Прибрати затори, а не створити нові. Що буде з перехрестям біля Західного автовокзалу

Прибрати затори, а не створити нові. Що буде з перехрестям біля Західного автовокзалу
Вид на перехрестя з даху ТЦ «The Mall» / Автор панорами GreyFish, google.maps
  • Змінити організацію дорожнього руху планують на в’їзді до Вінниці по Барському шосе і біля майбутнього МакДональдзу на Хмельницькому шосе.
  • Проектувальникам готові заплатити за цю роботу 185 тисяч гривень.
  • Розповідаємо, які завдання дадуть підряднику та про те, що цікавого знайшли у технічній документації до тендеру.

У мерії шукають проектантів, які розроблять пропозицію реорганізації перехрестя Барське шосе - Хмельницьке шосе - Львівське шосе. За це готові заплатити 185 тисяч гривень.

Ми переглянули технічне завдання, поспілкувалися з представниками міськради та розібралися, для чого і що треба зробити з перехрестям біля Західного автовокзалу.

Для чого треба зміни

Не секрет, що на Західному автовокзалі є проблеми з виїздом-в’їздом у місто. Корки утворюються в години-пік як на Хмельницькому шосе, так і на Барському. 

Відео дня

Тож головне завдання для майбутнього підрядника — запропонувати кілька варіантів реорганізації руху в цьому місці та змоделювати трафік на комп’ютері, щоб потім визначити найкращий варіант змін.

Плюс, проектувальники оцінять не тільки інтенсивність автомобільного руху, а й трафік пішоходів. Це потрібно, аби розібратися, де краще ставити переходи зі світлофорами.

Які умови та завдання

Розробка імітації трафіку на комп’ютері має врахувати виконання певних завдань.

Червоним кольором виділені межі робіт для проектування / Скріншот з тендерної документації 

Наступні три завдання так, чи інакше пов’язані з новим торговим центром «The Mall», що на Хмельницькому шосе.

Проектувальник має проаналізувати трафік та запропонувати раціональне рішення. Тому точного місця, де буде перехід зі світлофором, наразі немає.

Які пріоритети

Тож, в підсумку, проектувальникам висунуть ряд пріоритетних завдань. Перше — впорядкувати виїзд із міста по Хмельницькому шосе. Тобто, якщо цей виїзд ускладнюється, то затор може дотягнутися до перехрестя з проспектом Юності. І це великі проблеми для всієї Вишеньки.

Другий пріоритет — є великий транзитний трафік по об'їзній. Його потрібно пустити так, щоб транспорт проїжджав, не затримуючись у заторах.

Перехрестя біля Західного автовокзалу вже ремонтували. Влітку 2019 року там поставили напрямні острівці, зробили підвищений пішохідний перехід та дещо змінили організацію дорожнього руху / Фото з фб-сторінки Сергія Моргунова

Наступні пріоритетні завдання: організувати «безболісний» заїзд-виїзд до автовокзалу і МакДональдзу тощо.

До слова, компанію-виконавця робіт оберуть в середині січня. І до кінця березня цього року вони мають виконати роботу: а саме вивчити наявний трафік, розробити кілька проектних рішень з врахуванням всіх завдань і пріоритетів; та змоделювати на комп’ютері організацію руху за нових умов.

Раніше, нагадаємо, ми розповідали як змінять перехрестя на Київській, біля Пивзаводу.

 

Читайте також:

Чому на перехресті Келецької і Лялі Ратушної не буде світлофорів на всіх напрямках

Зупинили через несправну фару, а звинуватили у вживанні наркотиків. Що постановив суд?

Куди «дивляться» камери фіксації порушень, через які водіям надсилають штрафи

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (10)
  • Oleksandr Stoliarov

    Барцьосю до Макдональдсу потрібна нормальна розв'язка для пішоходів та авто от і затіяли реконструкцію)
    Волєра, больше онолітєги;)
  • Сергій Бондаренко

    Давно потрібно вже будувати підземні та натземні переходи та розвязки. Автомобілів тільки більшатиме. Вже потрібно проектувати.
  • Дима Топчий

    круг. и включить в круг выезд с автовокзала, а не чтоб ка сейчас сотни автобусов едут вниз на разворот... идиотизм!
  • Дима Топчий

    главное не посвящать перлова в эту задачу

keyboard_arrow_up