Випробування ще одного VinLine: чим привабить новий тролейбус пасажирів і водіїв

Випробування ще одного VinLine: чим привабить новий тролейбус пасажирів і водіїв
Наступного тижня у Вінниці розпочнуть випробування ще одного тролейбуса власного виробництва VinLine
  • Випробування другого тролейбуса вінницького виробництва розпочнеться на наступному тижні
  • Нині машину представили на огляд на Соборній  під час святкування Дня міста
  • Керівник Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко розповів 20minut.ua, чим відрізняється нова машина від попередньої

З паном Луценком спілкувалися біля нового тролейбуса, в який раз-по-раз заходили вінничани, які прийшли на Соборну на День міста. У салоні охочим пояснювали, як правильно користуватися електронним квитком. Разом з дорослими були діти.

-Якщо дітям цікаво, значить , у майбутньому у вас не буде проблем з водіями, - жартома звернувся один з чоловіків до Михайла Луценка.

Випробування ще одного VinLine: чим привабить новий тролейбус пасажирів і водіїв, фото №1 на сайті 20minut.ua

Відео дня

За словами керівника підприємства, випробування машини розпочнуть на наступному тижні.

У салоні не буде чути шуму

-Машина готова до випробувань, - говорить Михайло Луценко. -  На наступному тижні розпочнемо випробовувати. Дуже скоро тролейбус вийде на лінію. Ми його вже об’їздили. Машина добре проявила себе. Не потребує додаткових втручань. Перший власний тролейбус працює нормально.

Кузов, як і в першому тролейбусі, білоруський, заводу МАЗ. Однак є новинки, які сподобаються і водіям, і пасажирам.

Випробування ще одного VinLine: чим привабить новий тролейбус пасажирів і водіїв, фото №2 на сайті 20minut.ua

-Якщо взяти компресор, який використали у другому тролейбусі, то він працює значно тихіше, - розповідає Михайло Луценко. - Його робота не відчувається в салоні,  це, зрозуміло,  комфорт для пасажирів.

Випробування ще одного VinLine: чим привабить новий тролейбус пасажирів і водіїв, фото №3 на сайті 20minut.ua

Водій не лазитиме на дах

Ще одну новинку відчують водії, які працюватимуть на другому VinLine.

У старих машинах вони змушені один, а то й два рази за зміну, тобто протягом восьми годин роботи, замінювати вугільну вставку на струмоприймачі. Робити це доводилося за будь-якої погоди. А ще  коли злітають штанги. А вони злітають тоді, коли розсипається вугільна вставка.

-Тепер заміна такої вставки робитиметься один раз у місяць, - каже Михайло Луценко. – Причому, зробити це можна буде під час технічного обслуговування машини.  Водієві не доведеться забиратися на тролейбус для заміни вставки в дорозі. Це одне із суттєвих полегшень у роботі наших водіїв.

Двигун - харківського виробництва

Двигун у другого VinLine -  харківський, виробництва Харківського заводу електричних машин.  На першій машині встановили прибалтійський двигун.

-Є процедура тендерних закупівель, - говорить керівник підприємства. - Ми не можемо вибирати. Може, й хотіли б, але не можемо це робити. Будемо порівнювати, як працюють придбані мотори, а тоді вже робити висновки.

Як стверджує пан Луценко, мета очолюваного ним колективу – зробити машину надійну, щоб мала хороші характеристики, була, як кажуть фахівці, ремонтопридатна. Для цього напрацьовують все те, що є краще. Щоб потім використовувати на електротранспорті – тролейбусах і трамваях, які роблять власними силами.  

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (-2)
  • я я
    Может хоть вайфай будет
  • Аноним
    Это все хорошо, а кондиционер когда завезут?
    Игорь reply Аноним
    Когда деньги перестанут пиз_ить, не только на конд хватит...

keyboard_arrow_up