«Вінницяхліб» змінює упаковку для більшої зручності покупців (Прес-служба ВП «Вінницяхліб»)

Цієї весни легендарна торгова марка «Вінницяхліб» видозмінює свій логотип та дизайн упаковки продукції. На цей крок виробник насамперед пішов для того, щоб спростити покупцям пошук конкретного виробу в магазинах. 

«Вінницяхліб» змінює упаковку для більшої зручності покупців (Прес-служба ВП «Вінницяхліб»)

«Сьогодні на хлібних поличках може розміщуватись до 15 найменувань хлібобулочної продукції лише торгової марки «Вінницяхліб», – пояснює комерційний директор ПАТ  «Концерн Хлібпром» Ігор Юдін. – Це по кілька позицій кожного виду виробів. Тому ми впровадили дворівневу кольорову схему – присвоїли вже типові кольори певним видам продукції та окремо – для кожної назви». 


Так, житньо-пшеничні види продукції в подальшому вбиратимуть в упаковку зеленого кольору, батони – червоного, пшеничні хліби – синього, заварні хліби – коричневого і т.д. В межах видів різні продукти позначатимуться різним кольором назв. І додатково розміщуватимуть написи на торці упаковки. 


Вінничани та мешканці області вже мали змогу побачити зміни на прикладі таких виробів, як: «Бородінський», «Житній Новий», «Вінницький Заварний с сиром та цибулею» та «Батон Міський». 


До зміни дизайну в компанії підійшли ґрунтовно і водночас видозмінили логотип компанії.

 

«Ми прибрали з логотипу зайві елементи, які ускладнювали пошук торгової марки та сприйняття логотипу, – коментує Ігор Юдін, – і додали його шрифту ретротональності. Адже фірмове зображення транслює нашим споживачам ким ми є, а вінтажний стиль 60-тих  якнайкраще свідчить про десятки років досвіду, про історію виробництва, що налічує кілька поколінь. Це особливо важливо у комунікації з молоддю, яка щодня зустрічає у магазинах продукцію все більшої кількості виробників».


Проте новий логотип, за словами розробників, не втратив впізнаваного фірмового кольору, який  впродовж багатьох років вже асоціюється у наших співвітчизників з високою якістю хліба та традиціями натурального виробництва. Бо політика виробництва «Вінницяхліб» залишається незмінною – це корисна продукція щоденного вжитку, з натуральних інгредієнтів, та вироби на заквасках.


Свої враження та пропозиції виробник просить споживачів залишати за номером безкоштовної гарячої лінії компанії – 0 800 508 900. 

00:15 Під драйвову рок-музику відкрили новий сезон фонтану «Рошен» photo_camera 20:03 Відкриття фонтану Рошен. На набережній багато людей, поліції і музики photo_camera 18:32 Фоторепортаж: Один день на Vinnytsia Food Fest photo_camera 18:04 ДТП на Вишеньці: водій Газелі протаранив три автівки та втік play_circle_filled photo_camera 17:46 «Шашлик прекрасний, а от афробургер не дуже»: відгуки відвідувачів Vinnytsia Food Fest photo_camera 17:28 Забіг у повзунках: малюків приманювали смартфонами, ключами та іграшками photo_camera 17:08 Укрзалізниця анонсувала «сакурні» рейси в Західну Україну 16:00 Сезон кліщів у розпалі. Чим вони небезпечні і що робити, якщо вкусили? play_circle_filled photo_camera 15:04 Пожежа на Поділлі: загорілась їжа на плиті. В квартирі була дитина 14:01 У Подільському зоопарку новий мешканець. Питають, як назвати? 13:37 Поліція про аварію на Данила Галицького: серед потерпілих була жінка-пішохід 13:17 «Це крутіше, ніж Олімпійські ігри!» - У Вінниці стартувала олімпіада з програмування 13:16 На змаганнях «Олімпійське лелеченя» визначили найспортивнішу школу Вінниччини photo_camera
photo_camera

Вчора, 20 квітня, у Вінниці розпочався третій фестиваль вуличної їжі. Поспілкувалися із гостями заходу про фест, ціни...

photo_camera

19 квітня на стадіоні вінницького Центрального парку культури і відпочинку пройшов обласний етап конкурсу «Олімпійське лелеченя»....

photo_camera

Нову інсталяцію поставили поблизу фірмового магазину «Roshen», що на Соборній Шість «зайців», які подекуди вище дорослої...

Сьогодні, 21 квітня 2018 року, вінничани зможуть побачити рідкісну червонокнижну мавпу Бразза у Подільському зоопарку.

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up