В понеділок, 21 червня, в Вінниці відбулося яскраве свято дитинства і морозива від торговельної марки «Рудь». Організатори сімейного заходу гарантували отримання захоплюючих пригод, яскравих емоцій, святкового настрою і максимального втілення цьогорічного слогану «Рудь» — це завжди любов! 100% найяскравіших вражень та найсмачнішого морозива від виробника № 1 в Україні».
На Європейській площі було весело і цікаво — галасливі дітлахи разом з батьками з усіх куточків Вінниччини відзначали свято, яке вже вшістнадцяте дарує лідер українського ринку морозива компанія «Рудь».
— Шістнадцять років тому ми вирішили створити соціальний проект, який би дав зрозуміти нам, батькам, наскільки важливо спілкування з дітьми, проводити час один з одним, — ділиться координатор проекту та провідний маркетолог компанії «Рудь Тетяна Хомяк. — Морозиво — це той продукт, який дає відчуття щастя і дитинства, і буде гарним приводом створити Свято морозива, коли діти можуть насолодитися спілкуванням, розвагами, атракціонами. Кожного року ми вдосконалювали цей проект. В минулому році через кантин захід не проводили. Цьогоріч його провели оновленим, і цей період ще більше показав, наскільки важливе спілкування, наскільки важлива любов до дітей.
Свято морозива — це захід драйвових розваг, цікавих майстер-класів, класного відпочинку. Свято захоплює, дивує, а головне — тут можна вдосталь поласувати морозивом. Для багатьох українських родин це свято давно стало традицією, яке щороку очікують з нетерпінням.
— За таким заходом стоїть багато організаційної роботи і креативна команда, яка працює над проектом вже не один рік, щоразу його удосконалюючи, — говорить Тетяна Хомяк. — До нас на захід приходить від 5 до 10 тисяч людей, це дуже відповідально. Недавно нам прислали відгук, де дівчина розповіла, що спочатку на Свято морозива відвідувала вона, тепер її дитина. Тобто, на морозиві «Рудь» виросло ціле покоління.
Новий квест-формат святкування дав змогу всім учасникам долучитися до виконання цікавих завдань і вигравати мега подарунки. Хто купував на заході найсмачніше морозиво «Рудь» — отримували квитки на різноманітні розваги та атракціони, й поринали в фантастичний світ веселощів. Більше морозива — більше веселощів.
— Цьогоріч проста механіка: при купівлі будь-якого одного морозива можна взяти участь в атракціонах на кмітливість,вправність, влучність. Тобто можна насолодитися і морозивом, і проявити себе в активностях та отримати подарунок, — пояснює координатор проекту. — Є палатки, де малечі створюють аквагрим, зачіску, разове тату. Також на святі проводять квест-ігри і спортивні змагання. Є розваги для будь-якого віку, від найменших до старших дітей і батьків. Щогодини розігруються супер призи для учасників квесту. Ніхто зі свята не йде, не поласувавши морозовом і без подарунка. Бо «Рудь» — це любов.
Свято морозива від виробника № 1 в Україні проводили в багатьох містах України: Львові, Луцьку, Новоград-Волинську, Житомирі, Ужгороді, Івано-Франківську та інших.
Цьогоріч захід відбувся лише в деяких містах через епідемічні обмеження, проте з дотриманням усіх карантинних норм.
— Свято Морозива від компанії «Рудь» постійно вдосконалюється, — говорить президент компанії Петро Рудь. — Цього року ми замінили класичний формат свята, збільшили кількість атракціонів, нових майстер-класів та підготували велике різноманіття розваг, щоб найкраще відповідати гаслу «Рудь» це завжди любов! Вірю, що кожен гість святкування, незалежно від віку, отримав максимум задоволення. Ми щиро вдячні кожному за довіру. Обіцяю, ТМ «Рудь» й надалі працюватиме над тим, щоб залишатися фаворитом серед наших маленьких та дорослих поціновувачів морозива.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер