Чому власники продають машини, найдоступніші машини в Україні, тест-драйв Opel Astra, моделі, які шукають найчастіше, та що Верховна Рада вирішила про «євробляхи».
Чому власники продають свої автомобілі
Досліджуючи український авторинок, ми провели чергове опитування автомобілістів, результати якого продемонстрували, що головні причини продажу – ринкові. До таких відносяться перехід на новіший автомобіль, економніший або ж зміна типу ТЗ.
Найменшу кількість голосів отримали такі причини, як дороговизна утримання чи неналежна інфраструктура. Стабільно зростає інтерес до електромобілів. А от частка автобізнесменів, яких в народі називають «гонщиками» чи «перекупниками», виявилась незначною – їх тільки 7%.
Найдешевші авто в Україні: «автомат», повний привод, турбомотор...
Бажаєте дізнатись, який новий автомобіль з котримось із ключових параметрів найдешевший в Україні? Не гайте часу, ми визначили найдоступніші варіанти у дев’яти категоріях, вам же залишається лише ознайомитись із ними. Тут є кросовер і позашляховик з найцікавішими цінниками, авто з АКП, спритні турбоверсії, універсал, тридверний хетчбек та навіть фургон.
В активному пошуку: Якими новими авто цікавляться в Україні?
Погодьтесь, цікаво ж знати, на що дивляться інші, особливо коли ви самі перебуваєте в активному пошуку нового автомобіля. Аналітичний центр AUTO.RIA визначив, які моделі привернули увагу найбільшої кількості користувачів, і першим в цьому рейтингу став KIA Sportage. Далі за рівнем інтересу потенційних покупців розташувався Renault Logan, а на третій позиції, що доволі несподівано, тим паче для України, – Mercedes-Benz G-class. Натиснувши «читати більше», ви зможете дізнатись які ще моделі потрапили до «топу» найпопулярніших у пошуку нових авто.
Тест-драйв Opel Astra: Астралогічний прогноз
Початкова ціна на новий Opel Astra – від 411 тисяч гривень. Щоправда, варто уточнити – нове це авто для України, а для решти світу це версія минулого покоління турецького виробництва у кузові седан. Машина комплектується 1,4-літровим турбомотором потужністю 140 к.с., в «базі» з механічною КПП.
Якщо заплатити 453 тис. грн – можна отримати варіант з 6-ступеневим автоматом, що доволі непогано для свого класу. Комплектація, за нинішніми мірками, спартанська, відчувається брак новітніх електронних «помічників», а кольоровий дисплей, що на центральній консолі, за розміром діагоналі може впевнено конкурувати лише з екранами фітнес-браслетів. Ще з недоліків, якщо вже зайшла така мова, і це головний мінус машини – незручний задній диван.
Але варто сказати й про плюси: машина добре слухається керма, підвіска настроєна для їзди по ненайкращих дорогах, вона достатньо динамічна, має добру шумоізоляцію. Спірний вигляд седана – насправді оціночне твердження, а що точно визначене – обсяг багажного відділення, який становить 460 літрів. Ну і ціна, з чого починалась вся мова, теж вагома перевага на користь Astra J.
«Бляхи» й штрафи: що вирішила нова Верховна Рада на першому засіданні
Не хапайтесь за ключі та не поспішайте розкидати маскувальне сіно, під яким схована ваша «євробляха», - звісно, якщо у вас така є на господарстві. Парламент лише приступив до роботи, і за Регламентом ніяк не міг в перший же день ухвалювати закони – без слухань в комітетах, включення до порядку денного і т.д.
Наразі є зареєстрований законопроект, який може додати ще три місяці «нештрафування». Документ надіслано на розгляд у комітети. А за ці три місяці у Раді має бути напрацьоване рішення, яке врегулює всі спірні питання з розмитненням автомобілів. До речі, перші ініціативи, створені на базі громадських платформ, вже запропоновані нардепам до реєстрації. Але це – на перспективу. «Євробляху» ж поки варто і далі тримати в скирті – штрафи і конфіскації за їх неправомірну експлуатацію залишаються чинними.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер