Тролейбус VinLine #046, який вийшов на новий маршрут, оснащений аккумуляторними батареями, яких вистачає на 20 кілометрів автономного ходу.
«Зарядка проводиться під час експлуатації на лінії. Коли закінчується лінія, він опускає штанги в автоматичному режимі, тобто для цього водієві не потрібно виходити. Для того, щоб підняти штанги, є спеціальне обладнання, яке встановлене перед зупинкою на Чехова», — розповів директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко.
Маршрут 10А «Вишенька - Немирівське шосе» обрали не просто так. На початку вересня вінничани писали звернення з проханням продовжити маршрут тролейбусів.
«Шановні мешканці міста, прошу підтримати петицію про продовження тролейбусів, які їдуть до супермаркету «Грош» (по вул. Чехова), до ЖК «Сімейний Комфорт» по Немирівському шосе. Дуже багато людей проживають далі від місця знаходження супермаркету і не мають змоги вчасно доїхати до роботи і навпаки через нестачу транспорту», — йшлося у петиції.
Проте важливим є те, що наразі тролейбус їздитиме в тестовому режимі. Для того, щоб перевірити, як при повному завантаженні буде витрачатись заряд, яку відстань потрібно проїхати з контактною мережею, щоб зарядитися тощо.
Як читаємо на транспортному сайті Вінниці, Сергій Моргунов говорить, що такими тролейбусами можна продовжувати маршрути без необхідності будувати контактну мережу та додаткові тягові підстанції, які вимагають серйозних фінансових вкладень. У подальшій перспективі це можливість покращити сполучення з районом аграрного університету, Вінницькими Хуторами та іншими приєднаними громадами.
Цей тролейбус, додамо, запустили на маршрут ще наприкінці травня. Тоді одночасно на маршрути 11 та 14 запустили тролейбуси з бортовими номерами «045» та «046», який відтепер і їздить на маршруті 10А.
Усього Вінниця, нагадаємо, має шість VinLine. Усі вони мають автономний хід. Ми питали в керівника «Вінницької транспортної компанії» Михайла Луценка, чи пустять їх всіх на новостворений маршрут?
— Ні, адже автономний хід у попередніх машин (тролейбуси 041-045) розрахований тільки на 500 метрів. Він є технологічним, — відповів Луценко.
Тобто, такого ходу вистачить, щоб об'їхати місце аварії чи зробити заїзд або виїзд з території тролейбусного депо, і не перемикати струмоприймачі на різні ділянки контактної мережі.
Наш журналіст, додамо, був свідком, як застосовували автономний хід VinLine №045. Це відбулось, коли наприкінці серпня сталася аварія ДТП біля перехрестя Київської-Янгеля. Тоді фура перекрила проїзд громадському транспорту. І поки усі тролейбуси очікували, коли вантажівка від'їде з місця аварії, водій VinLine від'єднав струмоприймачі та поїхав до депо на власному заряді тролейбусу.
Також наші журналісти оглядали нові тролейбуси у травні, коли вони тільки вийшли на маршрут, описуючи мінуси й плюси «новинки».
Читайте також:
Транспорт у Вінниці. Як возити всіх під час карантину
У Вінниці пропонують зробити шкільні рейси транспорту. Петиція
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 48 від 27 листопада 2024
Читати номер
Андрей Остапчук
Олег Малякин
AK
Людмила Чубатая