Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини
  • «Вінницька транспортна компанія» закуповує деталі для нових тролейбусів ПТС-12 «Вінниця».
  • У ProZorro оголосили тендери, щоб придбати кузови, двигуни, комплект електрообладнання, струмоприймачі, обшивку для корпуса.
  • Загалом на три тролейбуси, що зроблять до кінця 2019 року, вже готові витратити понад 15 мільйонів гривень.

Транспортники стали робити тролейбуси: закуповують деталі та збирають машини на базі власного депо. Перший тролейбус з робочою назвою «Вінниця» ПТС-12 виїхав на лінію 17 травня.

Майстри зробили його схожим на VinWay, на базі білоруського кузова «МАЗ» з ризьким двигуном і системою керування з Броварів. Склопластик для корпусу, акустичну систему оголошення зупинок та увесь монтаж робили у Вінниці. У салоні 32 сидячих, 73 стоячих місць та одне відкидне сидіння.

Гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко казав, що до кінця 2019-го зроблять ще три машини. І протягом травня-червня у ProZorro оголосили тендери на деталі одразу на три вінницьких тролейбуси.

Відео дня

КУЗОВ. У тендерній документації вказано, що транспортники хочуть отримати не просто кузов, а цілий машинокомплект, в який входить гальмівна система, підвіска (без компресорного агрегату), гідропідсилювач руля, освітлення, ходова, салон, облаштована кабіна водія, пандус, вікна тощо.

Двигун, батареї, проводка, опалення в салоні, бортове обладнання у комплект не входять.

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини, фото №1 на сайті 20minut.ua

Довжина кузову, який хочуть взяти транспортники — від 11,5 до 12,2 метра. Місць для сидіння — не менше 30, загальна пасажиромісткість — не менше 80. За три кузови готові заплатити 9,6 мільйона гривень.

ДВИГУН. Для своїх тролейбусів вінницькі майстри хочуть придбати двигун 6ДТА.1 У2 — саме цей ризький двигун стоїть на першому тролейбусі ПТС-12 «Вінниця». Хоча погоджуються і на двигун іншого виробництва, але зі схожими властивостями, про що вказано в тендерній документації.

За три агрегати готові заплатити 990 тисяч гривень. Найменшу ціну запропонувало товариство «БКМ-Україна», що готове виконати замовлення за 933 тисячі гривень.

«РОГИ». Тендер одразу на три комплекти системи струмознімання СП1-2110600 ПС зі струмоприймачами, очікувана вартість — 450 тисяч гривень.

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини, фото №2 на сайті 20minut.ua

ПРОВОДКА ДЛЯ ДВИГУНА. Комплект складається з силового блоку з регулятором струму для двигуна, блоку статичних перетворювачів з апаратом захисту, комутаційного блоку з автоматичним вимикачем.

Щоб цим всім керувати постачальник має забезпечити комплект інформаційною системою з бортовим комп'ютером. Контейнер з обладнанням має важити до 510 кілограмів. У результаті, тролейбус отримує систему, що забезпечує керування тяговим асинхронним двигуном.

Очікувана вартість за три комплекти — 3 мільйона 850 тисяч гривень. У вартість обладнання входить вартість пусконалагоджувальних робіт. Транспортники хочуть підписати угоду з товариством «Політехносервіс», що запропонувало 3 мільйона 845 тисяч гривень.

 

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини, фото №3 на сайті 20minut.ua

ДЕКОР. Наступні три тролейбуси також зроблять схожими на VinWay. Для цього закуплять елементи зовнішнього оздоблення тролейбусу. Постачальник має їх виготовити та провести монтаж одразу трьох комплектів.

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини, фото №4 на сайті 20minut.ua

У документації є ескіз обшивки.

Тролейбуси «Вінниця» купують по запчастинам. І зроблять ще три машини, фото №5 на сайті 20minut.ua

За обшивку транспортники пропонують 750 тисяч гривень. Переможцем тендеру є товариство "ГАМА-УКРАЇНА", що виконає замовлення за 684 тисяч гривень. Раніше це київське підприємство робило дизайн для VinWay.

На закупівлю запчастин разом транспортники хочуть витратити 15,5 мільйона гривень.

Нагадаємо, перший вінницький тролейбус коштує біля 5 мільйонів гривень. А за скільки купують тролейбуси інші міста? ОГЛЯД ЦІН

Читайте також:

Фото: архів «20хвилин», скріншот з prozorro.gov.ua

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (5)
  • Орест Лютий
    Нормальний і на вигляд не гірший чим закордонні, ось якби налагодили випуск. то й робота для вінничан була.
  • Роман Кузнецов
    А де кондиціонер?
  • Вася
    А зібрані тролейбуси з заводу хіба недешевше ніж з конструктора?
    Oleg reply Вася
    по частям бабок с бюджета намыть можно больше
  • Svyatoslav Usatyuk
    І його зліпили з то, що було((

keyboard_arrow_up