Без будь-яких пригод і збоїв відпрацював перший експлуатаційний день новий вінницький тролейбус, що має на борту номер 043. У транспортній компанії знехтували забобонами стосовно 13 числа.
-Насправді машина мала вийти на маршрут у суботу, 14 грудня, - розповів 20minut.ua керівник Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко. – Однак комісія завершила оформлення документів раніше, том раніше задіяли в роботі.
У перший робочий день тролейбус перевозив пасажирів на маршруті №5.
Коли журналіст робив знімки під час рейсу тролейбуса, один з чоловіків запитав, який це вже за рахунком новий тролейбус.
Пасажир вийшов на зупинці «Урожай». Каже, їхав з Вишеньки.
-У салоні тихо, як у легковій машині, - поділився враженнями співрозмовник. – Плавний хід, не чути гулу компресора, як у старих машинах. Там так гуде, аж кузов двигтить. Голова починає боліти. А тут незвична тиша. Дуже плавно рушає. Мені сподобалося.
-Аж не віриться, що це у нас роблять такі машини, - продовжує охочий до розмови вінничанин. – Кажете, це вже третій. Мало. Хотілося, щоб було більше. Добре, що почали робити, а не сидять, склавши руки, і чекають манни небесної.
Ще один пасажир порівняв VinLine із закупленими декілька років тому новими тролейбусами.
-Вінницькі кращі, - говорить чоловік. – Не вірите, проведіть опитування. Я оцінюю комфорт. Їдеш, як у машині. І тихіші. Компресора не чути.
Кузова у всіх трьох вінницьких тролейбусах білоруського виробництва. Виготовлені на заводі МАЗ.
-Закуповували за тендерними процедурами, - говорить Михайло Луценко. – Білоруси запропонували найнижчу ціну. На якість не нарікаємо. І дизайн сучасний.
У другому і третьому VinLine компресори працюють тихіше, ніж у першому вінницькому тролейбусі. А це – комфорт для пасажирів. Зрештою, вони вже це оцінили.
Ще одну новинку відчують водії. У старих машинах треба було один, а то й два рази за зміну, тобто протягом восьми годин роботи, міняти вугільну вставку на струмоприймачі. Робити це доводилося за будь-якої погоди. Штанги злітають тоді, коли розсипається вугільна вставка.
-Тепер заміну такої вставки робитимуть один раз у місяць, - каже Михайло Луценко. – Причому, міняти її можна під час технічного обслуговування машини. Після цього водієві не доведеться забиратися на тролейбус для заміни вставки в дорозі. Зрозуміло, що це одне із суттєвих полегшень у їхній роботі.
Ще одна особливість нової машини в тому, що вона має альтернативне джерело живлення і високі показники енергоощадності. За словами Михайла Луценка, встановлені акумулятори дають можливість автономно долати відстань у п’ять кілометрів. У випадку виникнення нестандартної ситуації водій доправить транспортний засіб в депо без використання контактної електромережі.
Енергії споживатиме на 30 відсотків менше у порівнянні зі старими тролейбусами.
Новорічним подарунком вінничанам від вінницької транспортної компанії стане ще один, уже четвертий, власний тролейбус.
Підприємству надали кошти саме на виготовлення чотирьох одиниць тролейбусів. Про це ми повідомляли в одній зі своїх публікацій.
До редакції зателефонував один з уважних читачів. Запитував, чи буде четвертий тролейбус?
Це запитання переадресували Михайлу Луценку.
-Ви вчасно зателефонували, - відповів керівник підприємства. – Сьогодні вийшов на лінію третій тролейбус. Працює на п’ятому маршруті. Можете подивитися. Його номер – 043.
Стосовно четвертої машини співрозмовник надав обнадійливу інформацію.
-До кінця року на перевезенні пасажирів почне працювати й четвертий VinLine,- уточнив Михайло Луценко. – Завершуємо роботи. Нині спеціалісти виконують монтаж проводки. Щоб уявити, що це таке, скажу, що це кілометри дротів. Їх треба встановити згідно схеми.
Далі машину прийматиме комісія. Вона складається з фахівців з Києва зі спеціалізованого Науково-дослідного центру.
-Загалом за результатами перевірки складають 12 протоколів, - пояснив співрозмовник. – Ми порахували, що до кінця грудня встигнемо справитися з усіма роботами.
Це місяці, коли у Вінниці починали есплуатувати нові тролейбуси власного виробництва: у травні на маршрут вийшов перший, у вересні під час Дня міста на Соборній поазали другий, після чого його задіяли на маршрутах, сьогодні, 13 грудня пасажири проїхалися у третьому тролейбусі з вінницькою маркою.
До речі, на кожному з них спереду на кузові під лобовим склом значиться назва машини -VinLine.
Нагадаємо її автором є вінничанка Світлана Буравська. Запропонована нею назва перемогла у конкурсі оголошеному міськрадою.
Переможниця отримала гарну нагороду - три роки їздитиме безкоштовно на всіх видах муніципального транспорту,
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 41 від 9 жовтня 2024
Читати номер
Джек
Rabbit123
Ярослав
Доречі, ми побачимо хоч один креш-тест?! В топку ваша комісія, вони головю не відповідаються за ваші життя. Громадський транспорт, а саме тролейбуси із автобусами найнебезпечніший вид транспорту.