Кабінет Міністрів підняв питання скасування жовтого сигналу світлофора після смертельної аварії у Кривому Розі.
Кабмін доручив Міністерству внутрішніх справ, Міністерству інфраструктури, Державному агентству автомобільних доріг "Укравтодор", Національній поліції, Державній службі з безпеки на транспорті "Укртрансбезпека" розглянути питання про скасування жовтого сигналу світлофора і, у разі потреби, внести на розгляд уряду відповідний проект акта.
Нагадаємо, 17 квітня у Кривому Розі на перехресті вулиць Героїв АТО і Металургів легковик протаранив маршрутку, яка у результаті удару вилетіла на зустрічну і зіткнулася із заводським автобусом. Загинули 8 пасажирів маршрутки, ще 21 людина отримала травми.
– Робота світлофора налаштована таким чином, що не варто поспішати, – ділиться спостереженнями прокурор Вінницької місцевої прокуратури Володимир Новак. – Жовтий сигнал горить для водіїв у середньому три секунди. Він також заборонний для руху автомобіля, але часто водії намагаються проскочити. У ці ж секунди у пішохода вже зелене світло, і він іде з упевненістю у своїй перевазі.
Чи варто скасувати жовтий сигнал світлофора, як гадаєте?
Читайте також:
Потяг «Одеса - Львів» уночі насмерть переїхав 25-річного вінничанина
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
А у тебя права-то хоть естьт?
Контроля со стороны полиции за водителями - 0.
видеофиксация нарушений ПДД - 0.
контроля скоростного режима в стране - 0.
Кто виноват в ДТП?
ЖЕЛТЫЙ СИГНАЛ СВЕТОФОРА!!! ВО ВСЕМ МИРЕ ОН ЕСТЬ - У НАС ОТМЕНЯТ.
ЦЕ - ПЕРЕМОГА!
Если водіям червоний, то пішоходам зелений немедленно. НО. Примерно на половине водительского зеленого пешеходам включается мигающий красный (или обратный секундомер). Идущим сигнал - шевелите булками. Тем кто еще не начал переходить - стоять. Желтый для пешехода всегда стоп.
Водитель не может начать движение пока на переходе люди.