один раз у місяць, - каже Михайло Луценко. – Причому, зробити це можна буде під час технічного обслуговування машини. Водієві не доведеться забиратися на тролейбус для заміни вставки в дорозі. Це одне із суттєвих полегшень у роботі наших водіїв.
Двигун у другого VinLine - харківський, виробництва Харківського заводу електричних машин. На першій машині встановили прибалтійський двигун.
-Є процедура тендерних закупівель, - говорить керівник підприємства. - Ми не можемо вибирати. Може, й хотіли б, але не можемо це робити. Будемо порівнювати, як працюють придбані мотори, а тоді вже робити висновки.
Як стверджує пан Луценко, мета очолюваного ним колективу – зробити машину надійну, щоб мала хороші характеристики, була, як кажуть фахівці, ремонтопридатна. Для цього напрацьовують все те, що є краще. Щоб потім використовувати на електротранспорті – тролейбусах і трамваях, які роблять власними силами.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
я я
Аноним
Игорь reply Аноним