До кінця 2016 року по Вінниці буде їздити вже чотири трамваї, які відновили силами комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». Про це розповів виконуючий обов’язки директора підприємства Микола Луценко.
— Четвертий трамвай готовий на 90%. Це перший трамвай, який має найменшу довжину. Тут по-іншому встановлена система керування й управління двигунами – вона зверху, а не знизу. Трамвай обладнаний низькополою вставкою для людей з інвалідністю, — казав Луценко.
Більшість деталей виробляється саме у Вінниці. Це пластикові панелі, каркас. Інші комплектуючі — чеські. А сидіння для нового Vin Way купили у Львові.
Незважаючи на те, що трамвай поки що немає дверей, облаштованого салону, кабіни водія та іншого — його планують запустити вже через два тижні. Але, в тестовому режимі.
За словами мера Вінниці Сергія Моргунова, трамвай після випробуваннь та сертифікації випустять у місто. Ймовірно, це буде на початку наступного року.
Реконструкція старого трамваю у сучасний Vin Way коштувала 7 мільйонів гривень.
У 2017 році місто панує виготовити два 16-метрових і один 30-метровий трамваї.
Нагадаємо, що 2 вересня вийшов на маршрут новий Vin Way. На відміну від двох попередніх — він має довжину 31 метр та може вмістити до 300 пасажирів.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
«Новые трамваи самим делать выгодно, – рассказал исполняющий обязанности Винницкого городского головы. – Ведь их закупать очень дорого. Ориентировочная стоимость трамвая, например, польского производства составляет примерно 50 млн грн. Львовские трамваи, которые предлагаются сейчас на рынке, стоят 26-27 млн грн. Наш винницкий - обошелся в 4 миллиона гривень. Учитывая то, что в следующих трамваях мы будем делать дополнительную низкополую вставку для удобства пользования людей на колясках, он обойдется примерно в 6 миллионов. Но это не 50 и не 26».
Подробности читайте на УНИАН: http://www.unian.net/society/1157871-vinnitskaya-transportnaya-kompaniya-vyipustila-na-liniyu-modernizirovannyiy-tramvay.html
Так, згоден своє виробництво це добре. Але 6, це не 7? Цікаво куди "інвестували " зайвий мільйон?
"Більшість деталей виробляється саме у Вінниці. Це пластикові панелі, каркас. Інші комплектуючі — чеські. А сидіння для нового Vin Way купили у Львові." Невже пластикові панелі та каркас це "більшість"?
"Це перший трамвай, який має найменшу довжину. " - при чому став найдорожчим це напевне європейський підхід до виділених коштів, вміють працювати .
Щодо зайвого мільйона, припускаю, що піднялися ціни
"Більшість деталей виробляється саме у Вінниці. Це пластикові панелі, каркас". Мене особисто, також здивувало на скільки у нас у місті Вінниці коштовні пластикові панелі та каркас......
Шановний опонент, що вартість збільшилась мене не здивувало, 1 млн 16% - то це дрібниці, це з бюджетні кошти а не кошти Петра Олексійовича, і не Володимира Гройсмана. Це не сліпий траст і не знесення МАПІВ рошен у Киїїві, це бюджетний 1 млн.
Це не цікавить нікого це бюджет і це нормально.
Такі успіхи в освоєні коштів керівника спонукали нашого мера залучити його до керівництва містом а саме:
"Сьогодні під час засідання виконавчого комітету міської ради Вінницький міський голова Сергій Моргунов повідомив, що на посаду нового заступника, який куруватиме сферу житлово-комунального господарства, буде призначено Миколу Форманюка." 20.10.2016
На сайті міської ради гарно висвітлені досягнення Миколи Ф але немає статистики покращеня роботи ТТУ, цифри витрачених з бюджету напевне вражаючі. Чекаємо на прибутки ТТУ, та успішні реформи пана Форманюка у житлово-комунальному господарстві. Сьогодні у Шустера сказали що Вінниця у лідерах по втратах тепла при наданні комунальних послуг населеню 21%. Чекаємо нових покращень у платіжках за грудень. 1 млн це дрібниці, головне людина "спеціаліст" у всьому що ТТУ що комуналка, якщо потрібно та пан Гройсман попросить і реформу за реформу медицини проведе.
По-друге, швейцарські трамваї дуже старі. І такі залишилися тільки в музеї, а наступну хвилю закупки вони ще не списують. Через років 15-20 подеформовуються рами, і вони уже не будуть підлягати відновленню, хоч один капремонт ще можна зробити і потреба в ньому вже відчувається і по вигляду слонів, і по ходу вагонів.
Залізо в Чехії і Швейцарії не суттєво різниться (і ті, і ті до речі його частково купували в СРСР), зате рами у Татр все-таки на 15-20 років молодші...