Демонтували колії та вирили котлован. Як за два тижні реконструкції змінилася Батозька

Демонтували колії та вирили котлован. Як за два тижні реконструкції змінилася Батозька
  • У Вінниці на понад ніж пів року перекрили одну із вулиць. Після закінчення усіх робіт вона має кардинально оновитися. Але що на ній відбувається прямо зараз?

З 1 листопада Батозька закрита на реконструкцію: трамваї відтепер курсують лише до Муніципального ринку, автобуси, маршрутки та приватний транспорт мають їхати в об'їзд вулиці. 

У перший день робіт ми робили фоторепортаж з місця. Тоді на Батозькій вже працювало зо два десятки одиниць спецтехніки та близько півсотні робітників різного профілю. Вони викопували старі інженерні системи та котловани під нові, знімали старі контактні мережі, почали знімати верхній шар асфальту тощо.

З обох кінців зону реконструкції контролювали працівники «Вінницької транспортної компанії. Вони слідкували, щоб у місце проведення робіт не проїжджали сторонні. 

Відео дня

За два тижні загальний вигляд вулиці змінився кардинально. Трамвайні колії демонтували. Вздовж місця, що на ньому вони знаходилися, вирито котлован під нові інженерні системи. Нині там працюють газовики, які замінюють систему газифікації. Після завершення реконструкції, вулиця матиме також оновлену систему електропостачання, водопостачання, водовідведення та каналізації. 

Колії, до слова, також замінять. Понад кілометр трамвайних шляхів прокладуть за технологією «оксамитовий шлях». У Вінниці такі колії можна вже побачити на площі Гагаріна, вулиці Замостянській, а також кількох ділянках Соборної. Хід трамваїв «оксамитом» виходить більш м'яким й тихим.

Спецтехніки на Батозькій наразі майже не лишилося. Працює підіймальний кран, авто газовиків і трактор. Час од часу вулицею проїжджають самоскиди, підвозячи пісок. Людської сили також поменшало, її кількість не перевищує двох десятків. 

Старі тротуари ще не почали розбирати, тому вулицею безперешкодно пересуваються пішоходи. Щоправда, нині там усе в пилюці. Натомість вже зняли майже весь старий асфальт. 

Контактної мережі для трамваїв вже не видно. Демонтували й лінію електропередачі на одній зі сторін вулиці. Нині там «голі» стовпи. 

Дістатися «Епіцентру» можна тепер двома способами: з боку площі Привокзальної та з вулиці Янгеля. У випадку із другим варіантом зорієнтуватися допоможе людина з прапором гіпермаркету у руках. 

Нагадаємо, що у плані реконструкції Батозької є пункт з озеленення вулиці. Там мають постелити газони й висадити клени, сосни, акації. За виглядом це буде нагадувати нинішню Замостянську. 

Навпроти «Епіцентру» з обох сторін з'являться зупинки для трамваїв та автобусів. Буде закладено технічну можливість для запуску тролейбусів через цю вулицю.

Батозька матиме дві смуги для руху автомобілів, а також дві колії. Рух останніми для авто не заборонятиметься. Для зручності клієнтів комерційних підприємств, що розташовані вздовж Батозької, облаштують кілька паркомісць. Появи додаткових світлофорів не передбачено. 

Загалом на реконструкцію вулиці збираються витратити 175,6 мільйона гривень. Роботи триватимуть до 31 липня 2022 року.

 

Читайте також:

«Нам не запропонували ніякої альтернативи»: чому закривають найстаріший кінотеатр Вінниці

Хаб замість кінотеатру. У міській раді пояснили, навіщо Вінниці «Business hub»

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (10)
  • Игорь Симоненко

    Пока копали несколько раз без предупреждения отключали газ. А если бы кто то не заметил и взорвался бы? Сейчас уже неделю в ближайших домах нет воды. Ремонтники, блд... все через жопу.
  • Алексей Алексей

    Мой комент не публикуют в других группах
  • Larisa Nikolaevna

    В нас все,звиняйте,через @опу. Якщо копати, то обов'язково на зиму. І обов'язково розтягнути на рік. Що там порпати майже рік, 650 метрів дороги?
  • Benya Raiderman

    Та по сути все также, все вытащили и ковыряются, по сути заменив коммуникации можно уже ставить плиты и рельсы, а смысла тянуть резину на 9 месяцев нету вообще

keyboard_arrow_up