«Якщо організм даун, то все інакше»: студенти-медики про ДНК (ВІДЕО)

• Чи знають студенти медуніверситету, що таке ДНК, з чого вона складається і скільки хромосом у людському геномі?
  • Питання зі шкільної програми, але відповіді на них знають далеко не всі
«Якщо організм даун, то все інакше»: студенти-медики про ДНК (ВІДЕО)

Сьогодні, 25 квітня відзначається Міжнародний день дезоксирибонуклеїнової кислоти або просто — День ДНК. Свято не дуже популярне серед населення, однак важливість самої ДНК та її відкриття не заперечити. ДНК — це нова наука, молекулярна біологія, яка послужила основою для безлічі інших відкриттів. А якщо говорити зовсім просто, то саме в ДНК зберігається наша генетична інформація.

Писати наукові статті на цю тему ми не збираємося, а ось дізнатися, наскільки в темі орієнтуються студенти медуніверситету — ідея не така утопічна.

Питання ми підібрали зі шкільної програми: що таке ДНК, яка її роль, як розшифровується абревіатура, скільки хромосом у людському геномі тощо.

Однак багато студентів, до яких ми підходили, були зайняті та запевняли, що поспішають на перездачу. А з тих, хто все-таки приділив час, не всі змогли відповісти на наші питання.То що ж таке ДНК на думку майбутніх лікарів?

Читайте також:

• Gregory House

Телемовлення - надто важлива річ, щоб доручати його телевізійникам.

А.Бенн
  • Пазюк Мар'яна

Хм, більшість зібрались із думками і все ж дали відповідь на запитання.  Але ви прагнули акцентувати увагу на зворотньому.  Логіка відсутня. День ДНК, а увага вся студентам медичного та їх знанням.

І, можливо, якби ви були ввічливими, то б деякі не спішили на перездачі та із радістю поспілкувались.
  • Радега Руслан

Якщо організм даун, то інша кількість хромосом....Автор навіть процитувати коректно не може, можливо в нього інша кількість хромосом?)

Михаил Курдюков reply Радега Руслан

Зміст не змінився, а значить все коректно. То може це у вас щось з хромосомами?

Gregory House reply Михаил Курдюков