Питання про стан Київського мосту редакція RIA/20minut.ua підняла ще у березні минулого року. Тоді ми писали, що Київський міст міцніший, ніж він виглядає. А виглядає він погано. Після цього його таки закрили на ремонт у березні 2017 року. Обіцяли відремонтувати до жовтня, але все затягнулось.
Мерія та ремонтники вже кажуть про те, що повністю відремонтують міст до літа 2018 року...Але і це під грифом «можливо».
Зараз ремонтники з київського підприємства «МСУ-2» працюють більше «зверху»: бетонують шви між плитами, зв'язують арматуру між собою. Їхня головна задача — зробити переправу над Бугом міцною. А з цим зараз ще є «недопрацювання».
Фахівці з Вінницького політехнічного університету запевняють, що бетон ще є недостатньо міцним.
— Ми перевіряємо міцність бетону. Проводимо забори спеціальним приладом, який показує зусилля, з яким відривається асфальт. По цьому зусиллю, за спеціальними таблицями, розраховується фактична міцність бетону, — розповів керівник випробувальної лабораторії Вінницького технічного університету Ігор Ковальчук.
І хоча дату здачі об'єкту неодноразово переносили, у мерії запевняють — роботи йдуть по графіку.
— Ми випереджаємо графік на два місяці. Це вдалося за рахунок того, що ми долучили підрядників з компанії ТОВ «Поділля-залізобетон», вони практично виробляли усі залізобетонні вироби. Майже всі комунальні підприємства долучалися до роботи: як технікою, так і працівниками. Завдяки вчасному фінансуванню вдається виконувати роботи на випередження термінів, які зазначені в проекті, — передає прес-служба мерії слова заступника міського голови Микола Форманюк.
— Хоча проект розрахований на реконструкцію протягом 24 місяців, ми маємо встигнути раніше все зробити. Міст зараз готовий на 60%, — додав начальник міського департаменту капітального будівництва Ігор Кравець.
Ще одна новація — проїжджу частину, яка зараз перекрита для транспорту, не будуть вкладати асфальтом. Як запевнили представники підрядної організації «МСУ-2», існуючого покриття мастикою вистачить.
Зруйнований тротуар цього року планують почати відновлювати: робітники будуть його робити навіть взимку. А там, де немає огородження — поставлять блоки і причеплять до них відбійники. Це щоб машини не вилітали з моста.
На останок чиновники вкотре запевнили: Київський міст відкриють для проїзду до кінця листопада 2017 року.
Але фахівці з ВНТУ запевняють, що шляхопровід відкриють «для всіх», коли показники міцності будуть на рівні 70%.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Дмитрий Рманюк
Ололоша
Дід Панас
Над нами ездеваются?
Что нам не хватает чтобы сделать так? Черт с ним с одними сутками или выходными - пусть будет месяц.... даже 3 месяца - июнь-июль-август, когда "тепло и мухи не кусают"
https://www.youtube.com/watch?v=fiGlskRq0f0
https://www.youtube.com/watch?v=6FsqQTjYxew
Богдан Пупкин