Міст на Тяжилів не буде вантовим. Дізналися технічні характеристики майбутнього шляхопроводу

Міст на Тяжилів не буде вантовим. Дізналися технічні характеристики майбутнього шляхопроводу
Фото ілюстративне, з відкритих джерел
  • Ще з 2018 року у Вінниці планують побудувати четвертий міст: він має з’єднати над залізничними коліями Тяжилів та Замостя. 
  • Це, на думку посадовців, розвантажить вулиці біля Залізничного вокзалу і дасть коротший шлях мешканцям Тяжилова до інших районів. 
  • А нещодавно міська влада замовила виготовлення оновленого проєкту будівництва цього об’єкта. Що хочуть змінити?

Департамент капітального будівництва 26 вересня оголосив тендер на внесення змін до проєктно-кошторисної документації (ПКД) по об’єкту «Нове будівництво автодорожнього мосту».

Йдеться про об’єкт, який хочуть звести у Вінниці між вулицями Янгеля і Лук’яненка (Ватутіна) через залізничні колії.

Виготовлення проєкту оцінили у 5,6 мільйона гривень. Оновлену ПКД мають завершити до кінця 2023 року. Що цікавого дізналися з технічного завдання майбутньому підряднику?

Відео дня

Для економії змінили конструкцію мосту

Цей проєкт планували ще у 2018 році. Тоді у мерії заявили, що для того, щоб розвантажити вулиці біля Залізничного вокзалу потрібно збудувати новий міст через колії у районі вулиць Янгеля — Ватутіна (нині Левка Лук’яненка). Планували, що він матиме довжину 550 метрів. 

Дорожнє полотно підвісять на вантах — сталевих «канатах» — і будуть щонайменше два спуски на вулиці у Тяжилів та Замостя.

До початку повномасштабної війни, міст планували почати зводити у 2023-му. Тоді, за орієнтовними розрахунками, на його будівництво потрібно було 1,5 мільярда гривень

За оголошеним тендером на зміну проєкту тепер шляхопровід буде не вантовим.

Це, до слова, одна з причин, чому в проєктно-кошторисну документацію потрібно внести зміни. Адже тепер міст буде сталево-бетонним великопролітним балочним «задля економії матеріальних витрат», йдеться в технічному завданні до тендеру.

Інші причини для внесення змін у проєкт: зміна вартості матеріалів, розміру зарплат, які прийняті у 2023 році.

Технічні характеристики

Загальна довжина шляхопроводу (разом зі спусками) складатиме 1 кілометр 174 метри.

Дорога складатиметься з чотирьох смуг по дві в кожному напрямку. Смуги шириною 3 метри. Також з правого боку крайньої смуги руху будуть вело-пішохідні доріжки.

Шляхопровід конструктивно розбивається на наступні ділянки:

  1. Мостову ділянку, загальною довжиною 425 метри, що включає: рамний сталезалізобетонний міст (над залізничними коліями) довжиною 236 метри; балкову ділянку від вулиці Академіка Янгеля до мосту довжиною 33 метри; балкову ділянку від вулиці Левка Лук’яненка до мосту довжиною 156 метри.
  2. Підхід до балкових ділянок з боку вулиці Академіка Янгеля, виконаний, як земляна споруда у підпірних стінках – 327 метри.
  3. Підхід до балкових ділянок з боку вулиці Левка Лук’яненка, виконаний, як земляна споруда у підпірних стінках – 230 метри.
  4. Примикаюча ділянка вулиці Академіка Янгеля – 67 метри
  5. Примикаюча ділянка вулиці Левка Лук'яненка — 75 метри
  6. Кільцева розв’язка (перехрестя вулиць Левка Лук’яненка та Максима Шимка) – 50 метрів.

Зауважимо, що ці відстані є орієнтовними: їх можуть змінити фахівці під час виготовлення проєкту.

А от з інженерних мереж на мостові будуть — зливова каналізація, освітлення, телефонна лінія. Електроопори під освітлення мають бути розраховані на додаткове навантаження, якщо до них причеплять контактну мережу перспективної лінії тролейбуса.

Опитування

Чи треба будувати міст, який з'єднає Тяжилів та Замостя?

Також проєктанти мають врахувати, що міст потрібно заземлити від струмів «Укрзалізниці» та захистити колії на час будівництва. Вірогідно, рух залізничного транспорту не будуть призупиняти, поки зводитимуть міст.

Коли почнеться будівництво

Очікується, що міст будуватимуть у дві черги — спочатку побудують мостову переправу, а уже потім під'їзні шляхи та розв’язку. Коли це буде? Конкретної відповіді на це питання зараз немає.

За свіжим рішенням виконкому №1574 від 22 червня 2023 року, будівництво мосту запланували «до виконання у наступні роки». І на його будівництво хочуть залучити саме кошти державного бюджету, а не місцевого.

Раніше, нагадаємо, у мерії оголосили про будівництво протирадіаційного укриття для ще одного вінницького ліцею.

 

Читайте також:

«Ми готові знести цю незаконну забудову». Про будівництво автомийки на Юності

У Вінниці пропонують повернути понтонний міст на острів Кемпа

На Київській почали нове будівництво — Що там зведуть?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (49)
  • Rodion Protopopov

    Ніколи не буде підходящого часу!Так і живемо.А міст був потрібен ще років 10 тому і голосування,в якому більше 50 відсотків підтримки,цьому найкраще підтвердження.
  • Марина Козорезова

    Чергове відмивання коштів!Жеруть, жеруть і все мало. Щоб вже ці кошти вам пір'ям проросли в ... і в д..і
  • Читач92

    Це фейк, Моргунов чотири роки Київский ремонтували?
  • Анна Якимчук

    Краще на Старому місті.... Але взагалі не наразі.. В країні війна, і всі сили і кошти на передову

    Ярик Пашкевич reply Анна Якимчук

    Анна Якимчук а там вже ту ту.. забудували все що можливе.. і урбанизди вже топили за " пішохідний міст" 😂😂

keyboard_arrow_up