«Якщо організм даун, то все інакше»: студенти-медики про ДНК (ВІДЕО)

• Чи знають студенти медуніверситету, що таке ДНК, з чого вона складається і скільки хромосом у людському геномі?
  • Питання зі шкільної програми, але відповіді на них знають далеко не всі

Сьогодні, 25 квітня відзначається Міжнародний день дезоксирибонуклеїнової кислоти або просто — День ДНК. Свято не дуже популярне серед населення, однак важливість самої ДНК та її відкриття не заперечити. ДНК — це нова наука, молекулярна біологія, яка послужила основою для безлічі інших відкриттів. А якщо говорити зовсім просто, то саме в ДНК зберігається наша генетична інформація.

Писати наукові статті на цю тему ми не збираємося, а ось дізнатися, наскільки в темі орієнтуються студенти медуніверситету — ідея не така утопічна.

Питання ми підібрали зі шкільної програми: що таке ДНК, яка її роль, як розшифровується абревіатура, скільки хромосом у людському геномі тощо.

Однак багато студентів, до яких ми підходили, були зайняті та запевняли, що поспішають на перездачу. А з тих, хто все-таки приділив час, не всі змогли відповісти на наші питання.То що ж таке ДНК на думку майбутніх лікарів?

Читайте також:

0
  • Gregory House

Телемовлення - надто важлива річ, щоб доручати його телевізійникам.

А.Бенн
  • Пазюк Мар'яна

Хм, більшість зібрались із думками і все ж дали відповідь на запитання.  Але ви прагнули акцентувати увагу на зворотньому.  Логіка відсутня. День ДНК, а увага вся студентам медичного та їх знанням.

І, можливо, якби ви були ввічливими, то б деякі не спішили на перездачі та із радістю поспілкувались.
  • Радега Руслан

Якщо організм даун, то інша кількість хромосом....Автор навіть процитувати коректно не може, можливо в нього інша кількість хромосом?)

Михаил Курдюков reply Радега Руслан

Зміст не змінився, а значить все коректно. То може це у вас щось з хромосомами?

Gregory House reply Михаил Курдюков

Йшла в театрі нова п'єса,

Сіра й нецікава.

Штовхнув глядач потихеньку

Сусіда , що справа.

- Йдімо звідси. Це ж не п'єса,

А якась полова.

А сусід йому: -  Непрада,

Штука це чудова.

Видно в нас смаки несхожв

Й різні інтереси...

Не знав глядач, що з ним поруч

Сидів автор п'єси.

Яремчук Діма reply Михаил Курдюков

Перекручувати слова і видавати в іншому світлі- вершина журналістики

17:00 Дев'ять годин без світла. Де у вівторок застосують планові відключення? 16:20 Явище  трапляється раз на 200 років: мініатюрна комета наблизиться до Землі 16:17 Віце-чемпіон світу з шахів Віктор Матвіїшен розділив першість на домашньому меморіалі Федора Богатирчука 15:37 «Реанімація» вінницького аеропорту: на що витратять понад мільярд гривень? Від читача 14:54 Дякую Вам за допомогу! Вона просто безцінна 15:25 Міжнародний зимовий Кубок «Ниви» здобули юні футболісти Кишинева photo_camera 14:59 На Вінниччині для дітей загиблих учасників АТО підготували подарунок — відпочинок у Єгипті 14:18 В облраді проводять службове розслідування щодо директора «Вінницяоблводоканалу» 14:11 На блокпосту зупинили Sкoda на «євроблясі», яка була в міжнародному розшуку 13:22 Роздержавлення: Уряд передає автопарк на Вінниччині для приватизації 12:20 Дощ, сніг та шторм: в Україну увірветься активний циклон (Прогноз на тиждень) 11:40 У полоні самотності: паралізована вінничанка три дні пролежала сама в квартирі 11:30 У Вінниці вкрали «Toyota Land Cruiser 200» за 70 тисяч доларів 11:07 Приємно робити чистоту чужими руками 10:59 ДТП на Немирівському шосе та хулігани на площі Могилка: відео за вихідні 10:20 Сьогодні відзначають свято Знамення та вшановують ікону Богородиці 10:04 Вірю-не вірю: Наскільки добре ви обізнані про кір 09:43 Де сьогодні вінничани сидітимуть дев'ять годин без світла 09:16 Найпопулярніші нові авто, як справи з новим розмитненням та тест-драйв: огляд автоновин 08:33 Що очікує долар, євро та рубль на цьому тижні (10 – 16 грудня)?
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook