Знайти роботу — часто зовсім непросте завдання. Щомісяця на спеціальних сайтах з’являються сотні нових вакансій, проте після детального вивчення можна зрозуміти, що вибір не такий і великий.
Нерідко головною проблемою і ключовим аргументом «за» чи «проти» стає заробітна плата.
Ми з'ясували, яка робота зараз є найменш оплачуваною, за оголошеннями від роботодавців.
За даними сайту Мінфіну, середня заробітна плата на Вінниччині у квітні 2021 року склала 11 тисяч 977 гривень.
Зображення: index.minfin.com.ua
Такий показник забезпечив нашій області місце в першій десятці областей із найбільшою зарплатою за квітень.
Зображення: index.minfin.com.ua
Справді, у Вінниці можна знайти багато вакансій, за які пропонують і 30, і 40, і 50 тисяч гривень. Про це, нагадаємо, ми писали у матеріалі:
Проте залишається ще чимало робіт, які оцінюють менше, ніж у вісім тисяч гривень. Рейтинг найменш оплачуваних вакансій ми склали, опираючись на інформацію з сайтів work.ua та rabota.ua.
освіта вища не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право» або «Правознавство» та «Правоохоронна діяльність».
Посадові обов'язки:
здійснює облік та звернення до виконання рішень суду по всіх категоріях судових справ і матеріалів. Забезпечує зберігання судових справ та матеріалів;
здійснює перевірку та оформлення судових справ зі скаргами та направлення їх до судів вищих інстанцій та контролює їх повернення;
проводить роботу з оформлення судових рішень для звернення їх до виконання, контролює одержання повідомлень про виконання та здійснює відповідну відмітку в ОСК;
приймає на зберігання до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію діяльності суду за минулі роки;
здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, використовуючи автоматизовану систему документообігу суду та здійснює видачу судових справ для ознайомлення у встановленому порядку Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України;
готує зведені описи справ постійного, тривалого і тимчасового термінів зберігання, акти знищення справ, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів;
проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до архіву суду, підготовку відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи та вносить відповідні дані до облікових карток засобами автоматизованої системи документообігу суду, всієї інформації, що була відома після розгляду справ та передачі їх до архіву суду згідно наданих прав доступу;
бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву, веде номенклатурні справи суду;
виконує доручення керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи архіву суду.
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство», «Міжнародне право»;
вільне володіння державною мовою.
Посадові обов'язки:
вживає заходів примусового виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на органи державної виконавчої служби;
надає сторонам виконавчого провадження та їх представникам можливість для ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження;
розглядає звернення сторін та інших учасників виконавчого провадження та їх клопотання з питань, що належать до компетенції відділу;
узагальнює в межах наданої компетенції практику застосування законодавства з питань діяльності органів державної виконавчої служби, готує та вносить пропозиції щодо його вдосконалення начальнику відділу;
забезпечує неухильне дотримання актів законодавства з питань боротьби з корупцією;
здійснює самопредставництво інтересів відділу та його посадових, службових осіб в судах України, за дорученням начальника відділу;
вносить пропозиції з питань удосконалення роботи, завдань та функцій відділу;
здійснює підготовку аналізів, звітів з питань роботи відділу;
заявляє в установленому порядку про самовідвід за наявності обставин, передбачених чинним законодавством;
виконує інші доручення начальника відділу, його заступника, начальника Управління та його заступника, а також здійснює інші повноваження відповідно до вимог чинного законодавства.
допоміжні функції у виробництві лакофарбових матеріалів (засипка сировини для замішування, розфасовка готової продукції, очищення і миття обладнання та інструменту);
підсобні роботи в будівництві (заміс і подача розчину й подібне);
демонтаж старих будівель;
очищення і складання на піддони б/у цегли та інших б/у матеріалів (блоків, перемичок і подібне);
роботи по підтримці території підприємства в належному санітарному стані.
вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра або молодшого бакалавра у галузі знань «Право»;
вільне володіння державною мовою.
Посадові обов'язки:
Забезпечення
підготовки та подання до Міністерства юстиції України інформації на виконання окремих доручень, запитів, в тому числі щомісячного моніторингу стану документообігу та стану роботи з документами, які перебувають на контролі у відділі; щоквартальної інформації про стан виконавської дисципліни у відділі;
моніторингу за своєчасним виконанням працівниками відділу доручень Міністерства юстиції України та Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Ведення:
діловодства відділу, зокрема, попереднього розгляду, реєстрації та обліку вхідної кореспонденції; складання проєкту номенклатури справ відділу; належного формування номенклатурних справ по видах і строках зберігання; підготовки справ до зберігання та використання, здійснення їх оформлення; складання описів справ постійного та тривалого зберігання; відбір документів, що підлягають знищенню, складання відповідного акту;
обліку поштових витрат відділу та підготовка звіту про їх використання;
обліку матеріалів справ за заявами про внесення змін до актових записів цивільного стану, направлених відділами державної реєстрації актів цивільного стану для виконання у зв’язку із відсутністю перших примірників актових записів цивільного стану за місцем їх зберігання;
приймання і обробки повідомлень в системі «Megapolis.DocNet».
Здійснення прийому громадян з питань, що належать до компетенції відділу; ведення з дотриманням вимог законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян (надалі – Реєстр) і видачі повторно свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, витягів з Реєстру. попереднього розгляду заяв, звернень громадян, запитів державних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форми їх власності щодо витребування документів (інформації) про державну реєстрацію актів цивільного стану, запитів на отримання публічної інформації.
Здійснення у встановленому чинним законодавством України порядку перевірки правильності складання та заповнення окремими відділами державної реєстрації актів цивільного стану Вінницької області звітів про державну реєстрацію актів цивільного стану тощо.
доставлення та виплата пенсій і грошової допомоги;
доставлення поштових переказів, періодичних друкованих видань, рекламних та інформаційних матеріалів, рахунків на оплату за різні послуги.
Компанія пропонує:
можливість отримати досвід, кар'єрний ріст у стабільній Компанії, що розвивається;
працевлаштування згідно з КЗпП України — гарантія виконання всіх вимог законодавства (лікарняні, щорічні, соціальні відпустки та відпустки на навчання, інше);
графік роботи — повна зайнятість (понеділок-п’ятниця);
дружній колектив, котрий працює командно і на результат.