«Вінницяхліб» змінює упаковку для більшої зручності покупців (Прес-служба ВП «Вінницяхліб»)

Цієї весни легендарна торгова марка «Вінницяхліб» видозмінює свій логотип та дизайн упаковки продукції. На цей крок виробник насамперед пішов для того, щоб спростити покупцям пошук конкретного виробу в магазинах. 

«Вінницяхліб» змінює упаковку для більшої зручності покупців (Прес-служба ВП «Вінницяхліб»)

«Сьогодні на хлібних поличках може розміщуватись до 15 найменувань хлібобулочної продукції лише торгової марки «Вінницяхліб», – пояснює комерційний директор ПАТ  «Концерн Хлібпром» Ігор Юдін. – Це по кілька позицій кожного виду виробів. Тому ми впровадили дворівневу кольорову схему – присвоїли вже типові кольори певним видам продукції та окремо – для кожної назви». 


Так, житньо-пшеничні види продукції в подальшому вбиратимуть в упаковку зеленого кольору, батони – червоного, пшеничні хліби – синього, заварні хліби – коричневого і т.д. В межах видів різні продукти позначатимуться різним кольором назв. І додатково розміщуватимуть написи на торці упаковки. 


Вінничани та мешканці області вже мали змогу побачити зміни на прикладі таких виробів, як: «Бородінський», «Житній Новий», «Вінницький Заварний с сиром та цибулею» та «Батон Міський». 


До зміни дизайну в компанії підійшли ґрунтовно і водночас видозмінили логотип компанії.

 

«Ми прибрали з логотипу зайві елементи, які ускладнювали пошук торгової марки та сприйняття логотипу, – коментує Ігор Юдін, – і додали його шрифту ретротональності. Адже фірмове зображення транслює нашим споживачам ким ми є, а вінтажний стиль 60-тих  якнайкраще свідчить про десятки років досвіду, про історію виробництва, що налічує кілька поколінь. Це особливо важливо у комунікації з молоддю, яка щодня зустрічає у магазинах продукцію все більшої кількості виробників».


Проте новий логотип, за словами розробників, не втратив впізнаваного фірмового кольору, який  впродовж багатьох років вже асоціюється у наших співвітчизників з високою якістю хліба та традиціями натурального виробництва. Бо політика виробництва «Вінницяхліб» залишається незмінною – це корисна продукція щоденного вжитку, з натуральних інгредієнтів, та вироби на заквасках.


Свої враження та пропозиції виробник просить споживачів залишати за номером безкоштовної гарячої лінії компанії – 0 800 508 900. 

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

12:59 Через коротке замкнення електромережі на Вінниччині згоріла кухня 12:32 Офіційно: "Пироговці" передали хірургічний центр. Коли відкриють? 12:09 Місто підписало угоду з «Укргазбанком» для допомоги бізнесу photo_camera 12:03 «Злива, що змиває все напускне та зайве»: Прем’єра пісні ТІК play_circle_filled Від читача 17:19 Заборонити продаж кішок та собак в Україні. 11:40 Завтра перекриють рух транспорту через Київський міст. Як ходитимуть маршрутки? 10:59 У Вінниці збираються захисники тварин на акцію в пам'ять про загиблих собак 10:15 Будують муніципальне житло по Маяковського. Вже розподіляють квартири 10:05 «Їдьте привезіть кров, бо помре». Кого лікарі з Хмільника відправили у Вінницю з сумкою-холодильником 09:30 З пансіонату пропав 44-річний Сергій. Він без зубів та шкутильгає (ФОТО) 09:01 Іпотека чи оренда: що вигідніше (Прес-служба ПриватБанку) 08:45 Курс валют НБУ на 20 липня. За скільки сьогодні продають долари? 07:30 Прогноз погоди в Вінниці сьогодні, 20 липня  2018 року 20:09 Инновационная Винница: как IT-cluster изменит индустрию программирования 18:35 Смертоносні колії і вагони. Люди не знають елементарних правил безпеки 18:32 Шість гектарів трояндового раю: на Вінниччині розквітли елітні квіти play_circle_filled 18:28 Майже рік дві жінки судилися через допис у фейсбуку 17:04 Дев'ять годин без світла. Де у п'ятницю застосують планові відключення? 16:50 Частину зимової субсидії можна отримати грошима. Скільки дадуть? 16:34 Собака померла, котенят вбили. У Вінниці шукають живодерів (ФОТО 18+) photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up