Від завтра, 10 серпня, вкотре змінюють схему руху транспорту. На сайті міськради написали, що залишиться лише одна смуга для проїзду, поставлять світлофори.
А тролейбуси №4 та №10 знову будуть їздити через Центральний міст. Причина — будівельники хочуть прискорити роботи. А «20хвилин» подивилися, що зробили мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» за п’ять місяців роботи.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити BYD в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
Реконструкція Київського мосту триває з березня. За цей час робочі зняли асфальт з половини шляхопроводу, укріпили під’їзди на міст, забетонували частину опор та інше.
На тій частині мосту, де немає асфальту, будівельники зробили багато отворів — тут закріплюватимуть риштування, яке необхідно робітникам «знизу». А ближче до переїзду в бік Київської побачили, що робочі почали «різати» міст
— Це підготовчі роботи. Зрізаємо шви між плитами, щоб їх легше було знімати, — розказав один з робітників. Та сказав, що все інше можна запитати у «старшого»
У будівельному містечку зустріли виконроба «МСУ-2» Олега Горецького. Чоловік розказав, що зменшення смуг для проїзду їм треба, щоб пришвидшити ремонти.
— Скоро розпочнемо укріплювати арки з іншого боку. Скільки часу буде діяти нова схема руху — не можу сказати. Але реверс та зменшення руху нам потрібно буде часто, бо під час бетонування треба мінімальне навантаження на міст. Взагалі, по технології, бетон має застигати без шкідливих вібрацій та «гупання» машин зверху.
Зараз по мосту має право їздити громадський транспорт, поліція та карети швидкої. А ще спецтранспорт, накшталт тракторів, вантажівок із дозволами тощо.
— Проблема не в тролейбусах, а в приватних машинах. Вони тут цілодобово їздять, оминаючи пости (Укртрансбезпеки - авт.), — каже виконроб Горецький.
За його словами, роботи «зверху» будуть тоді, коли закінчать укріплювати опори. Тоді як на будмайданчику вже є необхідна кількість балок для заміни. Тим не менш, вінничани неодноразово скаржилися, що будівельники «нічого не роблять». На це Олег Горецький каже, що вони «встигають по графіку»
— Проїзд відкриємо в цьому році. По обидві сторони мосту. Маємо встигнути в жовтні-листопаді. Але, можливо, що з одного боку відкриємо неповних дві смуги… Я зараз не можу точно сказати, бо заважають комунікації, труби, що під пішохідною частиною мосту, — сказав виконроб.
Нагадаємо, що міст на вулиці Чорновола побудували ще в середині 60-х років. З того часу його не ремонтували. До кінця листопада 2017 року мостобудівельники з київської компанії «МСУ-2» посилять опори мосту, замінять дорожнє покриття, розширять пішохідну частину мосту, зроблять нову зливову каналізацію та багато іншого. Це коштуватиме місту 56,5 мільйона гривень.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
У нас в стране все знают как ремонтировать/строить/содержать дороги, играть в футбол и лечить людей.
Вот только в строители/дорожники, доктора и футболисты понабирали почему-то самых бестолковых.
А вот если все умеют делать перечисленное мною (за редким исключением комментаторов - скорее всего это как раз строители/дорожники/ доктора и футболисты) то почему Вы "проффесионалы" работаете менеджерами, торгпредами, курьерами, юристами и барменами.
Выходите и покажите нам безруким-безногим-безголовым как строить, лечить и играть.
Дядя Вова reply Anonymous
Давненько уже наблюдаю этот "авторитетный" питомник. Узкий высокопрофессиональный круг специалистов. Одни и те же. По всякому делу имеют свое высокоинтеллектуальное суждение.
Но за мониторчик загляни - а и нет там ничего. Пустое место. П****ь же не мешки ворочать.
Anonymous reply Дядя Вова
Ты часом не в горисполкоме работаешь?
И главное что бы за твоим монитором не оказалось ....(подставь сам хто ты есть).
А это специально для тебя https://www.youtube.com/watch?v=t_LknzyRAqY
Дядя Вова reply Anonymous
К твоему несчастью, я не работаю в твоем горисполкоме...
Скорость очень недешевое удовольствие. Боюсь твоему горисполкому не по карману такие технологии.
А вот это специально для тебя (ну или таких как ты...) http://www.chinadaily.com.cn/china/2015-11/11/content_22425536.htm
Надеюсь, осилишь.
Anonymous reply Дядя Вова
В твоей же ссылке самоё главное вот это: The short construction time means less inconvenience for residents, he said.
Нужно меньше Хфонтанов строить и больше толковых проектов для города (мосты, переезды, подземные переходы, естакады и т.д.), а не показуха которой занимается горисполком. А денег у горисполкома вагон и маленькая тележка - только в прошлом году 650 млн. грн. болтались без использовани и дела на депозите, вместо нормальных проектов.
Дядя Вова reply Anonymous
Ну какой, нахрен, депозит?! В нацбанке, что ли, депозит!?
Живите долго, плюсуйте друг другу, а я пойду...
Anonymous reply Дядя Вова
Нбу депозитами не занимается эта для таких как ты.
Горисполком продержал деньги (650 млн. в 2016 году) на депозитах в банках, вместо того что бы использовать на нужды общества Винницы. Напиши в горисполком запрос на публичную информацию и узнай сколько, где и какой период лежало на депозитах - ты будешь удивлён.
Дядя Вова reply Anonymous
И второе, если у тебя завалялся ответ на такой запрос - сбрось нам в эфир, вместе по-удивляемся.
НБУ не занимается депозитами! Таневже!
Anonymous reply Дядя Вова
В горисполком с запросом вперёд, а то привыкли всё на халяву.
И прикинь, НБУ таки не занимаеться депозитами. Покажешь договор депозита с НБУ (за 2017 год) или так балабол?
Дядя Вова reply Anonymous
Общение с тобой скучно и даже начинает раздражать. Кроме эмоций никакого конструктива. Все на уровне "моя бабка-сусідка казала".
Бувай анонім.
Anonymous reply Дядя Вова
Богдан Пупкин reply Anonymous
Ололоша
Здається мені, що побудувати новий міст було б дешевше, безпечніше, швидше
Богдан Пупкин reply Ололоша
Николай Энэми reply Ололоша
Богдан Пупкин reply Николай Энэми
Дядя Вова
Жора
Богдан Пупкин reply Жора
Жора reply Богдан Пупкин
Богдан Пупкин reply Жора
Жора reply Жора