У Вінниці успішно працює близько десяти служб доставки, що означає, що їх послуги у нас користуються попитом. Багато підприємців, які доставляють свій товар по всій Україні, зав’язані на них повністю. Особливо це стосується власників інтернет-магазинів , яких з поширенням інтернету в райони стає з кожним роком більше. Але якщо товар не потрапить до замовника, підприємець понесе збитки у розмірі собівартості посилки та не зможе отримати прибуток. Юристи радять уважно читати договір, який підписуєте, коли відправляєте товар. У ньому обов’язково має бути інформація про суму компенсації вартості товару на випадок його втрати. Відправник має право вимагати також компенсацію за не отриманий прибуток.
- Я постійно працюю з «Новою поштою» тому, що у них найбільша мережа представництв по всій Україні. Зручно, але іноді виникають неприємні накладки. Одного разу мені передали службою у конверті гроші за товар, коли я його відкрив там не вистачало 260 гривень. Моя помилка була в тому, що я перерахував їх не одразу під час отримання, - каже підприємець Ігор Омельчук. – Цього разу я відправив в Одесу задній міст від автомобіля та п’ять стабілізаторів. Замовник відмовився забирати товар, але коли він повернувся у Вінницю то в посилці не вистачало стабілізаторів. Мені за їх втрату запропонували компенсацію лише 400 гривень, а коштують вони більше двох тисяч.
На «Новій пошті» кажуть, що ситуацію уже вирішили на користь клієнта, який звернувся з проханням розібратися в ситуації. Ігор зміг надати товарні чеки та підтвердити реальну вартість товару.
- Згідно з правилами компанії, керівник відділення запропонував клієнтові на місці оформити претензію на відшкодування збитків згідно «оголошеної вартості», - каже директор з маркетингу «Нової пошти» Ірина Холод. - Претензія була складена і передана в юридичний департамент. Згідно з регламентом компанії «Нова Пошта» претензії розглядаються протягом двох робочих днів. У цей період компанія проводить службове розслідування і за його підсумками юридичний департамент видає експертний висновок. У даному випадки, на основі експертного висновку юридичного департаменту клієнтові запропонували відшкодування в розмірі чотириста гривень або можливість надати документи, які підтверджують, що втрачені предмети коштують дорожче, таким документом може служити, наприклад, товарний чек. Після того як клієнт надав товарний чек - претензія була компенсована в повному обсязі.
Директор каже, що компанія приносить свої вибачення клієнтові за неприємну ситуацію. Подібні випадки трапляються не більше ніж з чотирма відсотками відправок, а це хороший результат навіть за мірками європейських компаній.
Коментар спеціаліста
Оксана Кукуть(38), управляючий партнер ТОВ “ЮК Право24”
Будь-яке відправлення повинно бути здійснено з описом вкладення та оголошеною цінністю — це дає можливість компенсувати збитки в разі втрати або пошкодження відправлення. До збитків включається сума оголошеної цінності відправлення та сума коштів, яка сплачена за послуги доставки, а також інші витрати, які зазнав відправник в зв'язку з неналежним виконанням обов'язків служби доставки. Тому при відправленні зазначайте реальну вартість товарів, які Ви пересилаєте.
Що робити в подібних ситуаціях на «Новій пошті»?
Звернутися до керівника відділення та оформити претензію на ім'я керівника юридичного департаменту .
У документі обов'язково потрібно вказати :
- сума претензійних вимог;
- опис вантажу, упаковки та кількість пошкодженого або розгубленості вантажу (наприклад, стартер від автомобіля Mazda, не вистачає одного місця з семи, вантаж був у коробці, обмотаною помаранчевим скотчем; перезважування мотоцикла Suzuki; несвоєчасна доставка документів);
- характер пошкоджень, якщо такі існують (наприклад, подряпина на задній стінці холодильника LG GA-B409BLQA);
- очікувана форма компенсації (переказ грошей на розрахунковий рахунок, виплата готівкою (тільки до 2000 грн.) Або шляхом надання послуг);
- контактна особа та номер телефону для повідомлення рішення.
Куди звертатись для оформлення претензії?
- до найближчого відділення ТОВ "Нова Пошта" та заповнити бланк;
- або відправити заповнений бланк (скачати бланк) на юридичну адресу: 36000, м.Полтава, вул. Фрунзе, 57 на ім'я керівника відділу по роботі з претензіями Челак М.В.;
Обидва способи є рівнозначними між собою.
