«Поохали і поїхали далі». Чому у вінницькому автобусі впали двері та що робити у таких випадках

«Поохали і поїхали далі». Чому у вінницькому автобусі впали двері та що робити у таких випадках
Задні двері лежали просто в салоні, але автобус продовжував приймати нових пасажирів / Фото Ігоря Ососкова
  • У автобусі №7, який зранку прямував на Вишеньку, впали задні двері. 
  • Одна з половинок звалилася просто в салон, але автобус рушив по маршруту далі.
  • Чому так сталося? Як реагують на цей випадок у ТТУ? Та що робити, якщо побачили несправність у транспорті?

У спільноті «Транспорт Вінниці» повідомили про випадок, який стався у муніципальному автобусі сьогодні зранку.

«В автобусі ЛАЗ, що прямував сьогодні через Вишеньку близько 8:50 за маршрутом №7, під час руху просто впали двері в салон. Водій продовжив рух за маршрутом, брав нових пасажирів», — пише свідок подій Ігор Ососков.

Він опублікував до свого допису фото, на якому видно, що одна з половинок задніх дверей лежить на підлозі у салоні.

Відео дня

«Трохи згодом зайшли контролери, влаштувати скандал з пасажиркою, яка не встигла протягом зупинки заплатити за проїзд. Побачивши двері, поохали-поахали та відпустили автобус з пасажирами далі», — продовжує Ососков.

Ми звернулися за коментарем до керівника «Вінницької транспортної компанії» Михайла Луценка.

— Зламався кронштейн у двері. Зараз цей автобус вже у гаражі. Цей транспорт був в черзі на капремонт, так що ми почнемо його виконувати дещо раніше, — розказує Луценко.

— А чому транспорт продовжував рух по маршруту, попри таку несправність? — питає журналіст.

— Водій мав би випустити всіх пасажирів з салону, зійти з маршруту і поїхати в автобусний парк. Чому такого не сталося? Будемо з’ясовувати. Водія вже викликали з дому, — у нього сьогодні була коротка зміна, — відповідає керівник «Вінницької транспортної компанії».

Михайло Луценко додає, що якщо пасажири побачили несправність у салоні громадського транспорту, то про це, в першу чергу, треба повідомляти водія цього транспортного засобу.

— Раніше в нас були кондуктори, які за цим слідкували, але тепер їх немає. Водій обходить свій транспорт на кінцевих зупинках, — розказує Луценко. — Пасажири, своєю чергою, можуть повідомити водія про поломку в транспорті під час руху. І ще нам, в таких випадках, телефонують на диспетчерську (0432) 61-16-98.

Контактна інформація «Вінницької транспортної компанії» — на сайті Вінницький трамвай

З 1 серпня, нагадаємо, вартість проїзду в транспорті зросла з 4-5 грн до 8 грн.

 

Читайте також:

«Маршрутками катайтесь і не скигліть». Чому вінничани незадоволені роботою громадського транспорту?

У Вінниці презентували 10 турецьких автобусів на газу і два нових маршрути

«Без старих трамваїв Цюрих вже не той». Вінничанин розказав, на чому швейцарці їздять зараз

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (23)
  • В'ячеслав Поляков

    Все просто. Кучка водіїв і ремонтників яким насрать на транспорт.
  • Ирина Бобылева

    Очень часто на жаль приходиться наблюдать за контролерами замками,собираются по 4человека и моют все подряд кости
  • Олександр Мельник

    Проблему вирішено.
  • Оличка Вербецкая

    Правильно потрібно було постукати до салону водія і йому сказати а не робити з цього якийсь цирк,нашим людям би посміятись з чогось!!

keyboard_arrow_up