На засіданні виконкому міськради, 12 березня, прозвітували щодо виконання бюджету Вінницької міської ОТГ у 2019 році.
— За звітний рік до бюджету надійшло 4,880 мільярда гривень, що на 2,9 % більше, ніж у попередньому році. План по доходах виконано на 103,6 %. Основну роль у виконанні бюджету відіграє загальний фонд, який закумулював 90% всіх доходів, — каже директор департаменту фінансів міськради Наталія Луценко.
Вона повідомила, що у бюджет міста найбільше коштів надходило з податків на доходи фізосіб (1,787 млрд. грн); єдиного податку (0,484 млрд. грн); плати за землю (0, 248 млрд. грн) та з акцизного податку (0,207 млрд. грн). Державна субвенція надійшла на такі цілі: соцзахист (0,630 млрд. грн); освіта (0,464 млрд. грн) та медицина (0,268 млрд. грн).
Видатки бюджету-2019 — 4,974 мільярда гривень. Серед основних об’єктів інфраструктури, на які витрачали кошти — це реконструкція Замостянської, будівництво школи на Поділлі, реконструкція «СКА», добудова корпусу лікарні швидкої меддопомоги; а також капремонт доріг на вулицях Пирогова, Лесі Українки, Черняховського, Нечая, Свидницького.
Проте, залишилися без державної підтримки найбільші інфраструктурні об’єкти міста, серед яких є й реконструкція злітно-посадкової смуги нашого аеропорту. Секретар міськради Павло Яблонський розказав, що Уряд Володимира Гройсмана надав їм гроші на реконструкцію летовища, але Уряд Олексія Гончарука скасував субвенцію:
— По вінницькому аеропорту взагалі були проведені торги, пройдені всі процедури, навіть підрядна організація внесла заставу. Уряд Гройсмана заклав на реалізацію цього проекту 700 мільйонів, а Уряд Гончарука скасував цю постанову і заморозив ці гроші. Це говорить про те, що у нас попереду є багато викликів, і міський голова Сергій Моргунов дав доручення переглянути по аеропорту можливості, знайти інші варіанти, можливо, більш бюджетні для того, щоб ми у 2021 році повернулися до теми реконструкції аеропорту, — говорив Яблонський.
Вінницький аеропорт, нагадаємо, збираються повністю оновити. На реконструкцію злітно-посадкової смуги призначили донецьку компанію «Шляхове будівництво «Альтком», яке виконає всі роботи за 896 мільйонів гривень. А для реконструкції аеровокзалу збираються залучати інвестора.
Проте, початок робіт у серпні 2019-го так і не стався. Водночас через повідомлення про реконструкцію і закриття авіарейсів, діючий аеропорт став втрачати пасажиропотік, прийнявши та відправивши всього 40 тисяч 124 людини у 2019 році.
І оскільки гроші від держави на аеропорт не вдалося отримати, то проекти оновлення аеровокзалу і злітної смуги виставили на огляд інвесторам, яким пропонується профінансувати реконструкцію об’єктів з подальшим користуванням на пільгових умовах.
Водночас, аеропорт «Вінниця» продовжує роботу: приймає чартерні літаки та очікує на початок регуляторного авіасполучення з Болгарією, яке поки що не скасували.
Читайте також:
Яким буде бюджет Вінниці у 2018 році. Пояснюємо на валізах
Яким буде бюджет Вінниці у 2019 році? Пояснюємо в кілометрах
Яким буде бюджет Вінниці-2020. Рахуємо у квартирах
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер