«Якщо організм даун, то все інакше»: студенти-медики про ДНК (ВІДЕО)

• Чи знають студенти медуніверситету, що таке ДНК, з чого вона складається і скільки хромосом у людському геномі?
  • Питання зі шкільної програми, але відповіді на них знають далеко не всі
«Якщо організм даун, то все інакше»: студенти-медики про ДНК (ВІДЕО)

Сьогодні, 25 квітня відзначається Міжнародний день дезоксирибонуклеїнової кислоти або просто — День ДНК. Свято не дуже популярне серед населення, однак важливість самої ДНК та її відкриття не заперечити. ДНК — це нова наука, молекулярна біологія, яка послужила основою для безлічі інших відкриттів. А якщо говорити зовсім просто, то саме в ДНК зберігається наша генетична інформація.

Писати наукові статті на цю тему ми не збираємося, а ось дізнатися, наскільки в темі орієнтуються студенти медуніверситету — ідея не така утопічна.

Питання ми підібрали зі шкільної програми: що таке ДНК, яка її роль, як розшифровується абревіатура, скільки хромосом у людському геномі тощо.

Однак багато студентів, до яких ми підходили, були зайняті та запевняли, що поспішають на перездачу. А з тих, хто все-таки приділив час, не всі змогли відповісти на наші питання.То що ж таке ДНК на думку майбутніх лікарів?

Читайте також:

• Gregory House

Телемовлення - надто важлива річ, щоб доручати його телевізійникам.

А.Бенн
  • Gregory House

Коментар видалено...
  • Пазюк Мар'яна

Хм, більшість зібрались із думками і все ж дали відповідь на запитання.  Але ви прагнули акцентувати увагу на зворотньому.  Логіка відсутня. День ДНК, а увага вся студентам медичного та їх знанням.

І, можливо, якби ви були ввічливими, то б деякі не спішили на перездачі та із радістю поспілкувались.
  • Радега Руслан

Якщо організм даун, то інша кількість хромосом....Автор навіть процитувати коректно не може, можливо в нього інша кількість хромосом?)

Михаил Курдюков reply Радега Руслан

Зміст не змінився, а значить все коректно. То може це у вас щось з хромосомами?

Gregory House reply Михаил Курдюков

Йшла в театрі нова п'єса,

Сіра й нецікава.

Штовхнув глядач потихеньку

Сусіда , що справа.

- Йдімо звідси. Це ж не п'єса,

А якась полова.

А сусід йому: -  Непрада,

Штука це чудова.

Видно в нас смаки несхожв

Й різні інтереси...

Не знав глядач, що з ним поруч

Сидів автор п'єси.

Яремчук Діма reply Михаил Курдюков

Перекручувати слова і видавати в іншому світлі- вершина журналістики
09:42 На Вінниччині не розминулась “Таврія” та вантажівка. Водій легковика у лікарні photo_camera 09:00 Курс валют у Вінниці на сьогодні, 27 квітня 2018 року photo_camera 08:00 Без світла дев'ять годин. Кого сьогодні торкнеться планове відключення 07:30 Яку погоду чекати вінничанам 27 квітня. Прогноз photo_camera 19:34 На Замостянській зрубали старі дерева. Хто це робить і навіщо? photo_camera 19:31 Підприємець “заробив” на ремонті доріжки вінницького стадіону більше 900 тисяч гривень 17:55 Далі - сонце та літні градуси, а поки дощ та похолодання. Прогноз погоди photo_camera 17:49 Музей моделей транспорту буде на Соборній. Його відкриють вже втретє photo_camera 16:52 Не шашликами єдиними: гід по фестивалю «Демидівські вихідні» play_circle_filled photo_camera 16:10 Завтра одна вулиця буде без світла дев'ять годин 15:50 Дурнішого «розводу» у Вінниці ще не було. Касирку обмінника надурили на $3000 15:37 Дев'ять маршруток та два автобуси змінять свій маршрут. Коли та на скільки? 14:55 Лікарні Вінниці з 28 квітня по 1 травня працюватимуть за спеціальним графіком

У Вінниці громадський транспорт на деякий час змінить свій маршрут. Це стосується 9 маршруток та 2 автобусів.

photo_camera

У годівничку для пташок у вінницькому дворі заліз рудий кіт. Пухнастий вирішив у ній подрімати. Виглядає так, ніби кіт стомився...

19 квітня у Київському інституті бізнесу і технологій (КІБіТ) відбувся “День відкритих дверей”. Зустріч з майбутніми студентами...

photo_camera

Шістнадцятирічний руфер із Вінниччини у реанімації. Він впав з висотки. Є дві версії чому він поліз на девятиповерхівку.

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook