Нові ліхтарі та котлован під трамвайні колії: як за три місяці реконструкції змінилася Батозька

- У Вінниці на понад пів року перекрили одну із вулиць. Після закінчення усіх робіт вона має кардинально оновитися. Але що на ній відбувається прямо зараз?
Від початку реконструкції вулиці минуло понад три місяці, ми продовжуємо стежити за змінами на Батозькій. Цього разу ми прийшли у вихідний день, тому нікого із працівників на ній не застали. Втім, від нашого останнього візиту, а він був майже місяць тому, на вулиці помітні певні зміни.
По-перше, додалося ліхтарних стовпів. Якщо минулого разу вони були лише вздовж однієї сторони вулиці, то тепер по обидві. За словами заступника директора департаменту комунального господарства та благоустрою Юрія Ковальчука, вже працює зовнішнє освітлення вулиці, а роботи з освітленням виконані на майже 90%.
По-друге, на ближчій до залізничного вокзалу частині вулиці викопали котлован. Крім як для прокладання інженерних комунікацій, він потрібен для трамвайних колій, що їх збираються робити за технологією «оксамитовий шлях». У Вінниці такі можна вже побачити на площі Гагаріна, вулиці Замостянській, а також кількох ділянках Соборної та Вишеньки. Хід трамваїв «оксамитом» виходить більш м'яким й тихим.
Котлован має глибину близько метра, а окрім шарів ґрунту, матиме шари каменю, піску тощо. Інженерні комунікації, як нам раніше розповідав директор департаменту комунального господарства та благоустрою Юрій Семенюк, майже всі прокладені. Наступними етапами реконструкції буде монтаж дорожнього полотна і тротуарів.
Нагадаємо, Батозьку почали реконструювати 1 листопада. У той самий день ми розповідали, що ж там відбувається: обмежений рух громадського та приватного транспорту, багато одиниць спецтехніки та працівників.
Через два тижні після початку реконструкції ми знову побували там: демонтовані колії, котлован посеред вулиці, робота над заміною деяких інженерних комунікацій.
Пройшов ще місяць і ми втретє показали, як виглядала реконструкція Батозької: котлован вже зарито, встановлені нові електроопори, з одного боку повністю демонтовані тротуари.
Через два місяці від початку реконструкції ми також були на місці. Тоді нам сказали про наміри до кінця зими поставити крапку з усіма інженерними комунікаціями. Також нас запевнили, що випереджають терміни.
Додамо, що у плані реконструкції Батозької є повна заміна доріг та тротуарів, освітлення та трамвайних колій. Також є пункт з озеленення вулиці: мають постелити газони й висадити клени, сосни, акації. За виглядом це буде нагадувати нинішню Замостянську.
Навпроти «Епіцентру» з обох сторін з'являться зупинки для трамваїв та автобусів. Буде закладено технічну можливість для запуску тролейбусів через цю вулицю.
Батозька матиме дві смуги для руху автомобілів, а також дві колії. Рух останніми для авто не заборонятиметься. Для зручності клієнтів комерційних підприємств, що розташовані вздовж Батозької, облаштують кілька паркомісць. Появи додаткових світлофорів не передбачено.
Загалом на реконструкцію вулиці збираються витратити 175,6 мільйона гривень. Роботи триватимуть до 31 липня 2022 року.
Читайте також:
Вінницький туристичний хаб майже готовий. Які послуги там можна буде отримати
Боятись не можна сховатись: як ми шукали укриття на випадок надзвичайної ситуації
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Rudi Sasik
По европейськи працюють акуратно 🤣🤣🤣🤣
Олександр Григорук
Александр Игоревич
Елена Руденко