Служби доставки Вінниці
Міст Експрес 66-20-66 доставки по Україні, дальньому та ближньому зарубіжжю, мінімальна вага 100 г, максимальна – 20 тон
КСД Винница 69-79-77 доставки по Україні, дальньому та ближньому зарубіжжю, мінімальна вага 50 г, максимальна – 20 кг
Експрес 57-76-69 доставки по Україні, дальньому та ближньому зарубіжжю, мінімальна вага 50 г, максимальна – по Україні 20 кг, по зарубіжжю – 5 кг
САТ 55-64-24 доставки по Україні, мінімальна вага 50 г, максимальна – 20 тон
ТМТ 55-20-96 доставки по Україні, дальньому та ближньому зарубіжжю, мінімальна вага 250 г, максимальна – до 1 тони
Нова пошта 50-61-41, доставки по Україні, мінімальна вага 50 г, максимальна – необмежена.
DHL 67-59-95 міжнародна авіа експрес доставка, мінімальна та максимальна вага залежать від країни доставки
Нічний експрес 555-040, доставки по Україні, мінімальна вага 200 г, максимальна – 4 тони.
Обласний вузол зв’язку 27-26-23, доставки по Україні, дальньому та ближньому зарубіжжю, мінімальна вага 200 г, максимальна – до 30 кілограм.
Гюнсел 67-00-88 доставки по Україні, мінімальна вага 50 г, максимальна – 5 тон.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
послугами НОВОЇ ПОШТИ
10.01.2019 року у відділенні Нової пошти №10 м. Миколаєва я отримував відправлення (посилку) №20400114997562. Розраховувався карткою ПриватБанку о 12:42. У момент розрахунку термінал, який знаходився у відділенні не видав чек, а співробітниця Нової Пошти сказала що проблеми з ПриватБанком чи з карткою, тому що платіж не пройшов і апарат не видав чек. Але в цей момент на мобільний додаток Приват24 надійшло повідомлення про переказ коштів, (1578 грн – одна тисяча п’ятсот сiмдесят вiсiм гривень), представники Нової Пошти сказала що так як їх термінал чек не видав, вони посилку видати не можуть.
О 17.09 у тому ж відділенні я оплатив цю посилку готівкою і отримав чек. На запитання про гроші, які були зняті о 12:42, працівник Нової Пошти зазначив, що це проблеми ПриватБанку і гроші має повертати банк.
10.01.2019 р. я звернувся до ПриватБанку з приводу повернення коштів. Співробітники банку відповіли що кошти перераховані Новій Пошті. В свою чергу банк зробив запит на повернення коштів, адже саме Новій Пошті було проплачено двічі – і карткою через термінал, і готівкою.
16.01.2019 співробітники ПриватБанку повідомили, що гроші від Нової Пошти так і не надходили, порадили звернутись до Нової Пошти, яка за один товар отримала дві проплати. Я телефонував на гарячу лінію Нової Пошти, там вислухали проблему і попросили подать претензію до відділення №10, у якому стався цей неприємний інцидент.
Тепер протягом місяця мені періодично телефонують співробітники Нової Пошти і обіцяють розібратись. Але так ніхто й не розбирається.
Виписку з банку та всi докази надав 21 сiчня 2019 року, коли писав Скаргу(претензію) у вашому відділенні НП № 10, м. Миколаїв (посилка) №20400114997562.
24 сiчня 2019 року телефонувала Вікторія з Нової пошти т.н.0444962757 та повідомила що моя заявка виконана – "Запит відправлений у ваш банк, тому нарахування коштів на вашу карту очікується протягом 30 днів. Треба почекати.
28 сiчня 2019 року я дзвонив на гарячу лінію Нової пошти щоб повідомити, що гроші не надходили.
29 сiчня 2019 року телефонував з Нової пошти т.н.0442907500 та повідомив мене що моя заявка виконана – "Запит відправлений у ваш банк тому нарахування коштів на вашу карту очікується протягом 30 днів. Треба почекати.
06 лютого 2019 року телефонувала Віктория Пост Фінанс з Нової пошти т.н.0444962757 сказала що мою претензію розглянули і вже повинні були повернути гроші. Гроші не надходили, перевіряв у банку. Сказала, треба почекати.
22 лютого 2019 року я дзвонив на гарячу лінію Нової пошти повідомити що гроші не надходили. Обіцяли розібратися.
25 лютого 2019 року телефонував Ілья кол центр Нова Пошта т.н.0442907500. Повідомив, що за моїм зверненням була перевiрена iнформацiя відділенням компенсації. Дата вiдправки заявки на банк - 22 сiчня 2019 року, на даний момент відсутнє списання коштів банком з рахунку тов пост фiнанс. Треба почекати.
Пройшов ще один робочий тиждень.
Постійно всi кажуть що треба очiкувати. Ви (нова пошта) два місяці користуєтесь моїми грошима. Ваші співробітники свідомо набрехали П'ЯТЬ разів про переказ коштів. Дуже жалкую, що не викликав по факту поліцію 10 ciчня 2019 року. до відділення.
Вибачте, але чекати я більш не буду, ви злочинці і брехуни.
Вкрали 1578 грн. #Нова_пошта #Nova_poshta #доставка