З 5 березня у приміщенні колишнього Нацбанку на Соборній, 36 стали приймати заявки на «Муніципальну картку вінничанина» — пластикову картку, якою будемо платити за проїзд у транспорті.
Комунальне підприємство «Вінницякартсервіс» вже назбирали 33 тисячі заявок (станом на 13 травня) та щодня приймають по 400-500 людей. Для непільговиків на підприємстві незабаром запустять можливість оформити картку через Інтернет.
— Якщо до нас підуть за загальними, студентськими та учнівськими картками, то ми не зможемо впоратися з такою кількістю людей. Тому переводимо цю послугу онлайн. Заявку на картки можна буде оформити через наш сайт, без особистого звернення до офісу, — сказав технічний директор «Вінницякартсервіс» Олег Іванов.
На підприємстві обіцяють, що вже протягом цього тижня (до 19 травня), на сайті et.vn.ua відкриють онлайн-форму, в якій люди зможуть подавати заявки на е-квиток.
На загальну «Муніципальну картку вінничанина» потрібно буде внести свої персональні дані: ім'я, прізвище, по-батькові; паспортні дані; місце проживання, номер телефону і електронну пошту. До заявки підвантажуєте ще свою фотографію.
— Загальна карта видається, незалежно від того, де прописана людина. Тобто, персоніфікованою карткою зможуть користуватися всі українці. Але вона не надає їм пільгового проїзду, — сказав Іванов.
У форму на студентську картку треба внести такі ж дані. А ще — серію та номер студентського квитка. Дані перевірять через реєстри, система підтвердить, що людина є студентом/студенткою.
У онлайн-формі на учнівську картку потрібно буде вносити дані одразу двох людей.
— Разом з персональними даними потрібно буде вказати ще номер та серію учнівського квитка. Або батьки учнів заповнять паперові анкети, які ми роздаватимемо на школи, — сказала очільниця «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна. — Додатково, на учнівську муніципальну картку потрібно внести персональні дані представника: одного з батьків, опікунів, що несуть відповідальність за дитину.
Оформити е-квиток онлайн зможуть всі, крім пільговиків. Адже останнім першу картку видаватимуть безкоштовно, а так існуватиме ризик, що люди, які не є пільговиками, спеціально оформлятимуть саме ці картки.
— Людина онлайн одразу оплачує вартість картки — 60 гривень. А коли картка буде готова, то заявникам надішлють SMS, щоб люди приходили до нас забрати свій пластик, — сказала директорка «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
Сервіс буде доступний за цим посиланням: et.vn.ua/order-card
Електронний квиток у транспорті — це не тільки картки вінничан, а ще близько 2000 валідаторів (пристроїв, які будуть знімати гроші з карток та видавати квитки - авт.), біля 700 бортових систем.
Усе це мали почати тестувати ще в квітні. Утім, тест у транспорті відтермінували до червня, через зміни в проектній документації на вимогу консультантів та Європейського банку реконструкції та розвитку.
— Узгоджуємо остаточну версію проектної документацію на систему е-квитка, з 18 по 21 червня триватиме тестування валідаторів у транспорті. Після цього етапу почнемо видавати картки на руки, — розказала очільниця КП «Вінницякартсервсіс» Катерина Бабіна.
Нині у кожному трамваї, тролейбусі, автобусі прокладають додаткову кабельну мережу для їх роботи: обладнали вже 298 одиниць міського транспорту, на які можна вже чіпляти валідатори та бортове обладнання для водія. Це робитимуть вже у травні, але сама система ще не працюватиме для пасажирів — запуск електронного квитка станеться тільки тоді, коли пройде її тестування.
Після запуску електронного квитка платити за проїзд можна буде готівкою, банківськими картками, смартфоном з NFC-чіпом. Але найбільше переваг матиме «Муніципальна картка вінничанина».
Зокрема, власники карток зможуть їздити з пересадкою протягом 30 хвилин. Для прикладу, якщо пасажир з Київської у центр проїхав за 15 хвилин, то людина матиме ще 15 хвилин для поїздки у трамваї чи іншому виді транспорту. Така опція не діятиме на поїздки в маршрутках.
Пакет проїзного квитка діятиме не місяць, а 30 днів. Для прикладу, придбали 10-го числа проїзний квиток і зможете використовувати його до 10-го числа наступного місяця. Така послуга буде доступною з вересня 2019 року.
У планах розробників підв’язати якомога більше сервісів на картку вінничанина — велопрокат «Nextbike», ідентифікація особи у «Прозорому» офісі, лікарнях тощо. Але цьогоріч — буде тільки розрахунок за проїзд у транспорті.
Протягом літа увесь транспорт обладнають валідаторами, щоб запустити е-квиток у жовтні 2019 року. Але увесь наступний 2020 рік буде тестовим, і у транспорті можна буде надалі платити за проїзд готівкою.
Читайте також:
Фото: архів «20хвилин», скріншоти з сайту et.vn.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 48 від 27 листопада 2024
Читати номер
Михайло
Не понятно яка різниця між проїздним і МКВ(і там і там прописано все однаково- підкреслили б,виділили що куди входить)
"придбали 10-го числа проїзний квиток і зможете використовувати його до 10-го числа"- а далі що? Нову картку купляти? А термін дії- 5 років то що? То її поповнювати можно маб.
Пояснили б людям краще...
Светлана Рулько
Валерий Чудновский reply Светлана Рулько
Так, добре відомо.
Монетизація пільг у Вінниці та селищі Десна станеться після того як це ухвалять органи місцевого самоврядування.
І за нашою інформацією, цьогоріч всі пільговики, які мають на це право, їздитимуть і надалі безкоштовно.
https://vn.20minut.ua/Podii/do-monetizatsiyi-pilg-na-proyizd-gotuyutsya-pislya-poyavi-e-kvitka-u-t-10757148.html
Георгий
Валерий Чудновский reply Георгий
Тобто, до того часу і маршрутки, і муніципальний транспорт має бути облаштований всією електронікою.
Про які 1,5 роки на тестування ви кажете? Мені невідомо.
анонім
Шановний авторе, вдячний Вам за освітлення діяльності чудового комунального підприємства "Вінницякартсервіс". Все дуже добре, все чудово, але мені особисто, та напевне переважній більшості читачів цікаво у скільки нам обійшлось утримання підприємства яке так "необхідне" місту.
Я звертався до Ваших колег Ольги та Марії викладати для читача інформацію скільки місто витратило коштів на чудові комунальні підприємства. Повірте це дуже цікаво.
http://www.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/ContentLibrary/def75ea4-c1d0-4984-ac20-94f7f580507a/28/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.pdf
Не буду в чергове писати про автомобілі, але майже 700 т грн на зарплату?
Шановні читачі, погляньте на структуру підприємства і подумайте куди місто могли б витратити ці кошти, стан транспортної компанії.
Шановні журналісти , дозвольте читачам знати ціну "перемог" нашої міської влади, це корисна інформація для тих хто восени буде голосувати за пана Гройсмана, а потім скиглити коли доведеться платити за комуналку, та чути байки про справедливу ціну.