Транспортники стали робити тролейбуси: закуповують деталі та збирають машини на базі власного депо. Перший тролейбус з робочою назвою «Вінниця» ПТС-12 виїхав на лінію 17 травня.
Майстри зробили його схожим на VinWay, на базі білоруського кузова «МАЗ» з ризьким двигуном і системою керування з Броварів. Склопластик для корпусу, акустичну систему оголошення зупинок та увесь монтаж робили у Вінниці. У салоні 32 сидячих, 73 стоячих місць та одне відкидне сидіння.
Гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко казав, що до кінця 2019-го зроблять ще три машини. І протягом травня-червня у ProZorro оголосили тендери на деталі одразу на три вінницьких тролейбуси.
КУЗОВ. У тендерній документації вказано, що транспортники хочуть отримати не просто кузов, а цілий машинокомплект, в який входить гальмівна система, підвіска (без компресорного агрегату), гідропідсилювач руля, освітлення, ходова, салон, облаштована кабіна водія, пандус, вікна тощо.
Двигун, батареї, проводка, опалення в салоні, бортове обладнання у комплект не входять.
Довжина кузову, який хочуть взяти транспортники — від 11,5 до 12,2 метра. Місць для сидіння — не менше 30, загальна пасажиромісткість — не менше 80. За три кузови готові заплатити 9,6 мільйона гривень.
ДВИГУН. Для своїх тролейбусів вінницькі майстри хочуть придбати двигун 6ДТА.1 У2 — саме цей ризький двигун стоїть на першому тролейбусі ПТС-12 «Вінниця». Хоча погоджуються і на двигун іншого виробництва, але зі схожими властивостями, про що вказано в тендерній документації.
За три агрегати готові заплатити 990 тисяч гривень. Найменшу ціну запропонувало товариство «БКМ-Україна», що готове виконати замовлення за 933 тисячі гривень.
«РОГИ». Тендер одразу на три комплекти системи струмознімання СП1-2110600 ПС зі струмоприймачами, очікувана вартість — 450 тисяч гривень.
ПРОВОДКА ДЛЯ ДВИГУНА. Комплект складається з силового блоку з регулятором струму для двигуна, блоку статичних перетворювачів з апаратом захисту, комутаційного блоку з автоматичним вимикачем.
Щоб цим всім керувати постачальник має забезпечити комплект інформаційною системою з бортовим комп'ютером. Контейнер з обладнанням має важити до 510 кілограмів. У результаті, тролейбус отримує систему, що забезпечує керування тяговим асинхронним двигуном.
Очікувана вартість за три комплекти — 3 мільйона 850 тисяч гривень. У вартість обладнання входить вартість пусконалагоджувальних робіт. Транспортники хочуть підписати угоду з товариством «Політехносервіс», що запропонувало 3 мільйона 845 тисяч гривень.
ДЕКОР. Наступні три тролейбуси також зроблять схожими на VinWay. Для цього закуплять елементи зовнішнього оздоблення тролейбусу. Постачальник має їх виготовити та провести монтаж одразу трьох комплектів.
У документації є ескіз обшивки.
За обшивку транспортники пропонують 750 тисяч гривень. Переможцем тендеру є товариство "ГАМА-УКРАЇНА", що виконає замовлення за 684 тисяч гривень. Раніше це київське підприємство робило дизайн для VinWay.
На закупівлю запчастин разом транспортники хочуть витратити 15,5 мільйона гривень.
Нагадаємо, перший вінницький тролейбус коштує біля 5 мільйонів гривень. А за скільки купують тролейбуси інші міста? ОГЛЯД ЦІН
Читайте також:
Фото: архів «20хвилин», скріншот з prozorro.gov.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Орест Лютий
Роман Кузнецов
Вася
Oleg reply Вася
Svyatoslav Usatyuk