Управління статистики області зробило порівняльний аналіз купівлі вінничанами алкогольних і тютюнових виробів, а також молока і м’яса. Порівняння не на користь м’ясних і молочних продуктів.
Цитата з повідомлення фахівців обласної статистики:
«На придбання у торговій мережі підприємств (юридичних осіб) алкогольних напоїв та тютюнових виробів витрачено коштів більше, ніж на покупку м’ясопродуктів та молочних продуктів».
Як свідчить статистика, за січень-вересень нинішнього року продали через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв на 826 млн.грн., це більше, ніж торік, на 14%. Тютюнових виробів — на 608 млн.грн., що менше рівня попереднього періоду у 2019 році на 2% у порівняльних цінах.
Подорожчання алкогольних напоїв на один відсоток та тютюнових виробів на 21% не вплинуло на попит товарів цієї групи.
Найчастіше серед алкогольних виробів купують пиво (37%), горілку та лікеро-горілчані вироби (26%).
Фахівці підрахували, скільки припадає алкоголю за цих дев’ять місяців на кожного жителя області, від малого до старого. У перерахунку на абсолютний алкоголь це виходить 0,8 літра. Цифра збільшилася у порівнянні з минулим роком на 0,2 літра.
Купують в основному вироби, як горілчані, так і тютюнові, переважно вітчизняних виробників. Так, алкоголю вітчизняних заводів продано 78% від загального обсягу продаж, а цигарок — 96 відсотків.
Нагадуємо, всі цифри взято з повідомлення обласного управління статистики.
Читайте також:
«Хочете диплом — заплатіть». Конфлікт між випускниками і дирекцією найстарішого училища області
У жовтні видали зарплату $392. Як зросли заробітки в області та хто по скільки отримує?
Прокуратура зацікавилася тими, хто «поклав око» на цукрозавод в Іллінцях
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер