Зрада і перемога тролейбусу на Писарівку. Чому скаржаться на маршрут 12А?

Зрада і перемога тролейбусу на Писарівку. Чому скаржаться на маршрут 12А?
— До Писарівки ходять 4 тролейбуси, інтервал руху складатиме від 24 до 47 хвилин, — кажуть в транспортній компанії міста. Вінничани скаржаться, що транспорт «забитий» і проїжджає повз зупинки на Немирівському шосе
  • Продовжений маршрут між Вінницею і Писарівкою існує менш як тиждень, а на нього вже скаржаться.
  • Люди обурені тим, що тролейбуси зранку «забиті» і проїжджають без зупинок по Немирівському шосе.
  • Що пропонують змінити і як на ці пропозиції відповідають в ТТУ?

Між Вінницею і Писарівкою запустили продовжений тролейбусний маршрут: чотири VinLine проїжджають ще 3,9 кілометра без підключення до контактної мережі.

Маршрут діє менше ніж тиждень і на нього вже поскаржилися. Жителів ЖК на Немирівському шосе не влаштовує, що через карантинні обмеження «забиті» тролейбуси та автобуси проїжджають без зупинок від заводу Грін Кул до вулиці Чехова. Що пропонують люди та що відповідають на це в транспортній компанії?

«Перемога»

З 28 жовтня Вінницю і Писарівку з’єднали новий тролейбусним маршрутом. В мерії вирішили продовжити рух тролейбуса №12А «Гніванське шосе - Немирівське шосе» до повороту на Писарівку. Також тролейбус бере пасажирів із сусіднього села Щітки.

Відео дня

— Маршрут 12А – один з найдовших у Вінниці. Раніше він мав протяжність близько 14 кілометрів, а зараз додається ще 3,9 кілометра. На автономному ходу тролейбус проходить 7 кілометрів в одному напрямку, — сказав у день запуску маршруту гендиректор транспортної компанії Михайло Луценко. — До Писарівки зараз будуть ходити 4 тролейбуси, інтервал руху складатиме від 24 до 47 хвилин. Враховуючи пасажиропотік та побажання мешканців, будемо за потреби корегувати графік руху.

Депутат міськради та екс-голова Писарівки Дмитро Науменко розказав, що 90% жителів села працюють та навчаються у Вінниці. Тому потреба у додатковому транспорті назріла вже давно.

А ось і «Зрада»

Однак вже 29 жовтня до мерії подали петицію про те, що не можна було продовжувати маршрут 12А. Авторка петиції Олександра Ювковецька пояснює свою скаргу тим, що через карантинні обмеження (возять тільки на сидячих місцях - авт.) цей тролейбус і автобус №19 проїжджають без зупинок від заводу Грін Кул до вулиці Чехова.

«Між 7.00 і 8.00 нічим не можна доїхати на роботу. Автобуси №19 їдуть повні з Вінницьких Хуторів і просто не зупиняються на зупинках від Сімейного до Хуторянки. На кожній із зупинок лишається по 20 і більше людей, — пише Ювковецька. — Як можна продовжувати маршрути в обидва кінці й не додавати кількості одиниць транспорту? Та ще й хизуватись цим! Це ж обов'язково збільшує інтервал руху, а під час карантину всі проміжні зупинки (крім кінцевих) стають недоступними для людей».

Розв'язання проблеми жінка бачить у наступному:

Підтримати її петицію можна за цим посиланням.

Відповідь ТТУ

Між тролейбусами не змінився інтервал руху. А на напрямок 12А додали ще один тролейбус, наголошує генеральний директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.

— Зараз тут їздять чотири тролейбуси, а до продовження маршруту було три, — пояснює Луценко. — Нині маршрут 12А діє у тестовому режимі, ми продовжуємо вивчати пасажиропотік.

— А якщо пустити всі сім VinLine з автономним ходом на маршрут 12А? — питає журналіст.

— А ДПЗ залишиться без тролейбуса 15А? Там теж пасажири хочуть більш зручний транспорт, — відповідає Михайло Луценко. — Ми продовжимо складати нові тролейбуси VinLine та запускати їх на ці маршрути.

Щодо пропозицій «додати більше автобусів на маршрут №19» та «створити короткі закільцьовані маршрути» Луценко відповів наступне:

— Скільки б ми не додали автобусів — їх все одно буде не вистачати. Бо нині діють карантинні обмеження, через які утворилися черги на зупинках. Корпорація «Укрелектротранс» (об'єднує транспортні компанії в України) звернулася до уряду з пропозицією возити у транспорті на 50% загальних місць (і сидячих, і стоячих пасажирів). Але поки це звернення не розглянули, воно десь зависло, — каже керівник транспортної компанії.

Натомість чиновник пропонує впровадити розмежування для школярів та працюючих вінничан.

— Треба, щоб школярі ходили в різний час до школи та люди починали працювати не тільки з 8-ої ранку, а й з 9-ої, 10-ої тощо. Таке вже було раніше, під час минулого локдауну, — розказує Михайло Луценко. — І взагалі, питання з нестачею транспорту було б знято, якби були послаблені обмеження карантину і щоб всі пасажири не їхали одночасно, в годину-пік.

Нові автобуси — для приміських сіл

У день запуску нового тролейбусного маршруту мер Вінниці Сергій Моргунов розказав, що приміські села будуть з’єднувати з Вінницею ще й автобусами.

— Ми закуповуємо автобуси, розширяємо мережу маршрутів саме по приєднаних територіях, але цей процес достатньо не швидкий, над цим необхідно працювати. Ми плануємо на 2022 рік закупити 10 електроавтобусів і тоді будемо розуміти, які можливості з'являться. Поступово будемо рухатися до подальшого створення якісної маршрутної мережі громадського транспорту.

Цього року у тролейбусному депо «Вінницької транспортної компанії» зібрали сім VinLine з автономним ходом.

 

Читайте також:

У Вінниці розпочали реконструкцію Батозької. Що там роблять у перший день перебудови?

Вінниці можуть передати 70 трамваїв зі швейцарського Цюриха. Що це будуть за вагони?

«Скупчення людей на вході та виході»: чи змінили у Вінниці правила проїзду в транспорті

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Макс Хитрук

    Брехуни собачачі. Як було два тролейбуса, так і є. Подивіться даже по додатку "Вінниця транспорт" 2 тролейбуса на маршруті, 4 ще ні разу не бачив. А на вихідні так 4, от тільки не тролейбуси, а маршрута протягом дня.
  • Чорний Олександр Володимирович

    15А на ГПЗ не потрібний зовсім

keyboard_arrow_up