Для Вінниці хочуть закупити 10 електробусів. Готові заплатити понад 220 мільйонів гривень

Для Вінниці хочуть закупити 10 електробусів. Готові заплатити понад 220 мільйонів гривень
У Вінниці наразі є один електробус: це китайський SkyWell. Фото з архіву «20хвилин»
  • У ProZorro оголосили закупівлю електробусів та зарядних станцій до них.
  • «Вінницька транспортна компанія» хоче отримати десять машин та вісім зарядних станцій до них.
  • Транспорт зможе перевозити до 75 пасажирів, буде обладнаний кондиціонерами.
  • Поставка бусів очікується в 2022 році. Але наразі тендер призупинено. Чому так?

«Вінницька транспортна компанія» оголосила закупівлю десяти електробусів, трьох зарядок прискореного типу («швидка зарядка») та п’ять зарядок тривалого циклу («повільна зарядка»). 

На все це готові витратити феноменальну суму — 221 мільйон 667 тисяч 300 гривень. Транспортники очікують, що все обладнання — і автобуси, і зарядки — переможець тендеру надасть протягом 92 днів: з 1 липня до 1 жовтня 2022 року.

Особливості електробусів

З тендерної документації дізнались технічні параметри електробусів. «Вінницька транспортна компанія» хоче отримати нові машини, вироблені у 2022 році та такі, що підлягають першій реєстрації.

Відео дня

Це має бути низькополий транспорт, довжиною 12 метрів і шириною 2,55 метра. Загалом салон електробусу має вміщувати не менше 75 пасажирів, з яких 28 повинні бути на сидячих місцях (включаючи місце водія). Кількість дверей — три, кожна з них з двома створками.

В салоні повинна бути обладнана система вентиляції та опалення. А ще інформаційна система: табло + динаміки. Повинні бути підключені три валідатори і бортова консоль у водія.

Кузов електробусу має бути виготовлений з нержавіючої сталі чи зі сталі, обробленої антикорозійним покриттям. Колір кузову — зелений з екорекламою.

Тип двигуна — асинхронний або синхронний центральний не менше 1 х 200кВт,  або 2 х 60 кВт ( в піку 2 х 125 кВт), інтегрований з портальним мостом ZF, або еквівалент. Сумарна ємність батарей — 210 кВт-год.

Виставляються вимоги і до зарядних станцій. Вони мають живитись від контактної мережі громадського транспорту з напругою 600 Вольт. Їх поставлять на кінцевих зупинках. Відтак, швидка зарядка має відбуватися за 10 хвилин, а повільна зарядка — за 4 години.

Гарантійний строк експлуатації електробусів — 24 місяці без обмеження пробігу. Термін експлуатації кузова — не менше 15 років, термін експлуатації батарей — не менше 7 років.

Чому тендер «призупинено»

«Вінницьку транспортну компанію» закидали скаргами потенційні учасники торгів: фірми скаржаться на дискримінаційні умови тендеру, серед яких короткий строк поставки електробусів та те, що тендерна документація прописана під конкретного постачальника. 

Зокрема, один зі скаржників пише, що «регулювання рульової колонки разом з панеллю приладів здійснюється тільки у електробусів виробництва Skywell». Транспортники спростували це та відповіли, що «на ринку присутня продукція більше двох виробників».

І наразі тендер на 220 млн грн призупинений. Антимонопольний комітет розглядатиме скаргу на дискримінаційні умови від луцької компанії «БКМ-Україна». Перевіряльники 30 листопада вирішать, чи треба вносити зміни у тендерну документацію закупівлі.

В цьому році, нагадаємо, для Вінниці закупили десять турецьких автобусів на газу.

 

Читайте також:

На який маршрут випустять новий VinLine? Загадка від мерії Вінниці

Дорогі пільговики. Скільки заробило вінницьке ТТУ на перевезенні пенсіонерів

Вінниці можуть передати 70 трамваїв зі швейцарського Цюриха. Що це будуть за вагони?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up