Київський міст «подорожчав» для Вінниці. Восени його відкриють недоробленим

  • Протягом півроку мостобудівельники ремонтують шляхопровід
  • Багато зроблено, але треба ще більше зробити. З 16 арок у основі, укріпили тільки чотири.
  • Проте, у мерії запевняють — проїзд буде всім у жовтні-листопаді цього року
  • А ще місто заплатить майже в чотири рази більше за цей ремонт
Київський міст «подорожчав» для Вінниці. Восени його відкриють недоробленим
Фото в матеріалі Володимира Філатова

Реконструкція мосту по Чорновола триває з 11 березня. Роботи за півроку виконано немало: крім зняття асфальту та демонтажу перил, мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» підсилили несучі конструкції Київського мосту. До речі, тут працюють вже 70 робітників.

«Наразі в першому прольоті мостової споруди виконано підсилення 4-х арок з армуванням та бетонуванням. Такі ж роботи — на чотирьох надарочних стійках. Також виконано підсилення крайнього ригеля, «лікування» 6-ти консолей ригелів, завершено заміну двох крайніх рядів мостових балок в кількості 52 штук», — пишуть на сайті міськради.

Ремонти будуть до зими

Міський голова Сергій Моргунов запевняє, що хоча це серйозна та масштабна робота, але міст відкриють для проїзду всього транспорту в другій половині жовтня — на початку листопада. У той же час, мостобудівельники продовжать працювати внизу до зимових холодів. Доремонтують міст вже наступного року, навесні.

Ремонтники витратили півроку на укріплення чотирьох арок під мостом. Враховуючи це,  двох місяців їм не вистачить, щоб відремонтувати 12 арок та інших суміжних конструкцій. І це не враховуючи робіт «зверху».

Фото з сайту "Вінницька міська рада"/vmr.gov.ua

Хоча новий бетон заливають із «швейцарськими домішками», що має пришвидшити роботу.

Корисне посилання

Актуальні ціни на ЗИМ у Вінниці на Automoto.ua.

«Бетонування відбувається з додаванням швейцарських домішок, які дають бетону швидше застигати. Ці матеріали мають європейську сертифікацію та використовуються за кордоном. В Україні ця технологія застосовується вперше. Мало того, разом з лабораторією нашого технічного університету ми проводимо постійні лабораторні дослідження цих сумішей, і далі вони використовуються на об’єкті», — передає слова мера Сергія Моргунова прес-служба міськради.

Ці  "швейцарські домішки" є, насправді, ремонтний розчин швейцарського виробництва Sika MonoTop-412NFG

«Здорожчення» мосту для Вінниці

Коли міст відкриють, його все одно продовжать перекривати. Будуть робити це інколи. Як раніше розказував директор Вінницької транспортної компанії Михайло Луценко, це потрібно під час бетонування

— 30 серпня ми вперше закрили міст на ніч. Це треба робітникам з «МСУ-2», які встановлюють опалубки та заливають бетон на арки. Як вони казали, їм треба, щоб залиті арки вистоялися. А коли їздить транспорт, то йде вібрація, яка заважає застиганню бетону, — казав Луценко.

Фото з сайту "Вінницька міська рада"/vmr.gov.ua

А ще для бюджету міста, ремонт мосту став «дорожчим». Від початку було відомо, що більшу частину коштів (50,65 млн. грн. — авт.) на реконструкцію візьмуть з Держфонду регіонального розвитку. А місто мало дати 5,65 мільйонів гривень. Тепер, з бюджету міста візьмуть майже в чотири рази більше грошей19 мільйонів. Близько 38 мільйонів — частка Держфонду в реконструкції.

Загальна вартість ремонтів не змінилася — все ті ж 56,5 мільйонів гривень.

За проектом реконструкції робітники з «МСУ-2» мають зробити:

  • підсилення залізобетонних арок, колон рамних надбудов опор, ригелів, стійок надарочних конструкцій. Замінять крайні найбільш пошкоджені балки проїжджої частини мосту та підсилять існуючі балки, які не замінюються.
  • Відновлять пошкоджений бетон існуючих залізобетонних конструкцій (опор, ригелів, балок тощо) матеріалами типу Sika Mono Top-412 NFG та торкретбетоном.
  • А ще обіцяють зробити антикоризаційний захист та фарбування підсилених та відремонтованих елементів, відновлення підходів до мосту з влаштуванням перехідних плит, лежнів, дренажів. Після чого буде влаштовано асфальтобетонне покриття проїжджої частини мосту.

Нагадаємо, що раніше мостобудівельники казали, що Київський міст обов’язково відкриють восени для всіх. Ймовірно, на половину

Коментарі (6)

Ви не авторизовані

  • Света Сидорук

    Добре,що хоч ремонтують, ви згадайте коли у нас в Вінниці хоч хтось ремонтував мости?Немає таких людей у Вінниці, які знають як правильно це робити.Роблять усе можливе.А гроші їх скрізь крадуть такий у нас менталітет

    Задунайский Торонтуй reply Света Сидорук

    Ремонтировали и не раз. С полной заменой покрытия даже.

    В годы Советской власти.
  • Задунайский Торонтуй

    Люблю этот мост с детства. Но мой прогноз: не жилец. Свое он отслужил, нужен новый, с новыми технологиями и материалами. Ремонт этот - косметика покойника.

    Конечно, нынешней власти это не по силам.
  • Metalka

    Всьо по плану...
  • Пупкин Вася

    Кто бы сомневался !!! ))))))
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook