Чергові сервісні центри МВС прийматимуть документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових автівок.
Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:
-заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
-копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
-реєстраційний номер облікової картки платника податків;
-документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
-документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
-документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам.
Після перевірки копій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.
Збір при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить :
-якщо вартість автомобіля не біля 346 830 грн — 3%;
- якщо вартість автомобіля більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн — 4%;
-якщо вартість автомобіля більше ніж 609 580 грн — 5%.
Детальніше про послугу ви можете дізнатися на офіційному сайті за посиланням: Сервісні центри МВС розширюють список послуг.
Читайте також:
Не йдіть до сімейного, а подзвоніть йому. Як вінницькі лікарі реагують на коронавірус
Коронавірус і вагітність: що потрібно знати майбутнім матерям
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер