Замінять все — колії, дорогу, тротуари. Нюанси реконструкції, яка має прибрати затори на Пирогова

Замінять все — колії, дорогу, тротуари. Нюанси реконструкції, яка має прибрати затори на Пирогова
Завдяки реорганізації руху і реконструкції вдасться збільшити пропускну здатність дороги: у напрямку центра — потенційно на 80%, а у бік вулиці Скалецького — близько на 20%. Такі очікування є у міської влади / Фото: vmr.gov.ua
  • 700 метрів вулиці, між Урожаєм і Пироговкою, планують перекрити на реконструкцію.
  • З цікавого — поставлять кілька нових світлофорів, приберуть острівці біля перехрестя з вулицями Блока-Литвиненко, а громадський транспорт отримає виділену смугу. У теорії це має прибрати затори.
  • З неприємних незручностей — жителі Вишеньки та Електромережі можуть залишитися без трамвая в напрямку Центра міста. Але це ще не точно.

Цієї весни планують розпочати реконструкцію частини вулиці Пирогова. У мерії повідомляють, що ремонтуватимуть ділянку вулиці протяжністю 700 метрів.

Буде замінена колія трамвая біля Медуніверситету, ремонт дороги й тротуарів. Ще облаштують кілька нових пішохідних переходів зі світлофорами та висадять 100 дерев.

Ми роздивились ескіз планів та помітили ряд цікавих особливостей цієї реконструкції.

Відео дня

Світлофори замість острівців

Першочергове завдання реконструкції — змінити організацію руху так, щоб прибрати затори. Зокрема, планують забрати острівці. Завдяки цьому буде три повноцінних смуги руху в напрямку Келецька - Пирогова - Центр.

— Напрямні острівці на перехресті Блока-Пирогова, через які звужено дорогу, будуть демонтовані. Також буде заборонений лівий поворот з Пирогова на Блока, якщо їхати з Келецької в напрямку центра. Це тестове рішення, ефективність якого ми будемо ще досліджувати, — пояснив журналісту 20minut.ua керівник КП «Агенція просторового розвитку» Максим Кравчук.

У колах виділені два перехрестя, де будуть влаштовані переходи зі світлофорами / Фото: vmr.gov.ua

Окрім того, запланували поставити кілька нових світлофорів. Перед цим фахівці виконали комп’ютерне моделювання і налаштували циклограму майбутніх світлофорів.

«Завдяки додатковим смугам і синхронізації роботи світлофорів на перехрестях з вулицями Келецька та Блока, пропускна здатність дороги збільшується. У напрямку центра — потенційно на 80%, а у бік вулиці Скалецького — близько 20%», — повідомили результати моделювання на facebook-сторінці мера Вінниці Сергія Моргунова.

Разом зі світлофорами облаштують пішохідні переходи на перехресті Блока - Пирогова - Литвиненко. Якраз там, де пішоходи систематично перебігають дорогу.

— Також плануємо зробити пішохідний перехід навпроти входу до ринку «Урожай», через вулицю Пирогова. Там також буде світлофор. Підземний перехід залишиться, як і світлофори, що там вже є. Усі світлофори об’єднаємо в єдину мережу, щоб рівномірно розподіляти потік транспорту і не створювати нових заторів, — сказав Максим Кравчук.

Поява смуг «для громадського транспорту»

Втім не всю дорогу віддадуть приватному авто. Кожна крайня права смуга на шляху буда виділеною для громадського транспорту.

— Це систематизує його рух і вивільнить смуги руху для іншого транспорту. Передбачається і систематизація зупинок громадського транспорту в районі Медуніверситету. Це буде зручний вузол, де буде ряд маршрутів різного громадського транспорту, — сказав директор департаменту комунального господарства та благоустрою міськради Юрій Семенюк.

Як бачимо на плані, червоними жирними лініями виділені велодоріжки: їх не виноситимуть на дорогу, а залишать на тротуарах. Також в рамках реконструкції відремонтують інженерні мережі. Після підготовки необхідної інфраструктури, візьмуться за озеленення. На вулиці висадять 100 дерев.

Частина Вінниці буде без трамваїв?

А як будуть їздити трамваї під час реконструкції? Міський голова Сергій Моргунов розповів, що трамвайні колії біля Медуніверситету, планують замінити за технологією «оксамитовий шлях» (прим. — так вже робили на Замостянській, площі Гагаріна, і наразі роблять на Батозькій).

Такий вигляд матиме вулиця Пирогова після реконструкції / Ескіз з vmr.gov.ua

— Ймовірно, рух трамваїв буде перекритий повністю, — пояснив журналісту 20minut.ua керівник департаменту комунального господарства і благоустрою Юрій Семенюк. — Точної відповіді дати поки не можу, бо ми ще не отримали проектно-кошторисну документацію. Також не можу розповісти, як буде організований рух автотранспорту. На виїзній нараді з міським головою ми представили ескіз, передпроектне бачення реконструкції вулиці Пирогова.


Звісно, якщо перекриють проїзд для трамваїв на Урожаї, то жителі Вишеньки й Електромережі зможуть проїхати цим транспортом до центру Вінниці через Барське шосе - Хмельницьке шосе. Тобто, зовсім без трамваїв, мешканці спальних районів не залишаться. Але їм доведеться робити суттєвий «крюк».

А зараз, нагадаємо, вінничани не можуть доїхати трамваєм до Залізничного вокзалу. Це через реконструкцію вулиці Батозької (колишня Кірова - авт.)


Тендер на роботи ще не оголосили. Втім, за планами міської влади, реконструкція 700 метрів цієї магістральної вулиці має розпочатись вже у травні цього року. Завершити роботи планують у максимально можливі стислі терміни – до кінця року, повідомляють на facebook-сторінці мера Вінниці Сергія Моргунова.

Раніше, нагадаємо, писали, що у Вінниці буде ремонт перехрестя за 12,8 мільйона гривень.

 

Читайте також:

Хочуть збудувати 61 котедж на межі Вінниці з Агрономічним. Триває обговорення проекту

Закладають фундамент, встановили ліхтарі та лавочки: як будують десятий мікрорайон?

Ще один міст на Старе місто буде. Але не для автотранспорту, — відповіли у мерії

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (28)
  • Alex Sen

    Виділенні смуги для громадського транспорту це чудово ! І ще шматок нормальних колій .
  • Oleg Braslavskuy

    І як блять їздити шо вертольот купляти,не ну дибіли га,острівці вже замість того щоб розширювати дорогу то вони її звузять,дибіли,а замість світлофора чи на урожаї вліплять коло,і куди поїдеш

    Vitalik Rios reply Oleg Braslavskuy

    Oleg Braslavskuy аффтар жжот
  • Daily

    одне таке  прохання  зробіть будь ласка на в'їзді  в місто  стоянки відстійнки  і видавати по велосипеду  вибачте але таке враження шо ці водії перший раз бачать сфітлофор чи дорожню розмітку
  • Yuriy Korol

    Этот островок основной головняк, и люди идут не в переход , бегут от атб на островок как зайцы

    Максим Краснопір reply Yuriy Korol

    Yuriy Korol Этот островок очень даже в тему, благодаря ему меньше случается дтп, а то что по вечерам тянучка так там и место капец веселое посчитайте сколько там поворотов. Кстати один альтернативно одарённый предлагал закрыть подземный переход и вернуть "зебру" вот тогда там действительно настал бы северный лис .

keyboard_arrow_up