У Вінниці візьмуть кредит, щоб зібрати п’ять тролейбусів VinLine

У Вінниці візьмуть кредит, щоб зібрати п’ять тролейбусів VinLine
У планах на 2021 рік — зібрати 10 VinLine. Тобто, кредит в «Укргазбанку» покриє половину від витрат на ці машини / Фото: transphoto.org
  • Позику на 35 мільйонів гривень хочуть взяти в «Укргазбанку». Цих коштів має вистачити, щоб закупити запчастини та зібрати п’ять тролейбусів VinLine.
  • Рішення вже схвалив виконком міськради. Тепер його погодити мають на черговій сесії міськради. Які умови кредитування?

Виконком міськради 4 березня надав дозвіл «Вінницькій транспортній компанії» на отримання кредиту в «Укргазбанку». Про це йдеться в рішенні, яке опубліковано на сайті міської ради.

Вінницькі посадовці погодили умови договору: розмір кредиту не більше 35 мільйонів гривень, який беруть на фінансування процесу виробництва п’яти тролейбусів VinLine (PTS-12) з автономним ходом.

Термін кредитування — до п’яти років, під 12,5% річних. Комісія за управління кредитними коштами в частині обслуговування позичкового рахунку —  0,1% від загального ліміту кредитної лінії щомісячно, протягом першого року кредитування. Виплачувати кредит збираються з бюджету Вінницької міської тергромади. Графік повернення боргу — рівними частинами, щомісячно, разом зі зменшенням ліміту кредитної лінії протягом всього строку користування кредитом.

Відео дня

Тепер цей договір мають ухвалити на сесії міськради, 26 березня. Але не виключаємо, що його умови ще можуть змінитись. Наприклад, договір на закупівлю в лізинг десяти турецьких автобусів Otokar пройшов три редакції змін. До речі, послугу лізингу на «Отокари» надає «Укргазбанк». Раніше міська влада взяла кредит на 249 мільйонів гривень в «Укргазбанку», щоб утеплити дитсадки та школи.

Довідка

Тролейбуси VinLine стали збирати у 2019 році, склали шість одиниць за два роки. Їхня офіційна назва PTS-12.

Шостий VinLine і наразі останній, який був зібраний у ТТУ. Машина має автономний хід, що дозволяє проїжджати 20 кілометрів на власному заряді батареї / Фото: transphoto.org

Вінницькі транспортники закуповують матеріали для VinLine по запчастинах — кузов та ходова від білоруського МАЗ, двигун від компанії з Броварів «Політехносервис», інформаційна система — вінницька розробка.

Так, за словами керівника транспортної компанії Михайла Луценка, виходить дешевше, ніж купувати новий тролейбус: вартість одного VinLine близько 6 мільйонів 800 тисяч гривень, тоді як новий з заводу коштує понад 7,5 мільйонів.

— Тролейбус, який ми збираємо своїми силами, дозволяє утримувати робочі місця і нормальний рівень оплати праці для спеціалістів. Бо зарплата тих людей, які працюють над збіркою тролейбусів, більша, — говорив раніше Луценко. 

На 2021 рік заклали у план виготовлення 10 вінницьких тролейбусів. Тобто, позика в «Укргазбанку» покриє виготовлення тільки половини транспорту з цього замовлення. Зараз тривають закупівлі у ProZorro із загальним кошторисом більше 66 мільйонів гривень.

 

Читайте також:

На запчастини для тролейбусів VinLine хочуть витратити понад 66 мільйонів гривень

У Харкові їздить «близнюк» нашого VinLine

Ціна на проїзд у Вінниці росте, а комфорт — ні. Як це змінити?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (69)
  • Андрей Леонов

    Ми часто не замислюємося про важливість кредитної історії, а зіпсувати її досить просто. Навіть несвоєчасно погашений споживчий кредит в пару тисяч гривень може обернутися великими проблемами. Детальніше за посиланням https://www.mv.org.ua/news/263156-jak_polipshiti_kreditnu_istoriyu_za_dopomogoyu_mikropozik.html

  • Дмитрий Мисюра

    Миллионной остановке, Гройсману и банде, оказалось мало(((( Пора, пора на митинги
  • Геннадий Сторожук

    очередне відмивання грошей...
  • Вадим Шарагов

    І ці проценти будуть платити водіїї.🖐️

    Сергій Кривенчук reply Вадим Шарагов

    Вадим Шарагов Як дурні то хай плотять

keyboard_arrow_up