«Робота не спиняється ні в сніг, ані в мороз»: як за два місяці реконструкції змінилася Батозька

«Робота не спиняється ні в сніг, ані в мороз»: як за два місяці реконструкції змінилася Батозька
  • У Вінниці на понад пів року перекрили одну із вулиць. Після закінчення усіх робіт вона має кардинально оновитися. Але що на ній відбувається прямо зараз?

Батозьку почали реконструювати 1 листопада. У той самий день ми розповідали, що ж там відбувається: обмежений рух громадського та приватного транспорту, багато одиниць спецтехніки та працівників. 

Через два тижні після початку реконструкції ми знову побували там: демонтовані колії, котлован посеред вулиці, робота над заміною деяких інженерних комунікацій. 

Пройшов ще місяць і ми втретє показали, як виглядала реконструкція Батозької: котлован вже зарито, встановлені нові електроопори, з одного боку повністю демонтовані тротуари. 

Відео дня

У новому році загальна картинка мало чим відрізняється від останніх днів минулого року. Але так лише зовні. За словами директора департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Юрія Семенюка, підрядниками вже виконано більшість робіт з інженерними комунікаціями. 

— Ведуться роботи з госпфікальною каналізацією, найближчим часом почнуть робити зливову каналізацію: колектор вже майже покладений. Десь на 80% прокладене газове господарство. Будемо чекати закінчення опалювального сезону, щоб зробити перепідключення на нову газову мережу, — розповідає Юрій Семенюк. — Слабострумні мережі (електрика, мережі зв'язку, — авт.) готові десь на 90%, водопровід — на 60%, триває перепідключення мереж.

На Батозькій ми застали кількох працівників і дві одиниці спецтехніки. Чоловіки розповіли, що займаються прокладанням газових мереж. Також помітно, що на місці засипаного котловану розробили корито під майбутні трамвайні колії. 

Нагадаємо, що після реконструкції через вулицю прокладуть колії за технологією «оксамитовий шлях». У Вінниці такі можна вже побачити на площі Гагаріна, вулиці Замостянській, а також кількох ділянках Соборної. Хід трамваїв «оксамитом» виходить більш м'яким й тихим.

Вздовж однієї зі сторін вулиці встановили нові електроопори. Очільник департаменту комунального господарства розповідає, що мережа вже підключена, у темну пору доби працює зовнішнє освітлення. 

Як і раніше, на Батозькій можна помітити чимало будівельного сміття та будматеріалів, звідусіль стирчать комунікації. Через мороз затверділа земля, чим почали користуватися власники авто прилеглих багатоповерхівок: зараз вони безперешкодно їздять вулицею. 

— Робота не спиняється ні в сніг, ані в мороз, — продовжує Юрій Семенюк. — Маю намір до кінця зимового періоду поставити крапку з інженерними мережами. Ми вкладаємося у терміни, можливо, навіть випереджаємо їх. 

Нагадаємо, що у плані реконструкції Батозької є заміна доріг та тротуарів, освітлення та трамвайних колій. Також є пункт з озеленення вулиці: мають постелити газони й висадити клени, сосни, акації. За виглядом це буде нагадувати нинішню Замостянську. 

Навпроти «Епіцентру» з обох сторін з'являться зупинки для трамваїв та автобусів. Буде закладено технічну можливість для запуску тролейбусів через цю вулицю.

Батозька матиме дві смуги для руху автомобілів, а також дві колії. Рух останніми для авто не заборонятиметься. Для зручності клієнтів комерційних підприємств, що розташовані вздовж Батозької, облаштують кілька паркомісць. Появи додаткових світлофорів не передбачено. 

Загалом на реконструкцію вулиці збираються витратити 175,6 мільйона гривень. Роботи триватимуть до 31 липня 2022 року.
 

Читайте також:

У центрі Вінниці з’явиться новий мікрорайон. Як зараз виглядає місце під майбутню забудову

Розпочали будівництво першої черги десятого мікрорайону. Як вона виглядатиме

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up