Продовжили маршрут VinLine. До Писарівки запустили тролейбус №12-А.

Продовжили маршрут VinLine. До Писарівки запустили тролейбус №12-А.
  • У Великій Вінниці збільшують присутність муніципального транспорту у приєднаних громадах. Вчора, 28 жовтня, запустили продовжений маршрут №12-А «Гніванське шосе – Немирівське шосе» до села Писарівка. Для цього не будували контактну мережу, а продовжили маршрут тролейбуса VinLine з автономним ходом.

Одним з пріоритетів Стратегії 3.0 є екологічний та комфортний громадський транспорт. У Вінниці триває робота над розвитком мережі муніципального транспорту, особливо на територіях приєднаних громад та віддалених мікрорайонів міста. Так, у 2020 році відкрили маршрут №12-А «Гніванське шосе – Немирівське шосе». А у 2021 році — маршрут №15-А «Вишенька – ВПЗ» через вулиці Батозька та Липовецька.

З 28 жовтня маршрут 12-А продовжується до повороту на село Писарівку — на 3,9 км в одну сторону.

Відео дня

«Маршрут 12-А — один з найдовших у Вінниці, він пролягає через все місто та забезпечує з'єднання приєднаних громад до міста. Раніше він мав протяжність близько 14 кілометрів, а зараз додається ще 3,9 кілометри. Зараз його загальна протяжність — 18 кілометрів. Зокрема на автономному ходу тролейбус проходить сім кілометрів в одному  напрямку. Така відстань достатня для забезпечення цього маршруту транспортом, адже запас автономного ходу — 20 кілометрів. До Писарівки зараз буде ходити 4 тролейбуси, інтервал руху складатиме від 24 до 47 хвилин. Враховуючи пасажиропотік та побажання мешканців, будемо за потреби корегувати графік руху», — каже гендиректор ВТК Михайло Луценко.

Для подовження маршруту не будували контактну мережу, а продовжили маршрут тролейбуса VinLine з автономним ходом, який відкрили минулого року від кінцевої зупинки «Грош» по Немирівському шосе до підприємства «Грін Кул». Також підготували інфраструктуру для безпеки руху — зокрема, встановили 2 світлофори біля в'їзду в Писарівку та в'їзду у Щітки. Влаштували зупинкові павільйони.

Депутат Вінницької міської ради Дмитро Науменко розповів, що 90% жителів Писарівки працюють та навчаються у Вінниці та дістатись з села було не завжди зручно.

«Тепер люди, які живуть у Писарівці, зможуть сісти на кінцевій зупинці громадського транспорту і з комфортом дістатись до міста. Також тепер у нас є світлофори, завдяки яким підвищився рівень безпеки руху, — каже Дмитро Науменко. — Я від всіх мешканців сіл Щітки, Писарівка, Вінницьких Хуторів дякую за те, що ми у свій час зробили правильний вибір і приєдналися до Вінниці і на сьогоднішній день є результат».

Не тільки експерти визнають, що система громадського транспорту Вінниці є найкращою, це  підтверджує оцінка самих мешканців відповідно до Всеукраїнського муніципального опитування, яке проводив Міжнародний республіканський інститут (IRI) за сприяння USAID. 74% вінничан позитивно оцінюють розвиток  транспортної інфраструктури.

«Наш наступний крок — при наявності більшої кількості тролейбусів з автономним ходом збільшити кількість громадського транспорту на маршруті 15-А. Цей маршрут іде до ДПЗ — на Зулінського через вулицю Батозьку. Я думаю, що ми його пустимо через вул. Юзвинську до Барського шосе і в зворотному напрямку. Ми промоніторимо потребу, адже там теж є приєднані території і суміжна територія Агрономічного на вулиці Юзвинській,  звідки люди також звертаються за покращенням сполучення муніципальним транспортом», — каже Сергій Моргунов.

Також міський голова зазначив, що неможливо забезпечити громадським транспортом всі приєднані території тільки за рахунок тролейбусів з автономним ходом.

«Ми закуповуємо автобуси, розширяємо мережу маршрутів саме по приєднаних територіях, але цей процес достатньо не швидкий, над цим необхідно працювати. Ми плануємо на 2022 рік закупити 10 електроавтобусів і тоді будемо розуміти, які можливості з'являться. Поступово будемо рухатися до подальшого створення якісної маршрутної мережі громадського транспорту. Саме головне, щоб цей громадський транспорт був екологічним, пріоритетом має бути електротранспорт і газові автобуси. Наше завдання, і це прописано у Стратегії «Вінниця 3.0», – відійти взагалі від двигунів внутрішнього згоряння, дизелю, адже це впливає на екологію,» – наголосив очільник громади.

Цього року у рамках реалізації проєкту «VinLine» «Вінницька транспортна компанія» зібрала 7 ВінЛайнів з автономним ходом.

 

Читайте також:

У цей день вітайте Олексіїв. Історія, традиція та забобони 29 жовтня

Антирекорд по СOVID: в Україні +26 870 випадків за добу. Скільки на Вінниччині?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Макс Хитрук

    Зате вчора на зупинках від аеропорта до Чехова, а це 4 зупинки люди не змогли сісти в транспорт та не могли добратися на роботу, транспорт не зупинявся. До дупи такі реформи, якщо Вінницькі Хутори тепер повністю відрізані від громадського транспорту. І не потрібно казати що робите все можливо щоб задовольнити транспортом громади, на маршруті 19а немає жодного муніципального транспорту і ніколи не буде так як він накиданий Кривешковими бусиками. Перед тим як щось піарити добре подумайте своєю головою від а до я.
  • Ihor Veretkovskyy

    Дивно читати на незалежному сайті переписаний прес-реліз 3.0, і без коментарів звичайних вінничан, які їздять цим маршрутом :(

    Вадим Коваль reply Ihor Veretkovskyy

keyboard_arrow_up