Реконструкція мосту по Чорновола триває з 11 березня. Роботи за півроку виконано немало: крім зняття асфальту та демонтажу перил, мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» підсилили несучі конструкції Київського мосту. До речі, тут працюють вже 70 робітників.
«Наразі в першому прольоті мостової споруди виконано підсилення 4-х арок з армуванням та бетонуванням. Такі ж роботи — на чотирьох надарочних стійках. Також виконано підсилення крайнього ригеля, «лікування» 6-ти консолей ригелів, завершено заміну двох крайніх рядів мостових балок в кількості 52 штук», — пишуть на сайті міськради.
Міський голова Сергій Моргунов запевняє, що хоча це серйозна та масштабна робота, але міст відкриють для проїзду всього транспорту в другій половині жовтня — на початку листопада. У той же час, мостобудівельники продовжать працювати внизу до зимових холодів. Доремонтують міст вже наступного року, навесні.
Ремонтники витратили півроку на укріплення чотирьох арок під мостом. Враховуючи це, двох місяців їм не вистачить, щоб відремонтувати 12 арок та інших суміжних конструкцій. І це не враховуючи робіт «зверху».
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗИМ у Вінниці на Automoto.ua.
Хоча новий бетон заливають із «швейцарськими домішками», що має пришвидшити роботу.
«Бетонування відбувається з додаванням швейцарських домішок, які дають бетону швидше застигати. Ці матеріали мають європейську сертифікацію та використовуються за кордоном. В Україні ця технологія застосовується вперше. Мало того, разом з лабораторією нашого технічного університету ми проводимо постійні лабораторні дослідження цих сумішей, і далі вони використовуються на об’єкті», — передає слова мера Сергія Моргунова прес-служба міськради.
Ці "швейцарські домішки" є, насправді, ремонтний розчин швейцарського виробництва Sika MonoTop-412NFG
Коли міст відкриють, його все одно продовжать перекривати. Будуть робити це інколи. Як раніше розказував директор Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко, це потрібно під час бетонування
— 30 серпня ми вперше закрили міст на ніч. Це треба робітникам з «МСУ-2», які встановлюють опалубки та заливають бетон на арки. Як вони казали, їм треба, щоб залиті арки вистоялися. А коли їздить транспорт, то йде вібрація, яка заважає застиганню бетону, — казав Луценко.
А ще для бюджету міста, ремонт мосту став «дорожчим». Від початку було відомо, що більшу частину коштів (50,65 млн. грн. — авт.) на реконструкцію візьмуть з Держфонду регіонального розвитку. А місто мало дати 5,65 мільйонів гривень. Тепер, з бюджету міста візьмуть майже в чотири рази більше грошей — 19 мільйонів. Близько 38 мільйонів — частка Держфонду в реконструкції.
Загальна вартість ремонтів не змінилася — все ті ж 56,5 мільйонів гривень.
За проектом реконструкції робітники з «МСУ-2» мають зробити:
Нагадаємо, що раніше мостобудівельники казали, що Київський міст обов’язково відкриють восени для всіх. Ймовірно, на половину
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Олексій
Стало бути через Сіверський донець міст довжиною у 100м побудували за 12,5 лямів, а тут 50-ти вже мало?
Залишаю посилання: https://telegraf.com.ua/ukraina/mestnyiy/3708704-na-luganshhine-vosstanovili-i-otkryili-most-cherez-severskiy-donets.html
Света Сидорук
Задунайский Торонтуй reply Света Сидорук
В годы Советской власти.
Задунайский Торонтуй
Конечно, нынешней власти это не по силам.
Metalka