У депо «Вінницької транспортної компанії» презентували новий тролейбус. Він має робочу назву «Вінниця» ПТС-12. Він має округлі форми, а дизайн частково взятий з VinWay, що є брендовим транспортом для нашого міста. Салон просторий, є 32 місця для сидіння та 73 стоячих місць.
До того ж, тролейбус має низьку підлогу та пандус, аби перевозити пасажирів на візках.
— Тролейбус на 100% новий, у ньому немає жодного гвинтика від старих машин. Робота над ним триває три місяці. Довго, бо ми робимо його з «нуля», виробляємо схему підключення всіх вузлів та агрегатів. Серед особливостей — машина може їхати до 5 кілометрів на своєму заряді. Так ми зможемо об'їжджати ДТП, для прикладу, — розказав гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.
Чому виникла потреба у виробництві власних тролейбусів? Транспортники пояснюють це просто — «ЗіУ-9» (їх понад 120 на базі депо - авт.) не можна ремонтувати вічно. А середній вік цих тролейбусів — 35 років, і з часом їх потрібно буде замінити на нові машини.
— За нашими розрахунками вінницький тролейбус споживатиме на 30% менше електроенергії, що складає біля 100 тисяч гривень економії у місяць тільки на одному тролейбусі. А тільки на електроенергію для тролейбусів ми витрачаємо орієнтовно 150 мільйонів на рік. Тож 30% від цієї суми — це вже суттєва економія, — казав гендиректор «Вінницької транспортної компанії».
Як розказав міський голова Сергій Моргунов, у 2019 році заплановано зробити чотири тролейбуси «Вінниця».
— Вартість виробництва ще рахуємо, але очікуємо, що ціна буде до п'яти мільйонів гривень на одну машину. Така ціна прийнятна та є меншою за ті пропозиції, що зараз є на українському ринку, — казав Моргунов. — Крім того, створюючи на базі тролейбусного депо нове виробництво ми створюємо нові робочі місця для фахівців, які будуть заробляти більше.
До кінця року транспортники оптимізують процес зборки машин та планують вийти на потужність до 20 тролейбусів «Вінниця» на рік. Перший тролейбус ще дороблюють, а на лінію його випустять орієнтовно до 30 квітня.
При тому, назва тролейбусу ще невідома — влада хоче запропонувати вінничанам вигадати назву та обрати серед пропозицій найкращу. Так само визначали, що трамвай вінницького виробництва отримав ім’я VinWay.
Вас може зацікавити матеріал: Чому тролейбус був таємним і куди поділися «гармошки»
Читайте також:
Новий міст буде довжиною 627 метрів. Орієнтовна ціна — 900 мільйонів гривень
Тролейбусне сполучення зі Стрижавкою. З’явилася нова петиція
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Вінничанин
~60-70% всієї площі салону займають сидіння. Сидячих місць - 32, стоячих - 65))) Це взагалі як?)) От хай прийде 100 працівників того підприємства, що "це" розробило, і наб'ються туди всі разом. І ще щоб кондуктор між ними ходив по салону. Це глобальна проблема, замість того щоб більше тролейбусів пускати, вони "на папері" підвищують "пропускну здатність" одного. Вихід один - народ тре морити голодом, щоб худішали.
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/Podii/noviy-na-100-pokazali-troleybus-yakiy-povnistyu-zrobleno-u-vinnitsi-10835291.html#page_comments
Andrey Daniluk
Lyudmyla Kusyak
Володимир Сисак