За 13,6 мільйонів перебудують перехрестя перед Староміським мостом. Для нового кола на Коріатовичів

За 13,6 мільйонів перебудують перехрестя перед Староміським мостом. Для нового кола на Коріатовичів
Кільцева розв’язка стане дещо більшою. Для цього планують розширити перехрестя за рахунок тротуарів
  • Коло з дорожніх блоків — ця тимчасова організація руху діє на перехресті Коріатовичів-Оводова майже рік.
  • Тепер будуть робити капітальну конструкцію: кільцева розв’язка виявилася кращою за світлофори.
  • Кільце буде більшим в діаметрі? А дорогу розширять? І що ще входить в план робіт на 13 мільйонів 690 тисяч гривень?

13 березня буде рік, як на перехресті перед Староміським мостом триває експеримент. Там зробили коло з дорожніх блоків і вимкнули світлофори. 

Мета тестування — перевірити ідею (про яку ми докладно писали ТУТ), що без світлофорів, по кільцевій розв’язці, транспорт поїде з меншими затримками.

Хоча коло на Коріатовичів не спрацювало як треба, міська влада вирішила зробити кільцеву розв’язку на постійній основі: зараз шукають підрядника, який перебудує все перехрестя за 13 мільйонів 690 тисяч 653 гривні.

Відео дня

Зріжуть кути з тротуарів, щоб розширити дорогу

— В цілому буде змінена вся геометрія перехрестя Коріатовичів — Оводова, — сказав керівник «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук. — По центру перехрестя буде капітальна конструкція такого ж діаметру, який й зараз. А зовнішні межі кола будуть викладені плиткою. У підсумку центральне коло буде дещо більшим, ніж зараз. Щодо пішохідних переходів, то вони будуть нерегульованими. Їх перенесуть з тих місць, що зараз, трохи далі від кола й від самого перехрестя.

У водіїв також було чимало претензій, що на перехресті мало місця, аби була повноцінна кільцева розв’язка. У мерії дослухались до зауважень, і у тротуарів біля дороги «зріжуть кути».

— Буде розширення дороги, але не занадто велике. Плануємо посунути вглиб бордюри, там де це можливо, і на їх місці зробити дорожнє полотно, — пояснив директор департаменту комунального господарства Юрій Семенюк.

Ще на кожному з чотирьох напрямків перехрестя Коріатовичів-Оводова встановлять острівці безпеки.

— Вони будуть викладені плиткою і нагадуватимуть ті, що встановлені на перехресті Пирогова — Блока. І коли на цій ділянці буде інтенсивний рух транспорту, острівці безпеки можуть бути зоною очікування для пішоходів.

Що ще входить в ціну робіт

Коло, напрямні острівці та розширення дороги — це основні елементи перебудови перехрестя. На які ще роботи витратять понад 13 мільйонів гривень?

З тендеру читаємо, що запланована повна перебудова дороги на цій ділянці: заново зроблять покриття дороги та тротуарів на перехресті, облаштують нову зливову каналізацію, освітлення, відеонагляд. Замінять наявні зупинкові павільйони. 

Передбачена нова розмітка, дорожні знаки, які вказують, що тут облаштована кільцева розв’язка. А насамкінець, з іншого боку від тротуарів висадять шість кленів.

Чого точно не буде, так це світлофорів: їх планують демонтувати на цьому перехресті.

А коли все це будуть робити? Буде перекриття однієї з найважливіших доріг на Старе місто?

— Усе буде залежати від підрядника. Цілком ймовірно, що якісь роботи будуть виконувати вночі, коли на вулицях мінімум транспорту. А може доводеться частково перекривати цю ділянку для проїзду, — відповів директор департаменту комунального господарства і благоустрою міськради Юрій Семенюк.

Новий міст на Старе місто буде велосипедно-пішохідним

Ще один біль жителів Старого міста — мало зв’язків з іншими районами Вінниці. У петиціях люди вимагають від влади побудувати ще один міст, на Скалецького, як це було заплановано Генеральним планом Вінниці.

У відповіді на чергову петицію чиновники міськради повідомили — новий міст між Поділлям і Старим містом буде, але по ньому не зможе проїхати автотранспорт. Це буде велосипедно-пішохідний міст. Бо це передбачено Концепцією інтегрованого розвитку Вінниці-2030, яка затверджена рішенням ВМР №1542 від 22 лютого 2019 року.

Хоча у кінці відповіді на петицію міські посадовці повідомили: пропозицію щодо будівництва нової переправи додатково опрацюють департамент капітального будівництва і департамент енергетики, транспорту та зв’язку міськради.

Раніше, нагадаємо, ми розповіли, чому мерія не хоче будувати міст на Скалецького

Опитування

Як вам організація руху на колі по Коріатовичів?

 

Читайте також:

Нові дані про дрифтера з Молдови: має інвалідність та стоїть на обліку у психіатра

Віддати пішоходам чи залишити водіям? Думки вінничан про пішохідну вулицю Грушевського

Платні парковки зроблять на десяти вулицях Вінниці. Де саме і як скоро?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (52)
  • Владимир Штойко

    Толку не будет ни с кругом ни со светофором основной транспортный поток с массива на старый город и со старого города на массив а с оводова выехать целая история и стоят люди в пробке чуть ли не до соборной,мост со скалецкого на старый город решил бы проблему но нашим властям насрать на нас винничан их избирателей цветочки на столбах важнее
  • AK

    Нерегульований перехід, це значить, що рано чи пізно там станеться трагедія. Скільки б кутів не зрізали, з'явиться ще +50к машин, і буде те саме. Має бути перехід, адже там можуть переходити дорогу діти.
  • Сергій Дуднік

    Апетит приходит во время еды.
  • Сергій Дуднік

    13 це тільки  початкова. а далі і 14 і 15 і так далі... П О Б А Ч ИТ Е

keyboard_arrow_up