Цієї весни легендарна торгова марка «Вінницяхліб» видозмінює свій логотип та дизайн упаковки продукції. На цей крок виробник насамперед пішов для того, щоб спростити покупцям пошук конкретного виробу в магазинах.
«Сьогодні на хлібних поличках може розміщуватись до 15 найменувань хлібобулочної продукції лише торгової марки «Вінницяхліб», – пояснює комерційний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Ігор Юдін. – Це по кілька позицій кожного виду виробів. Тому ми впровадили дворівневу кольорову схему – присвоїли вже типові кольори певним видам продукції та окремо – для кожної назви».
Так, житньо-пшеничні види продукції в подальшому вбиратимуть в упаковку зеленого кольору, батони – червоного, пшеничні хліби – синього, заварні хліби – коричневого і т.д. В межах видів різні продукти позначатимуться різним кольором назв. І додатково розміщуватимуть написи на торці упаковки.
Вінничани та мешканці області вже мали змогу побачити зміни на прикладі таких виробів, як: «Бородінський», «Житній Новий», «Вінницький Заварний с сиром та цибулею» та «Батон Міський».
До зміни дизайну в компанії підійшли ґрунтовно і водночас видозмінили логотип компанії.
«Ми прибрали з логотипу зайві елементи, які ускладнювали пошук торгової марки та сприйняття логотипу, – коментує Ігор Юдін, – і додали його шрифту ретротональності. Адже фірмове зображення транслює нашим споживачам ким ми є, а вінтажний стиль 60-тих якнайкраще свідчить про десятки років досвіду, про історію виробництва, що налічує кілька поколінь. Це особливо важливо у комунікації з молоддю, яка щодня зустрічає у магазинах продукцію все більшої кількості виробників».
Проте новий логотип, за словами розробників, не втратив впізнаваного фірмового кольору, який впродовж багатьох років вже асоціюється у наших співвітчизників з високою якістю хліба та традиціями натурального виробництва. Бо політика виробництва «Вінницяхліб» залишається незмінною – це корисна продукція щоденного вжитку, з натуральних інгредієнтів, та вироби на заквасках.
Свої враження та пропозиції виробник просить споживачів залишати за номером безкоштовної гарячої лінії компанії – 0 800 508 900.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер