У минулий четвер, 9 листопада, Київський міст дослідили на міцність. Тоді керівник випробувальної лабораторії ВНТУ Ігор Ковальчук свердлив бетонні плити шляхопроводу та робив заміри.
— Проводимо забори спеціальним приладом, який показує зусилля, з яким відривається асфальт. По цьому зусиллю, за спеціальними таблицями, розраховується фактична міцність бетону, — казав тоді Ковальчук.
І хоча результати дослідження мали бути готові ще в п’ятницю, 10 листопада, про них журналісту не вдалося дізнатися.
— Так, результати аналізів вже маємо. Але я не уповноважений давати вам ці дані. Навіть приблизно сказати не можу, оскільки цією інформацією розпоряджається замовник, — відповів телефоном керівник випробувальної лабораторії ВНТУ Ігор Ковальчук.
Тим часом, мостобудівельники вже поставили бетонні блоки з краю мосту. Та прикрутили до них металевий «відбійник». Так вони готуються відкривати відремонтовану частину шляхопроводу.
Зранку, 15 листопада, їм залишалося зверху заасфальтувати ще один шов між плитами Київського мосту. На цій половині ще не вистачає контактної мережі для тролейбусів, які причеплять на опори. Стовпів — також немає.
— Коли відкриють міст, це залежить не від мене. Наша справа — облаштувати контактну мережу на опорах, які поставлять мостобудівельники. Залежно від погоди, монтаж опор триватиме до двох днів. І наша робота займає стільки ж часу, — сказав генеральний директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.
Директор департаменту капітального будівництва Ігор Кравець розказав, що до кінця цього тижню міст точно не відкриють. Але встигнуть до кінця листопада.
— Спілкувався з керівником лабораторії при політехнічному університеті, і фахівець сказав, що ще недостатня міцність бетону. Вона має бути на рівні 70%. Тому сказали, що варто почекати тиждень, аби плити ущільнилися. Опори під контактну мережу вже привезли: їх зараз фарбують та готують до установки. Думаю, що з понеділка почнемо ставити опори. А після підключиться транспортна компанія. До кінця листопада точно встигнемо.
— А що робітники будуть робити з мостом до зими?
— Дві смуги руху ми відкриваємо. А ту частину мосту, яку зверху ще не відремонтували — закриємо. Забезпечимо рух машин в обидві сторони одночасно. Далі будівельники займуться облаштуванням нового тротуару, що мають зробити до кінця року. Та почнуть роботи з іншою половиною мосту, — сказав директор департаменту капітального будівництва Ігор Кравець.
Нагадаємо, що під час об’їзду з міським головою Сергієм Моргуновим, його заступник — Микола Форманюк — заявив, що будівельники випереджають графік ремонту Київського мосту на два місяці. А взагалі термін реконструкції — 24 місяці.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Задунайский Торонтуй
Задунайский Торонтуй reply Задунайский Торонтуй
Александр Балаганов
Богдан Пупкин